sedati75 kullanıcısının son içeriği

  1. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Ynt: Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında Slm, en iyi usta işini bilen ustadır. Ancak sanayi deki ustalar resmi çalışmaz. En iyi dediğimiz usta bile istemeden hata yapabilir. Sonuçta insanız. Yetkili servis resmi olduğundan en küçük veya en büyük hatayı hukuki...
  2. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Ynt: Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında Slm, hem linea 1.3 mjet hemde duster 4x4 110 hp aracım var.Karşılaştırma amacıyla konu açılmamıştır. İkisinin benzer yanları olduğu gibi tabii ki farklı yanları var. İkisi de güzel araçlar. Ben konuyu yetkili...
  3. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Ynt: Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında Slm, linea 1.3 mjet 120binde sadece periyodik bakım yaparak bu km ye geldi. her 10 bin orj. parçalar ile sanayi bakım yaptırıyorum. Her 10 bin km orj parça ile 110 tl +20tl ustaya=130 TL her 20 bin km de birde mazot...
  4. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Ynt: Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında Slm, yetkili servisler bence kendilerini yetiştiremiyorlar veya işlerine öyle geldiği içindir belki, kitabında 1.5dci K9k motor için triger 160 bin. Ama servisciler 80 bin diyor. Neden böyle deyice TR şartları diyor...
  5. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Ynt: Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında Slm, İbrahim Bey sizlere katılıyorum. Reno bence servis bakım sürelerini uzatıyor. Renoda bakım ve triger değişim maliyeti toplamda 1000-1200 TL belki daha fazla tutuyor. Triger değişiminde ustanın işçiliği çok iyi...
  6. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Ynt: Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında Slm, Sayın Sakyuz söylediklerinize katılıyorum. Kullanım şekli çok önemli.Sakin ve doğru kullanım ile agresif ve yanlış kullanım arasında çok fark var ve bu tarz motorların bakımınd da önemli etken. 1.3 mjetler zincirli...
  7. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Ynt: Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında Doğru bilgi son kullanıcıdan gelir. Elbette triger 80 bin veya 100 binde değişmeli. Ancak anlamadığım dünya firması Renault, motorlarını bir çok testten geçirerek bakım aralıklarını belirler. Renault niye 3. nesil 1.5...
  8. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Ynt: Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında Sayın "troyexplorer" bilgi için teşekkür ederim. Renault 1.5 dci 3. nesil K9K-898 motorlarda triger kayısını kutu içine alarak korumaya almış. Arkadaşınızın başına gelen olayda triger kayısına gelen taştan sonra veya...
  9. S

    Duster 4x4- 110 Hp (81 Kw) Dpf-k9k-898 Motor Triger Değişimi Hakkında

    Bilindiği gibi duster 4x4 110 HP-dpf (2012 model) üzerinde renault'un K9K-898 kodlu 3. nesil euro 5 motor bulunmaktadır. Renault'un " http://www.powertrain.renault.com/our-range/powertrain-units-of-our-range/1.5-dcik9k" sitesinde triger (timing belt) değişimi 160.000 km olarak geçmektedir. Ancak...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,918
Mesajlar
1,525,727
Kayıtlı Üye Sayımız
166,699
Kaydolan Son Üyemiz
adnan86

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst