1987 Land Rover Defender 110

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan hfb44 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,095
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 272,495
Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

ne zaman ıslatıyoruz
 

Etiketler
Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

hasan abi mükemmel olmuş allah kazalardan belalardan saklasın kııırrkkk bir kere maşallah tü tü tüüüüü
bu gün siz yeni arabanın şerefine ıslatın bende kıratın şerefs.. liğine ıslatayım nedir bizim bunlardan çektiğimiz pompam elaman kesmiş off off
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

kırkbirkere maşaallah.hakikatten muhteşem ,gün ışığında rengi harika görünüyor yükseltme kiti olmadığı halde yüksekliği harika.harika, harika, harika, başka ne söylenebilirki? Allah kazasız belasız güle güle kullanmayı nasip etsin.bunu çamura sokarken insanın içi cıızzz eder ya. ustalarınızın ellrine sağlık.muhteşem bir sanat icra etmişler.
 


Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


Geçmiş olsun Tarık bey
Bu araçlar ne kadar pırıl pırıl gözükselerde ufak tefek sorunları oluyor galiba.
Bizimkisinde de frenleri ayarlamak gerekiyor, ufak tefek birşeyler var yine...
 



Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


Diğer Defenderler ile yan yana geldiklerinde biraz daha yüksek duruyor hakikaten. (Polybush kit yüzündendir belki)
Ustalarım sağolsun. ;D
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

konuyu sabahtan beri baştan aşağı okudum daha yeni bitti

gerçekten meşakatli bir çalışma sonucu nazarlardan sakınılacak bir makine olmuş

öncelikle sabrınızı daha sonra beraber çalıştığınız ustaları tebrik etmek isterim...

güle güle kullanın... eğer ki uzun yolda kullanırsanız bir yorumda bulunursanız çok teşekkür edeceğim şimdiden....

allah kaza bela vermeden güzel günler dilerim...
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


Teşekkür ederim.
İnşallah en kısa sürede uzun yol yaparım ve size bilgi veririm.
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

Bu kadar çok ilgi gösteren arkadaşlara teşekkür ederim. Neredeyse bir senedir sizde benimle beraber sabır gösterdiniz.
Sene sonuna bebeğimiz oluyor artık işler biraz daha yavaşlayacak.
Bundan sonra ne kadarını yapabilirim ama en azından düşündüklerimi yazmak istedim. Kısa sürede yapacaklarım ve bir seneye yayacaklarım diye ikiye ayırmak istiyorum. İnşallah yazdıklarımdan sonra bunları yapamayıp utanmam.

Tabii önce;
Ayarlar ve 5. koltuk vs bitince önce tescil ve TUV işlerini halledeceğiz. Alım satımı filan...

Kısa sürede yapacaklarım ise;
Önce eski tamponunu çıkartıp, yeni vinç tamponunu ve T-Max 9000'lik vinç takacağız.
Şnorkel takacağız
Arka bagaja ise sıralı koltuklar yaptıracağım, kumaşları içindeki koltuklarla aynı olacak. Dikişleri turuncu renk olacak tabii.
Paspaslarıda geldi, koltuk altlarını siyah çeta ya da kaucuk kaplayacağız.
Orijinalinde ön dash board'ın altında siyah kauçuk bir yalıtım malzemesi varmış. Bunu da Kayalardan alabileceğiz sanırım (Sipariş edilmiş bu parça gelecekmiş)
Sonrasında aksesuarlar var yavaş yavaş tamamlanacak sanırım.

Bir seneye yayacaklarım ise;
İnsa Turbo Lastik
Arka diferansiyel kilidi
Müzik sistemi
G4 port bagaj ve spotlar
Ekstra ısıtma sistemi vs vs


Bunlar arazide biraz kullandıktan sonra karar verebilirim sanırım, gerekli mi bilmiyorum belkide hiç gerek olmaz.
Arka vinç ve ön diferansiyel kilit...


G4 port bagaj için araştırma yapıyorum. Forumu okuduğumda Ankarada bu port bagajı yapan bir ustamızın telefonunu buldum. Port bagaj çok güzel yapılmasına rağmen biraz ince borudan yapılmış olması beni rahatsız etti. Biraz detaycı diyebilirsiniz ama orijinal G4 port bagaj biraz daha kalın ve sağlam görünüyor. Usta ile görüşmemde daha kalın borudan bagajı yapıp yapamayacağını sorduğumda, kalıpların buna müsait olmadığını öğrendim.
Orijinal olanı Hüseyin'e sordum o da Ankara'da bir tane olduğunu söyledi. Ölçü almak niyetindeyim. Acelem yok, G4 Port Bagaj'ın ölçüleri hakkında bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim.

Herkese aileleri ve 4x4'leriyle mutlu sağlıklı günler dilerim
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

Evet abi ben Ankarada bahsettiğiniz ustada G4 bagajı yaptırmıştım, aynen dediğiniz gibi daha ince malzemeden yapılmıştı...Sizdeki göz maşallah ;D ;D ;D

Bahsedilen Ankaradaki orjinal G4 ise MKG nickli Mustafa Kemal Abide...Gerekirse bir geldiğinizde hp beraber gideriz, hem ölçü alırız hem offroad ;D Çok şahsına münhasır bir abimizdir ;D
 



Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


Umut bey çok iyi olur valla süpersiniz. Zaten sizin port bagajın fotoğraflarının olduğu sayfada ustanın cep telefonunu görmüştüm. Önümüzdeki ay siz müsait olursanız muhakkak gelirim. Mustafa Kemal abide müsaade ederse port bagajının detaylı bir ölçüsünü alırız.
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

Tamamdır abi mutlaka arayın gelirken...
0 532 2557471
0 507 2142642
Umut
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


Bu defender bagajındanmı bahsediyorsunuz

 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=40682.0

Mustafa abi bu gezide olacak önümüzdeki hafta,
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

Konuya kendimi o kadar kaptırmışım ki saat 03:05 Maddiyat bir yana insanın sabrını da test eden bir çalışma olmuş. Elleriniz dert görmesin, nazar değmesin....
 



Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

yunus bager' Alıntı:
Bu defender bagajındanmı bahsediyorsunuz


Gördüğüm kadarıyla üst kısmı diğeri gibi fakat arka kısımdaki merdiveni yarım. G4'ün merdiveni aşağıya kadar iniyor.
G4 port bagaj galiba iki tip oluyor. Birisi alçak profilli diğeri yüksek olan gibi. Çok derinlemesine bilgim yok fakat internetten indirdiklerim sayesinde böyle bir görsel bilgim oldu.
Bir iki örnek fotoğraf koyayım.

Bunlar kısa olan dediklerim. Benim beğendiklerim bunlar.