2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan balum Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 69
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 25,062
Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

İyi dilekler için teşekkürler

Tempus' Alıntı:
vallahi bu işlere girerken arabayı modifiyeye başlamadan önce usta bulmak ilk şart. gözün kapalı güvendiğin usta olmadan girişmemek lazım zaten.

Çok haklısın, doğru kişiyi nasıl bulurum benide düşündürüyor.O yüzden önerilere açığım


Ooo Berk paşam sağol, her şeyi tektek burdan aktarıcam hatta rehber niteliğinde bir kaç çeviri de koyma planımvar fırsat bulursam bakalım...
İlerleyen günlerde biraz daha detay fotoğraf ekleyerek patrol ve araç hakkında genel bilgi vereceğim.

ilkakdeniz' Alıntı:
yedek parça durumu nasıl araştırdınız mı? bulunabilirliğini merak ediyorum.
nissan aynı zamanda yedek parçalarının pahalılığı ile de meşhurdur?

hala düşünüyorum bu modeli
Doğrusu hiç araştırmadım, ama en azından servis kanalıyla her şeyin uzun sürede de olsa temin edilebileceğini sanıyorum. Şöyleki sarf malzemesi sayılabilcek filtreler vb. malzeme ellerinde var zaten. Onun dışında fotoğraflarda dikkatinizi çekmiştir belki sağ arka kapı dodik eksikti sipariş verildi bir ay sonra parça geldi, boyanıp yada folyo kaplanıp takılmayı bekliyor.Fiyatlara gelince henüz çok fikrim yok dodiğin parasınıda satıcı karşıladı ama öğrendimki 575 TL cik miş
 

Etiketler
Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

hayırlı olsun, güzel arac..

kolay gelsin yapılacaklar kısmında
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

çağlar' Alıntı:
hayırlı olsun, güzel arac..

kolay gelsin yapılacaklar kısmında
teşekkür ederim, bu fırsatla g de hayırlı olsun

yapılacaklar konusunda özellikle usta tavsiyesi için önerinizi bekliyorum; kimseyi önermezsenizde malzemeleri alıp kapınıza dayanacağım beraber yapalım cerrahi operasyonları diye... forumdan takip ettiğim kadarıyla böyle bir maharet var
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

usta işini hallederiz sanıyorum..

benim arkadaşlar toyotadan iyi anlamakla beraber,nissan suzukidende anlıyorlar.
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

çağlar' Alıntı:
usta işini hallederiz sanıyorum..

benim arkadaşlar toyotadan iyi anlamakla beraber,nissan suzukidende anlıyorlar.
anladım, teşekkürler, ilk parti siparişlerim malzemeler gelsin - öncelikli yapılacaklar- detaylar ortaya çıksın o zaman...
 



Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"



Çok sevdiğim bir kasa... Kazasız belasız kullanın... Ben Wj almadan önce çok bakmıştım km fazlalığı ve parça muhabbeti gözümü korkutmuştu fakat gene depreşti hislerim
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Aracınız hayırlı olsun. Görsel olarak
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-full-full-nissan-patrol-46437283/detay/
linkinden kopya çekebilirsiniz
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

hayırlı ugurlu olsun...
bu aracın yapımı takip edilir örnek teskil eder herkese...
saygılar...
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"



Güzel seçim...

gelişmeleri zevkle izleyecegiz.. ;D
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Wolverine-Grand Cherokee' Alıntı:
Çok sevdiğim bir kasa... Kazasız belasız kullanın... Ben Wj almadan önce çok bakmıştım km fazlalığı ve parça muhabbeti gözümü korkutmuştu fakat gene depreşti hislerim

çok duygusalsın bakıyorum ;D
 





Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Wolverine-Grand Cherokee' Alıntı:
Ya dur ya perşembe akşamları böyle oluyorum hep ;D Alsak mı acep ?

geçer geçer arın git bir cuma kıl tamam rahatlarsın şeytanı uzak tutar aklından ;D
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

İyi dilekler için teşekkürler herkesin gönlüne göre olsun...

Biraz bilgilendirme yapıyım.

