1968 Model Land Rover Series II

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kinqberq Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 26
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 16,859
Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

merhaba impesa

makasların kumlanabileceğini bilmiyordum kumlamadan kastımız

[attachment=1]

bu görüntüdekimidir acaba

birde ben ilk araç restorasyonuma başlayalı iki ay kadar oldu çok düşük bir bütçem olduğu için elimden geldiği kadar işleri kendim yapmaya çalışıyorum mark evans diye bir ingilizin discovery için yaptığı iki belgeseli internetten indirdim An Mg Is Born ve A 4x4 Is Born bunlar çok yol gösterici oldu benim için buradaki resimleride o belgeselden aldım

[attachment=2]

birde bilgin varsa bu kumlama ve sıcak galvaniz kaplama fiyatları hakkında bilgi verebilirmisin acaba
 

Etiketler
araç
Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

İMPESA (SEMİH BEY) BENİM 62 SERİ 2 DE ŞASE NUMARASI ÖN SAĞ MAKAS ŞASE BAĞLANTISI ÜSERİNDE. YANİ DİREK ŞASE ÜZERİNDE DEĞİL. MAKASLARIN ŞASEYE BAĞLANDIĞI ÜÇGEN DEMİR PARÇASI ÜZERİNE BASILMIŞ. BUNDAN DOLAYI FENNİ MUAYENEDE SIKINTI YAŞIYORUM. BU YER ORJİNALMİDİR YOKSA SONRADAN ÇAKMAMIDIR. TEŞEKKÜRLER.
 

Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

merhaba borntoparty,
makaslarınızı tabiki kumlatabilirsiniz, ayrıca yaprakları makascıya söktürüp birbirine basan yüzeyleri polisaj yaptırdıktan sonra makası totlamadan hepsini soguk kaplama galvaniz kaplatırsanız muhteşem olur.bu işlemin aracın süspansiyonunada olumlu katkısı olur.
yok okadar abartmayalım derseniz,diferansiyelleri ve makasları kumlama sonrası kaliteli sac astarı ile astarlayıp akrilik yada epoxy esaslı oto boyası ile boyayınız.
kumlama fiyatları pazarlık ile oluyor, galvaniz kaplama için şasi tartılıyor ,birde kaplama sonrası tartılıp galvanizin fiyatı hasaplanıyor.
bunu büyük kaplama fabrikaları yapıyor,heryerde bulmak mümkün değil, ankaradakilerin adreslerini verebilirim.

merhaba menderes. bende aynı yeri kastetmiştim zaten,yer doğrudur, ancak numaraların orjinal olup olmadığından emin değilsen bir uzmana baktırman gerekli. makina müh.odası bu doğrultuda rapor veriyor.
ayrıntı için beni arayabilirsin 05325569262
herkese selamlar.
 

Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

Makasların kumlanması bence gerekmez. Abartı olur. Şasi ve diffler kumlanırsa kafi olur , kumlamadan sonra güzel bir boya yaparsın. En az 20 yıl gider. Galvaniz işin fantezi kısmına girebilir. Sınırlı bütçe ise benim fikrim budur.
 

Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

sayın göktuğ,
son zamanlarda bir kavram karışıklığı oluştu; araçtoplama-restorasyon.
bu ikisi aynı şey şey sanılıyor ama değildir. eskibir aracı yenilemek(toplamak) aracın zaruri onarımlarını yaparak aracın kullanılır hale getirilmesidir.
restorasyon ise genelde orjinalitesini koruyan, en az 40-50 yıllık bir aracın ilk günkü haline çevirme işidir.
bu bağlamda, normal bir toplamada şasi sadece boyansada olur ama eğer yapılacak iş land rover restorasyonu ise galvaniz kaplama gereklidir. ingilterede de öyle yapıyorlar zaten.
selamlar.
 



Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

MERHABA,
öncelikle hayalinizin peşinden gitmeninizi öneririm.bu tip beğenilerin kişiye özel anlamlar içerdiğini düşünüyorum.Bende 1983 altı eski kısa kasa bir land rover arıyorum.bulduğum anda böyle bir sürece bende gireceğim.önemli olan zorluklar değil sonuçta alacağım keyif önemli.Ümraniyede bir sanayi sitesinde bu araçlar abakan birkaç ustayı yanyana buldum ve ikna oldum.açık adresleri yok ama 15 gün içerisinde tekrar gideceğim.size bilgi veririm.
 

Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

benim de 68 model kısa şasi Series2a aracım var, aynı araçlarla ilgilenenlere bir takım sorularım var, göstergeleri nasıl düzene soktunuz? benim aracımda da şasi no sağda(avatarımdaki araç).
 

Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

edaghan' Alıntı:
Ayıp olmazsa birşey önerebilir miyim?

Bu araca harcayacağınız 15.000 ytl'yi de üzerine ekleyerek; 1985-1993 arası işe yarar kıvamda, turbo dizel 90 ya da 110 alırsınız. daha uygun olmaz mı?

eğer parçalamayı düşünürseniz, kapı, tavan ve yan camlarınıza alıcı bulabilirim.

