L200Crewcab
Ana Kamp
- Mesajlar
- 72
- Tepkime Puanı
- 2
merhaba arkadaşlar.
foruma Kıbrıs'tan katılıyorum.
çoktandır almak istediğim bir araç olan L200'ü aldım.
aracım,
2003 model L200 warrior,4wd, gümüş rengi.
sizlere danışmak istediğim bir konu var.
Lefkoşa'daki Mitsubishi Servisi'nden arabamı götürüp bakımlarını ve servisini yaptırmak için randevu aldım. randevuyu ancak 8 Nisan tarihine verdiler. ondan öncesi hep doluymuş.
arabayı almazdan önce bir ustaya gösterdik, adam debriyaj seti ve vites kutusunun contaları değişmeli, bu işlemler 1000 tl civarı hallolur sorun olmaz dedi. ben de aracın bedelinden 1200 lira düşerek satıcıyla anlaşıp aldım.
dün arabanın altına baktım, biraz moralim bozuldu açıkçası. vites kutusunun birleşme yerlerinden ve ön diferansiyelin contasından ( diferansiyel olduğunu tahmin ediyorum, şaftın çıkış yeri ) muhtelif yağ kaçakları var. umarım çözülemeyecek sorunu yoktur.
vites geçişleri sorunsuz, sadece üçüncü vites girerken biraz direnç oluyor, ama önemli derecede değil.
difflock çalışıyor, ve 4x4 vitesi de sorunsuz geçiyor.
şimdi servis günü gelene kadar fazla kullanmamaya karar verdim, yağ bitme noktasındaysa, aksamlar yağsız çalışıp bozulmasın diye.
ne dersiniz arkadaşlar? basitçe çözülürmü bu sorunlar?
Teşekkür ederim
Mehmet .
foruma Kıbrıs'tan katılıyorum.
çoktandır almak istediğim bir araç olan L200'ü aldım.
aracım,
2003 model L200 warrior,4wd, gümüş rengi.
sizlere danışmak istediğim bir konu var.
Lefkoşa'daki Mitsubishi Servisi'nden arabamı götürüp bakımlarını ve servisini yaptırmak için randevu aldım. randevuyu ancak 8 Nisan tarihine verdiler. ondan öncesi hep doluymuş.
arabayı almazdan önce bir ustaya gösterdik, adam debriyaj seti ve vites kutusunun contaları değişmeli, bu işlemler 1000 tl civarı hallolur sorun olmaz dedi. ben de aracın bedelinden 1200 lira düşerek satıcıyla anlaşıp aldım.
dün arabanın altına baktım, biraz moralim bozuldu açıkçası. vites kutusunun birleşme yerlerinden ve ön diferansiyelin contasından ( diferansiyel olduğunu tahmin ediyorum, şaftın çıkış yeri ) muhtelif yağ kaçakları var. umarım çözülemeyecek sorunu yoktur.
vites geçişleri sorunsuz, sadece üçüncü vites girerken biraz direnç oluyor, ama önemli derecede değil.
difflock çalışıyor, ve 4x4 vitesi de sorunsuz geçiyor.
şimdi servis günü gelene kadar fazla kullanmamaya karar verdim, yağ bitme noktasındaysa, aksamlar yağsız çalışıp bozulmasın diye.
ne dersiniz arkadaşlar? basitçe çözülürmü bu sorunlar?
Teşekkür ederim
Mehmet .