Patrol Türkiye’ye tek bir donanım ve motor seçeneği ile otomatik vites olarak ithal edilmiş.
Motor zd30ddti kodlu 4 silindirli direk enjeksiyonlu 3 litre turbo dizel intercooler .Değişken geometrili turbo kullanılmış.
3600 devirde 158 beygir ve 2000 devirde 354 Nm tork üretiyor. Sıkıştırma oranı 17.9
Bu motor 2005 de revize edilerek common rail dizele geçilmiş. Ancak hala bu motorla sıfır olarak satıldığını okuduğum ülkelr var; Filipinler gibi.
95 litrelik yakıt deposu var.

Yine Türkiye’ye ithal edilen modellerin hepsinde arkada manuel %100 kilit var.
Araç normal kullanımda 4x2. Önde istenirse otomatik istenirse manuel kilitlenebilen hublar var. Bunun dışında 40 km hıza kadar 4H ye geçiş mümkün. 4L için ise durmak ve vitesi N konumuna almak gerekli.4L ye geçildiğinde otomatik olarak ABS devre dışı kalıyor.
Bununla birlikte şanzumanda HOLD , POWER ve A/T seçenekleri var.

Birde tam olarak ne yaptığını öğrenemediğim ama sanırım viraj denge çubuğunu devre dışı bırakarak arazide artikülasyonu artırmaya yarayan STABI yazılı bir düğme var ki bunu şehir içinde de kullanıyorum.Şehirde bile yollarımızın hali malum çukur tümsek vs. geçişlerinde belirgin bir konfor sağlıyor, zıplama azalıyor. Kullanmak için tamamen durmak gerekiyor.

İz genişliği ön 1605, arka 1625mm.
Aks aralığı 2970 mm.
Minimum yerden yükseklik 210 mm.
Ön arka disk fren.
Standart lastik boyutu 265/70/16.
Minumum dönüş çapı 12.5 m. Araç uzunluğunun 5010mm olduğunu eklersem dar yerlere girip çıkmanın ne kadar zor olduğunu varın siz hesap edin.
1990 yılından 2010 yılına kadar ön arka sabit aks ve helezon yaylı olarak üretilmiş.

Birde yapılacaklar listesine yazmayı unutmuşum.Alt sıralarda yurtdışından temin etmek mümkün olursa 4 parça havuz paspaslardan temin etmek var.
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

camouflage' Alıntı:
Aracınız hayırlı olsun. Görsel olarak
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-full-full-nissan-patrol-46437283/detay/
linkinden kopya çekebilirsiniz
Bu aracı daha önce görmüştüm. Çağlar Beyin LC de de gördükten sonra aklımın bi köşesinde duran siyah jant olayı uygulanmış, güzelde olmuş. Yapılacaklar listesinin sonlarına doğru bunuda ekliyorum. Tampon değiştirmeyi her ne kadar şimdilik düşünmesemde arb nin sahara modelini beğeniyorum. Eğer olursa öyle bir şey düşünürüm.



Birde şınorkel konusu varki karışık... Çakma safariler inanılmaz ucuz geçenlerde sahibindende ilanı vardı hüma otoda 163 tl ye satılıyordu. Ama her çakma çin malına olduğu gibi bunada dikkatli yaklaşmak lazım safarinin sitesinde test sonuçları yayınlamışlar; pekde iyi görünmüyor açıkçası... o yüzden bekleyip kullanıcı yorumlarına göre hareket etmeyi planlıyorum.
Şınorkel araştırması sırasında aklıma gelen bir konu var. Elin amerikalısı avusturalyalısı aliminyumdan su borusundan bulduğu her malzemeden redneck usulü snorkel yapıyor. Biz dede PVC boru sektörü bildiğim kadarıyla oldukça gelişmiş. Hatta reklamlarda görmüşsünüzdeür üstünden iş makinesi geçipde şeklini koruyabilen atık su borularını... Üstelik bunların fiyatları oldukça ekonomik.
Bu firmalar neden acaba böyle bir üretim -yatırım yapmasınlarki kalıp maliyeti dışında çok büyük bir yatırım gerektiğini sanmıyorum ama uzmanlık alanım değil tabii bilmiyorum, böyle bir fikir kafama takıldı paylaşmak istedim.
 



Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Bir videoyla bugünlük noktayı koyalım.

http://www.youtube.com/watch?v=0OVWd_tHgMY