Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ynt: Benim Yeni Aracım :)
Hayır. Ben bu kelebeği dışarıda ufak kol sayesinde hareket ettirebiliyorum. Tamirci bunu ne tam açık ne de tam kapalı şekilde bırakmış. Orta ayarda duracağı gibi ayarlamış yani sürekli biraz açık. Ben içimden dedim ki bu kelebek gaz pedalı ile oynamalı sabit olmamalı...
Ynt: Benim Yeni Aracım :)
Evet ama bir de şu yönden bak o kadar vahim bir durum bile olabilmesinden şüphe ediyorum. Ben bahsettiğim gelebeğin görünüşünü size başka resmini bulduğum bir karbüratörden göstereyim o zaman sanıyorum anlayacaksınız tam olarak.
Ki ben bahsettiğim kelebeğin boğaz...
Ynt: Benim Yeni Aracım :)
Peki bir sorayım bu kelebek gaza bastıkça açılan basmadıkça da kısılan bir şey olması lazım değil mi? Sadece jikle ile mi işlev görür? Normalde diyelim ki çok gaza bastığımızda araç çok hava alması gerekir o yüzden o kelebek çok açılır ama az gaza basıldığında oradan...
Ynt: Benim Yeni Aracım :)
Sana katılmamak elde değil. O jiklenin orjinal olmadığına hiç inanamadım zaten. Ben gitmedim babamla kardeşim gittiğinde sökmüşler. Yani sonuçta direksiyonun yanında orjinal bir yuvası vardı sonradan eklenen basit bir şeye benzemiyordu ki...
Ynt: Benim Yeni Aracım :)
Arkadaşlarlar hemen hemen bir çok sorunu çözdük. Araçtaki çekiş problemleri ve fazla yakıt yakma sorunu büyük oranda halledildi. En son sizlerle paylaştığım gibi sabahları çalışmada bir sorunumuz vardı ama bunun da sebebini biz bulduk :) Çok iyi bilmemekle beraber...
Ynt: Benim Yeni Aracım :)
Manuel'de o kadar çok bilgi var ki içerisinden gece vakti bulamadım dün. Bugün olmazsa araca bir bakayım dediğin gibi. Şimdi en büyük ve benim için önemli olan sorun olarak sabahları çalışmama mevzusu kaldı :( Tüm tecrübeli arkadaşlardan bilgi rica ediyorum. Araç sabah...
Ynt: Benim Yeni Aracım :)
Aslında frenleri yaptırırken fren merkezlerini de değiştirdim ama lastik çaplarını bilmiyorum tabi. Yabancı birkaç site var oradan ulaşabilirim belki bu bilgiye bir bakayım...
Ynt: Benim Yeni Aracım :)
Arkadaşlar yeniden merhaba bizim araç iki gündür sanayide baya bir bakımdan geçti :) Sırasıyla:
1-Bujiler ve buji kablolaro
2-Platin & Meksefe
3-Bobin
4-Marş Motoru kömürleri
5-Westinghouse tamirtakımı
6-Karbürotor (orjinal 2.eli takıldı. daha önceki ford...
Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları
+ Dediğinizden kırmızı vitesin low range oldunğunu ve tek başına kullanıldığında da 4x4 özelliği gördüğünü anladım oğru mudur? Sarı high range Kırmızı low range diyebilir miyiz?
Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları
Vites geçişleri gayet güzel fakat yeterince yavaşlamadan 2.vitese geçirmek için debriyaja basıp vitesi ikiye çekmek istediğimde cırrrt diye bir ses çıkıyor. Bunun dışında bir sorun yok bunu da aracın şanzıman yapısına bağlıyorum? Bunun...
Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları
Normalde de öyle yapıyorum zaten 40'ı biraz geçince 4.vitese atıyorum yol düz veya yokuş aşağı ise. Bu arada senin aracın da debriyajı yukarıda mı kavrıyor? Benimki bayağı bir yukarıda bir iki güne kadar baskı balataya da baktıracağım :)
Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları
Şİmdi anladım çok sağolasın kırmızıdaki iki kademe bu işe yarıyor demekki. İlk kademe ağıra alıyor ikinci kademe sarıyı yukarı fırlatıp 4x4ten çıkarıyor. Bunu da çözmüş olduk sayenizde arkadaşlar. Yarın hemen test edeyim bari :)
Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları
Nejat Bey videolar için çok teşekkür ederim. Eğer yanlış anlamadıysam sarı vites 4x4 diğeri low range aynı anda hem 4x4 hem de low range olmuyor sanırım ama anlayamadığım nokta benim aracım sarı basılı iken çıkamadığı yerlerden (çamur)...