hilüxcü osi' Alıntı:97 ve 98 lerin bi kısmının motorlarının sorunlu olduğunu duydum.imkanınız varsa vede bulabilirseniz 98 sonrasına bakmanızı öneririm.yada bulmuş oldugunuz 97 ye çok iyi bi motor kontrolü yaptırarakta alabilirsiniz.bu arada ben aracı sattım.hatta bu araçtan sonra baya farklı marka ve model 4x4 e bindim halada binmekteyim çok şükür....
Aracınız hayırlı olsun, aracınızda arkada LSD var diye biliyorum Dif kilidini veya LSD'yi devreden çıkartan bir buton vs. yok mu? Kilit mekanizması pek çok araçta 4L konumundayken çalışır ve sürücünün isteği ile devreye alınır, eğer dif kilitli konumda virajlara girerseniz tüm tekerlekler eşit hızda dönmeye çalışacağı için difransiyele ciddi zararlar verebilirsiniz.idrisyilmaz' Alıntı:Arkadaşlar yeni üye oldum foruma.
Bende 1998 B2500 4x4 aldım geçenlerde. Resimlerini güzel bir havada çekip yayınlayacağım. Ancak aklıma takılan birkaç soru var. Cevaplarsanız sevinirim.
Defransiyel kilidi ile ilgili anlayamadığım birkaç konu var. Kontağı açtığımda arazi vitesi hangi konumda olursa olsun göstergede RFW yanıyor, 2H konumunda ise RFW düğmesine bastığımda göstergedeki ışık sönüyor fakat defransiyel kilidinde bir değişiklik olmuyor (Kilitsiz kalıyor).
Ancak 4H ve 4L konumlarında RFW ışığı göstergeden hiç sönmüyor ve defransiyel sürekli kilitli kalıyor (virajda arka tekerleklerden biri sürüklenir gibi ses çıkartıyor). Bu aracın normali midir? Bildiğim kadarıyla defransiyel kilidi tüm konumlarında isteğe bağlı olarak devreye girmeli. Sizin fikriniz nedir ve aracınızdaki durum nedir cevaplarsanız sevinirim.
CİNCİN' Alıntı:Aracınız hayırlı olsun, aracınızda arkada LSD var diye biliyorum Dif kilidini veya LSD'yi devreden çıkartan bir buton vs. yok mu? Kilit mekanizması pek çok araçta 4L konumundayken çalışır ve sürücünün isteği ile devreye alınır, eğer dif kilitli konumda virajlara girerseniz tüm tekerlekler eşit hızda dönmeye çalışacağı için difransiyele ciddi zararlar verebilirsiniz.
yanikog' Alıntı:aramıza hoş geldin idris abi bende de var 97 model 4x4 mazda . abi arazi vitesini 2H konumuna getirdiğin zaman R.F.W tuşuna bir kere basmak gerekiyo devreden çıkarmak için. devreden çıktıgında ise göstergedeki ışığın sönmesi lazım. benimde sorun vardı araziye taktığımda gostergedeki yeşil 4wd ışığı ile R.F.W ışığı yanmıyodu ustaya götürdüm elektrik tesisatında sorun oldugunu söyledi elektirkciye gittim ön aksları bağlayan elektronik kutuya gelen kablo komple yanmıştı onu değiştirdi sorun çözüldü şimdi ise arazi şanzımanındaki zincir atlama yapıyo onuda kısa sürede yaptıracamda zinciri sordurdum parçacılarda yok . zinciri bulmamda yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı![]()