KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
arac ta takla sırasında alfanzo aracın sag koltugunda oturuyordu arac hakan arkadaşımıza ayit benle beraber geziye katılmıştı fazla bir hasar oluşmadı aracta sadece yüzeysel ufak tefek hasarlar oluştu gercekten hafif atlatılmış bir olaydı eger aracı önündeki ufak agac tutmasaydı şu yukardaki resimdeki aractan da belki daha kötü olabilirdi
Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)
Rolbar veya Rolkeyç olması gerekli durumlar var ..
ancak bunu yaparken bilgisizce eksoz borusundan yapmaya kalkışırlarsa ne oldugunu bilmediklerinden ..bunun sonuçları daha agır olabilir ..
eski bir arkadaşım eksoz borusunda imal edilen bir rolbar yüzünden hayatını kaybetti ??
çünki sadece görünti için yapılmış dikişli eksoz borusundanmış takla attıgında kafasına saplandı sene sanırım 1988 rolbar yapacak veya yaptıracak kişilerin mutlaka dikişsiz çelik çekme boru kullanmalerı şarttır .. kazasız olması için sakin ve dikkatli off-road gezileri diliyorum ...
Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)
kesinlikle takla barlarını belli standartlar ölcüsünde ve aracın agırlıgı hacmi her türlü mühendislik hesaplamaları yapılarak yapılması gereken hafife alınmıycak bir uygulamadır güvenlik için yapılan bu uygulama yanlış yapılırsa gercekten istenmeyen sonuçlar dogurur kazasız keyifli off road diyorum
Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)
katılıyorum.bizde cj ye taktıracagımız zaman hazır rollcage vardı baska cj den cıkma onu taktırcaktık usta uymaz dedi.her ne kadar araclar aynıda olsa her arac için ozel olarak yapılırmış rollcage.bence her aracta olmalı.rollcage olmasa bile rollbar olmalı.ama ozellikle cj gibi tenteli araçlarda rollcage sart bence.