2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan balum Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 69
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 25,030

Etiketler
Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Ne yazıkki bu konudaki tek gelişme benim göstergelerin takılacağı yerin %80ini bitirmiş olmam. Hala anlattıklarıma inanıp yapabilecek birini arıyorum...
Bir ümit bayramdan önceki hafta bir şeyler olabilir.[attachment=1]

IMAG0009.jpg
 



Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

selamlar aynı aracın kullanıcısı olarak tebrık ederım.on arka sabıt aks,on arka eşit diferansiyeller,auto-lock seceneklı aks kafaları,asvaltta guvenlıgı saglayan vakumlu stabılızator,viteste hold secenegı,cok saglıklı vakumlu calısan dıfflock...sınıfında rakıpsız bır arac..bunlara ilave arabamda tar otodan sagladıgım ome yukseltme kiti-on difflock-safarı snorkel(tek secım dallardan zarar gorebılıcek konumda) ve 312-75-16 lastıklerle 2 yılı aşkın suredır kullnıyorum.parca konusu neredeyse sorunsuz ve cok hızlı.motor ve agır devır sanzıman 35" lastıklerde arazıde hıc zorlanmadı ama motor modıfıkasyonu hıc dusunmedım.modulasyonlu pompa turbonun alt devır doldurması.. arabayı saat gıbı dınleyıp keyıf alıyorsunuz.tamponların konumu gayet ıyı fakat yukseltmeyı 3" lastıklerıde 35" ın altında tutmamanız gerekıyor dogru yaklasma ve uzaklasma acısı ıcın.sorularınız olursa cevaplandırabılırım.hayırlı olsun
 



Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

bence takip edebileceginiz en iyi kaynak patrol4*4 foru aracımın bır fotografını eklıyorum mesaja

409498_10150486426633402_567683401_8899488_1841039603_n.jpg
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

selamlar
patrol4*4 sitesi kötü amaçlı site bana kalırsa buraya girme diyor benim bilgisayarım !!!!!!

bilgilerinize.....
 



Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Merhabalar,
Yakıt sarfiyatı konusundaki tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
 



Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

İyi günler
Erdem bey
Aracınız çok muhteşem,isteklerinizin tamamını sorun yaşamadan tamamlamanız dileğiyle
Saygılar
Batuhan
Ankara
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

equilibre' Alıntı:
selamlar aynı aracın kullanıcısı olarak tebrık ederım.on arka sabıt aks,on arka eşit diferansiyeller,auto-lock seceneklı aks kafaları,asvaltta guvenlıgı saglayan vakumlu stabılızator,viteste hold secenegı,cok saglıklı vakumlu calısan dıfflock...sınıfında rakıpsız bır arac..bunlara ilave arabamda tar otodan sagladıgım ome yukseltme kiti-on difflock-safarı snorkel(tek secım dallardan zarar gorebılıcek konumda) ve 312-75-16 lastıklerle 2 yılı aşkın suredır kullnıyorum.parca konusu neredeyse sorunsuz ve cok hızlı.motor ve agır devır sanzıman 35" lastıklerde arazıde hıc zorlanmadı ama motor modıfıkasyonu hıc dusunmedım.modulasyonlu pompa turbonun alt devır doldurması.. arabayı saat gıbı dınleyıp keyıf alıyorsunuz.tamponların konumu gayet ıyı fakat yukseltmeyı 3" lastıklerıde 35" ın altında tutmamanız gerekıyor dogru yaklasma ve uzaklasma acısı ıcın.sorularınız olursa cevaplandırabılırım.hayırlı olsun
35" lastikle chip uygulaması yapmadan asfalt performansı ne dırumda acaba ????
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

4.375 son dişli oranıyla 35"lastikler turbo ve motorunuz bakımlıysa maf sensorunuzu temiz tutabiliyorsanız gayet iyi bir yol performansı sonoyor.rampalarda 5 ten 4 e gecebilsede tatminkar..35" lerin kullanımda dezavantajını gormedım fakat yakıt 2-3 lıtre kadar arttı yanı 12-13 lıtre yakıyor fakat uzun yola cıkınca 1800 devırde 90 km hızla gıden bır arac olarak sarfıyat 10 l lere dusebılıyor.tekrarlamakta fayda var 2006 yılı oncesı eskı kotu mazotlarla calısmıs arabaların mutlaka motorlarını elden gecırmelerı gerekır 2 yıl oncesıne kadar 33 lastıklerle kullanırken motor zorlanırdı bakımlar yapılınca 35 bıle sorun cıkarmıyor.
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Sayın equilibre aracınızın başka resimleri varsa görmek isteriz mümkün müdür ? Gerçi bir önceki sayfada var ama :D biraz uzak kalmış yakın fotoğraflar var ise yada yapım aşamasının resimleri varsa benim gibi izleyenlerin göz şenliğine şenlik katmış :D olursunuz...şimdiden teşekkürler resimler için :D :D ...
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

12-13lt gayet makul gözüküyor.
Türkiye'dekilerin hepsi otomatik ve onlar da 4 ileri değil miydi? Rampada 5 ten 4 e geçtiğinden bahsetmişsiniz.
You-tube'da manuel vitesli bir patrol kullanıcısının seri halinde 5-6 videosunu izlemiştim. (cruising in nissan patrol diye aratabilirsiniz)
Eleman hız ve devir göstergesini videoya çekmiş. Bazen 5000d/d üzerine çıkıyor bazen de 5.viteste rölanti gazıyla (800-900d/d) 40km/h hız yapıyor. Manuel vitesin avantajı olsa gerek.
 



Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

birkaç fotograf ekledim.yapım aşaması fazla komplike olmadı tar otodan yukseltme kiti, ön kilitli diferansiyel,snorkel,vinç gibi şeylerin siparişi 2 ay kadar bekleme süresi ve tabiiki iyi ustalara montaj aşaması oldu.daha çok kafa yorduğumuz motordu .neyseki botaşın elinde 29 adet 2001-2003 arası nissan patrol var ve bir kısmı benim servisimde bakım goruyor ustalarında çabasıyla motoruda sorunsuz hale getirdik zaten bunlar aractan tam bir offroad keyfi almaya yetti.aracım 5 vites otomatik hold tuşuyla oldugu viteste takılı kalıyor fakat bende bagzı yabancı kaynaklarda 4 ılerı oldugunu okudum.turkce tanıtım broşuru var elımde 2001 modellerın orada 5 vitesli oldugunu ve ara hızlanmalarını belırtmıs bir ihtimal 4.8 benzınlının 5 ılerı otomatigiyle turkıyeye ıthal edılmıs olabılır.

391910_10150501703162436_817917435_8766899_2080346409_n.jpg


425707_380173415335239_100000277515105_1408278_1780183950_n.jpg


428090_380173545335226_100000277515105_1408279_1386271021_n.jpg


429058_10150684892943633_686238632_9379834_227625020_n.jpg
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,029
Mesajlar
1,527,451
Kayıtlı Üye Sayımız
166,772
Kaydolan Son Üyemiz
feryboatcom

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst