2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan balum Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 69
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 25,062
Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Resimler için çok teşekkür ederim. Çok iyi gerçekten dizel oması bence ayrı bir avantaj güle güle kullanmanız dileklerimle başka resimlerde varsa bekleriz ;D ;D biraz astar istemek gibi oldu kusura bakmayın ;D ...
 

Etiketler
Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

bence dizel olması çok onemli auto/lock aks kafası sistemiyle ön şaft ve diferansiyeli çekişten tamamen ayırdıktan sonra araç yolda 1800 devırde 90 km/s la ilerleyen 4 silindir dizel agır bir otomobil oluyor bu ekonomik kısmı. arazide ise dizelin düşük devirdeki torku low1 ile ilerlerken kontrolü yukseltiyor korkmadan dere geçişleri yapmakta cabası.tek araçla şehir ve arazi kullanımı için en iyilerden biri.
 


Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

Merhabalar,
Yabancı forumlarda 2001-2003/4 arası ZD30'ları sorunlu ve uzak durulması gerektiğini belirten mesajlar okudum.
Bu konuda, nadir Türk kullanıcılar olarak sizlerin düşüncesi nedir?
 

Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

oyuzden fıyatlar boyle ucuz sanırım
 



Ynt: 2001 Nissan Patrol Y61 GU Seri II ZD30 "El Bombası"

ben aldım rektifiye edilmiş ve 10,000 km yapmış makina ile 3000 km sonra gene motorda sıkıntı çıktı 1 ay doğru düzgün binemedim 3 ay servisde durdu sıfır motor yapıldı çıktığı gün bir arkadaş satın aldı içimde kaldı doğru düzgün binemdim lakin çok güzel bir araç keşke 4,2 t8urbo dizelelri türkiyeye gelsede keyifle binilse bu araçlara