johnplayer
Kamp I
Arkadaşlar. uzun süredi kafama takılan konular için bugün uygulamaya geçtim.
1. aracım cok geç ısınıyor ısınsa bile 70-75 C yi geçmiyordu
2. geç ısındığı için ve seyir sısı düşük olduğu için lpg sarfiyatı fazla olabilir miydi? regülatör yani beyin ısınmaığı için lpg yeteri kadar hacim kazanmıyor diye biliyorum
3. kış geldi arabanın içinde kayak montuyla oturmak zorunda kalıyordum. kalorifer yeteri kadar ısıtmıyordu.
4. sabit pervane motordan güç yermiydi.
Uygulama . ve maliyet ( parça uygunluğu ve montaj dizaynı . Federal Motor Arif Değirmenci)
1 adet Fiat palio 1.2 16 valf klimalı tip radyatör fanı çift devirli + tesisat + muşir+ devir resistansı 140tl
(87-92 c de 1 devir 92-97 de 2. devire geçen fan)
2.montaj işcilik 150 tl ( radyatör ayaları yapıldı ve mevcut davlunbazın içine montaj yapıldı)
ilk izlenimleri.
arabada sanayiden gelirken ilk defa üşümediğimi hissettim. seyir sıcaklığı 80-85 derece
motor gürültüsü azaldı . pervane çıktığı için.
yakıt sarfiyatı ve çekiş i detaylı ölçmedim . işlem öncesi 40-45 krş sarfiyat vardı
1. aracım cok geç ısınıyor ısınsa bile 70-75 C yi geçmiyordu
2. geç ısındığı için ve seyir sısı düşük olduğu için lpg sarfiyatı fazla olabilir miydi? regülatör yani beyin ısınmaığı için lpg yeteri kadar hacim kazanmıyor diye biliyorum
3. kış geldi arabanın içinde kayak montuyla oturmak zorunda kalıyordum. kalorifer yeteri kadar ısıtmıyordu.
4. sabit pervane motordan güç yermiydi.
Uygulama . ve maliyet ( parça uygunluğu ve montaj dizaynı . Federal Motor Arif Değirmenci)
1 adet Fiat palio 1.2 16 valf klimalı tip radyatör fanı çift devirli + tesisat + muşir+ devir resistansı 140tl
(87-92 c de 1 devir 92-97 de 2. devire geçen fan)
2.montaj işcilik 150 tl ( radyatör ayaları yapıldı ve mevcut davlunbazın içine montaj yapıldı)
ilk izlenimleri.
arabada sanayiden gelirken ilk defa üşümediğimi hissettim. seyir sıcaklığı 80-85 derece
motor gürültüsü azaldı . pervane çıktığı için.
yakıt sarfiyatı ve çekiş i detaylı ölçmedim . işlem öncesi 40-45 krş sarfiyat vardı