Benmi yanlış okuyorum acaba yoksa sizmi yanlış yazdınız 19 bin ytl'ye hadi öyle veya böyle 110 bulabilirsiniz fakat 90 lık turbo dizel 85-93 arası bi araç bulursanız lütfen banada haber verirseniz sevinirm...
 

Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

Merhaba Arkadaşlar,

Vize için şase nurasını bulamayanlardan biriyim. Internet de araştırma yapınca bu siteyi buldum ve teşekkür etmek amacı ile üye oldum.

Resimleri ile çok güzel tanımlama yapan arkadaşıma teşekkür edereim. Bazen birine basit gelen bir konu diğeri için çok önemli ve karmaşık olabiliyor.

Benim de sadece av da kullandığım 67 model bir Land Rover im var. Ne kadar masraf yaptığımı bilnmiyorum. Ama sanırım, 2000 model bir araç alma noktasına gelmiştir.

Değeri nedir? Ben hep kendimce değerli bir oyuncak gibi bakıyorum. Onun için para ile karşılaştırmak mümkün olmuyor. Bu oyuncağa masraf yaparken tek düşünce/hedef onu yaşatmak ve daha fazla kullanmak galiba,

Hepinize selamlar
 

Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

slm arkadaşlar bende 1974 serı 3 var 800 tl ye aldım fiyattan arabayı anlayın tavanı ayrılabilen tipden ilk işim 1973 bir seri 3 almak oldu onu biraz pahalı aldım sadece ön diferansiyel ve ön iki çamurluğu değiştirdim 350 ön diferansiyel 400 ön çamurluklar masrafından kurtuldum ikinci aldığım 73 ü 2000 tl ye almıştım nerdeyse yarı fiyatına düşürmüş oldum şimdi 74 ü komple söktüm sadece kupayı şasiden ayırmadım önce şasiyi boyatacağım daha sonra kupa güzelce boyanıp çıkacak tabi bu arada ben mekanik tüm aksamları kendi ellerimle parça parça sökerek topladım çok bilgim yok ama kafam çalışıyor ustaların üstesinden gelemediklerini istekli olunca insan kendi başına daha iyi yapabiliyor çeşke daha uzun anlatabilsem masrafa gelince parça bence ucuz her yerine el attım diyebilirim şimdiye kadar harcadığım 500 tl yi bulmamıştır ama araç kız gibi oldu diyebilirim yaşım 26 o dan topladığım 7 inci araç ve diyebilirimki şimdiye kadar boşa uğraşmışım land ı yeni tanıyorum ama adamlar gerçekten araba yapmış uğraşmak çok zevk verici. emin ol biryerini yaparken diyeceğin kelime acaba bu parçanın krıldığını bozulduğunu görebilirmiyim. kısacası sana tek diyeceğim o arabayı topla kararını verirsen bana ulaş 73 ün parçası bol ihtiyacın olursa veririm. kaporta mekanik her şeyde yardımcı olur paylaşırım karar verirsen daha bilgili arkadaşlarımızda var burada yardımcı olurlar maliyet konusunda 2000 yeter fazla lüx e girmezsen.
 



Ynt: 1968 Model Land Rover Series II

impesa' Alıntı:
merhaba borntoparty,
makaslarınızı tabiki kumlatabilirsiniz, ayrıca yaprakları makascıya söktürüp birbirine basan yüzeyleri polisaj yaptırdıktan sonra makası totlamadan hepsini soguk kaplama galvaniz kaplatırsanız muhteşem olur.bu işlemin aracın süspansiyonunada olumlu katkısı olur.
yok okadar abartmayalım derseniz,diferansiyelleri ve makasları kumlama sonrası kaliteli sac astarı ile astarlayıp akrilik yada epoxy esaslı oto boyası ile boyayınız.
kumlama fiyatları pazarlık ile oluyor, galvaniz kaplama için şasi tartılıyor ,birde kaplama sonrası tartılıp galvanizin fiyatı hasaplanıyor.
bunu büyük kaplama fabrikaları yapıyor,heryerde bulmak mümkün değil, ankaradakilerin adreslerini verebilirim.

merhaba menderes. bende aynı yeri kastetmiştim zaten,yer doğrudur, ancak numaraların orjinal olup olmadığından emin değilsen bir uzmana baktırman gerekli. makina müh.odası bu doğrultuda rapor veriyor.
ayrıntı için beni arayabilirsin 05325569262
herkese selamlar.

Makasların kumlamasını yapraklı tek tek ayırarak mı yaptırmak lazım yoksa, bütün halindeyken sadece dış yüzeyini mi kumlatmak gerekli??

Yaprakları polisaj yapılmasının nasıl bir faydası var ve bu polisaj dediğimiz nasıl bir işlem. ? Bu işlemi maksın astar ve boya işinden sonramı yapmak gerek yoksa önce mi yapmak gerek?

Bilgilendirirseniz sevinirim. Ben de bir araç toplama arefesindeyim, yani yapmakla yapmamak arası.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,867
Mesajlar
1,531,524
Kayıtlı Üye Sayımız
166,941
Kaydolan Son Üyemiz
aydin


Geri
Üst