Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
orjinale sadık kalıyorum. bütün ölçüler orjinaline uygun olsun istiyorum. Kupayı kazıdım.(iyiki kumlatmamışım) çok fazla çürük vardı. Bende yeni bir kupa yapmaya karar verdim.
Eski ama orjinal fakat düzensiz olan tamponları yenilerini yaparak arka tamponu orjinali gibi perçinledim ön tamponu ise vidalı olarak taktim. Takmadan önce şase üzerindeki vida deliklerini düzenli hale getirdim.
şase destek sacı içerisindeki kopmuş ve bozulmuş somunları yerleştirerek kaynaklarını tamamladım. Eski uygunsuz akü yerini sökerek yeni yaptığım akü yerini yerleştirdim.
Tabi bunları perçinleyebilmem için perçin makinasına ihtiyacım vardı. Heşeyi kendim yapmaktan hoşlandığım için kolları sıvadım ve hidrolik perçin makinasını yaptım ve perçinledim. Yokluk insanı ne hale getiriyor. ?
Bağlantı borusunu çıkarmak için şase içerisindeki destek saclarını aldım daha sonra boruyu çıkartarak yeni yaptığım boruyu yerleştirdim. Makas bağlantıları ve kasanın bağlantı ayaklarının da sökülmesi ve yenilenmesi gerekiyordu. Bir kısmı kaynaklı bi kısmı vidalı olan makas bağlantılarının...
Motor blok numarası erken cj3a olduğu kanısna vardım. Araştırmalarım sonucunda en belirgin ayırıcı özellik motor takozu bağlantı ayağı cj2a alarda arkaya doğru iken 3a da öne doğru bakıyor. Buda şase üzerindeki ayakların belirli bir açıda olduğunu gösteriyordu. Tabi bunun yanın ön cam tek parça...
Lise yıllarımda toplamak istediğim willys cj3a mı nihayet 2 yıl önce aldım. 1 yıl önce toplamaya başladım. Neden birsene sonra başladım? Aracın resimlerine bakınca neden beklediğimi anlarsınız tahmin ediyorum. Şu an Aracın kupasını yeniden yapıyorum.Tamamen elimden geldiğince orjinaline sadık...
Arkadaşlar herkese kolay gelsin.
yeni projem 46 willys toplamaya başladım.(araştırmalarıma göre cj3a) Şu ön ve arka defransiyeller üzerinde çalışıyorum dikkatimi çeken ön ve arka defrasiyel ayna mahruti oranları. Arka defransiyel 39/8 ön defransiyel 43/8 bu oranlar uygun mu yoksa eşit mi olmalı?
Ynt: El Yapımı Buggy Projesi
ben artık deneyim kazandım :) sök tak 2. mini buggyde bitme aşamasında eğer yardıma ihtiyacınız olursa nacizhane bildiğim kadarı ile yardım edebilirim. Eleştirileri okudum. Yapıcı eleştiriler herzaman geliştirici ve öğreticidir. Kırıcı olmamalı " İki boru...
Ynt: El Yapımı Buggy Projesi
Tebrikler güzel bir çalışma olmuş. Baktığımda her şey düşünülmüş ama kafama takılan konulardan birisi diferansiyelin olmayışı. ikinci konu debriyaj ve fren pozisyonları sanki uygun değiller gibi belki de fotodandır. Direksiyon kutusu olarak ne kullandığınızı merak...