1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Jeep34 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 915
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 125,014
Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

Nette dolaşırken rastladım, jeep buluşmamızda devrilen XJ ile kıyasladım sadece...
 

Etiketler

Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

aman abi korkuttun valla.
 

Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

35. sayfada alfosen alp in arabası Allahtan az hasarla atllatmış büyük geçmiş olsun.
 

Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

figo' Alıntı:
35. sayfada alfosen alp in arabası Allahtan az hasarla atllatmış büyük geçmiş olsun.

arac ta takla sırasında alfanzo aracın sag koltugunda oturuyordu arac hakan arkadaşımıza ayit benle beraber geziye katılmıştı fazla bir hasar oluşmadı aracta sadece yüzeysel ufak tefek hasarlar oluştu gercekten hafif atlatılmış bir olaydı eger aracı önündeki ufak agac tutmasaydı şu yukardaki resimdeki aractan da belki daha kötü olabilirdi
 



Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

evet usta nerde ise bilek kalınlığındaki ağaç bircok olabilecek şeyi engelledi allahın sevgili kuluymuşsunuz gördüğümde bende şaşırmışdım
 


Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

ulusotomotiv' Alıntı:
evet usta nerde ise bilek kalınlığındaki ağaç bircok olabilecek şeyi engelledi allahın sevgili kuluymuşsunuz gördüğümde bende şaşırmışdım
Sevgili Unal seninle gorusemedik o curcuna da kalabalikda kim kimdir vallahi bilmiyorum Gorusmedik degilmi?
 


Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

jose andrio silva' Alıntı:
dursun abi tavanın altına 1.5mmlikkalkan boru ilave yaptırdın bak ozaman tavan cökermi

aslında bu aracları gezi amaclı yapıyoruz ama araziye cıkıncada risk almayı seviyoruz her off road aracında takla barı olması şart bence
 



Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

Rolbar veya Rolkeyç olması gerekli durumlar var ..
ancak bunu yaparken bilgisizce eksoz borusundan yapmaya kalkışırlarsa ne oldugunu bilmediklerinden ..bunun sonuçları daha agır olabilir ..
eski bir arkadaşım eksoz borusunda imal edilen bir rolbar yüzünden hayatını kaybetti ??
çünki sadece görünti için yapılmış dikişli eksoz borusundanmış takla attıgında kafasına saplandı sene sanırım 1988 rolbar yapacak veya yaptıracak kişilerin mutlaka dikişsiz çelik çekme boru kullanmalerı şarttır .. kazasız olması için sakin ve dikkatli off-road gezileri diliyorum ...
 

Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

kesinlikle takla barlarını belli standartlar ölcüsünde ve aracın agırlıgı hacmi her türlü mühendislik hesaplamaları yapılarak yapılması gereken hafife alınmıycak bir uygulamadır güvenlik için yapılan bu uygulama yanlış yapılırsa gercekten istenmeyen sonuçlar dogurur kazasız keyifli off road diyorum
 

Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

katılıyorum.bizde cj ye taktıracagımız zaman hazır rollcage vardı baska cj den cıkma onu taktırcaktık usta uymaz dedi.her ne kadar araclar aynıda olsa her arac için ozel olarak yapılırmış rollcage.bence her aracta olmalı.rollcage olmasa bile rollbar olmalı.ama ozellikle cj gibi tenteli araçlarda rollcage sart bence.
 





Ynt: 1. Gezenbilir Jeep Buluşması ve Off-Road Gezisi (24 Mayıs 2009)

1. gezenbilir leep buluşmasını izlemeye doyamadık arada bu videoyuda bulduk izlerseniz.

http://www.youtube.com/watch?v=6Cf5e3aFUgk