Biz şuna gelin arazi şanzımanı müsait değil diyelim. 4x4 te kitlemek zorunda. Navara da aynısı bu sınıfta sadece L200 de 4x4 Hi All Time isteğe bağlı mevcut. Oda pajero alt yapısı kullanıyor! 4x4 kamyonette Toyota yada Mitsu. gerisini tanımam...
Uzun süreli kullanmadım. Pickup alacağımız zaman hepsini on-offroad test edip en sonunda L200 de karar kılmıştık. Nissan Navara da kafamıza yatmıştı fakat ağırlığı ve ebatları off road için bize uygun gelmemeişti!
Biz şuna gelin arazi şanzımanı müsait değil diyelim. 4x4 te kitlemek zorunda. Navara da aynısı bu sınıfta sadece L200 de 4x4 Hi All Time isteğe bağlı mevcut. Oda pajero alt yapısı kullanıyor! 4x4 kamyonette Toyota yada Mitsu. gerisini tanımam...
bu aracın araziye girmediğini ilanda okusaydınız keşke. arazi vitesi bile kullanılmadı neredeyse. benim için önemli olan o değil bir kere adana off road grubuyla araziye gittik, ben araca kıyamayınca 5 dakikada oradan uzadım arkadaşlara da sorabilirsiniz. bu arada istanbulda olsaydım birlikte bir araziye cıkardık.
bu arada sizden ricam bir daha bu konuya yazmamanız.
söyleye söyleye tükendim , hiçbir zaman bir xj nin bir land cruiserin offroad performansını çift kabinlerden beklememek lazım. sonra hayal kırıklığına uğrayıp aracı kötülememek lazım. şu ilanda gördüğün seri araçlar dakarı mustasyonlu pickup sınıfında en az hasarla bitirmişti 2004 de.
söyleye söyleye tükendim , hiçbir zaman bir xj nin bir land cruiserin offroad performansını çift kabinlerden beklememek lazım. sonra hayal kırıklığına uğrayıp aracı kötülememek lazım. şu ilanda gördüğün seri araçlar dakarı mustasyonlu pickup sınıfında en az hasarla bitirmişti 2004 de.
Böyle bir beklenti içine kim girdi anlayamadım ? En az hasarla bitirmiş olması bana hiç bir şey ifade etmez çünkü !
En az hasarla kaçıncı bitirdi ?
Pilotaj yeteneği diğer araçlarla aynımıydı?
Mutasyona uğramış diyosunuz acaba hazırlayan ekip diğer markalardan daha mı deneyimliydi.
Acaba bu araç etap içinde her hangi bir yerde 5-10 cm. farkla takla atmaktan yada salıncak koparmaktan şans eseri kurtulmuş olabilir mi ?
Böyle bir beklenti içine kim girdi anlayamadım ? En az hasarla bitirmiş olması bana hiç bir şey ifade etmez çünkü !
En az hasarla kaçıncı bitirdi ?
Pilotaj yeteneği diğer araçlarla aynımıydı?
Mutasyona uğramış diyosunuz acaba hazırlayan ekip diğer markalardan daha mı deneyimliydi.
Acaba bu araç etap içinde her hangi bir yerde 5-10 cm. farkla takla atmaktan yada salıncak koparmaktan şans eseri kurtulmuş olabilir mi ?
ben vikipediada skystar rally raid olarak bakarken bu bilgiye ulaşmıştım , kaçıncı bitirdi bilmiyorum. mutasyona uğramış dediğim kısaltımış şase güçlendirilmiş akslar motor vs demiştim. salıncaklı sistem sabit aksa göre daha narin olduğu için sınıf olarak ayırmışlar zaten o yüzden kendi sınıfında yarışıyor pickuplar. uzunluktan ve artikülasyon özürlülüğünden dolayı takla atması kolaylaşıyor.
Biz şuna gelin arazi şanzımanı müsait değil diyelim. 4x4 te kitlemek zorunda. Navara da aynısı bu sınıfta sadece L200 de 4x4 Hi All Time isteğe bağlı mevcut. Oda pajero alt yapısı kullanıyor! 4x4 kamyonette Toyota yada Mitsu. gerisini tanımam...
araç tek el sayılır. ayrıca araziye girmedi hiç. yakından görseniz anlarsınız. siyah renk bir 4 çeker ve hiç pasta cila yemediği halde boyası bu kadar iyi.
vergisi 6 aylık 400 tl diyorum inanmıyorlar. türk milleti çok garip. bir depoyla uzun yolda 850 km yapıyor diyorum inanmıyorlar. sonra ortalık saçma sapan arabalarla doluyor megane vs.
2005 model 2 çeker 2.4 motorlu toyotalar 22 - 25 milyarlara satılıyor. halbuki normal şartlarda edeceği para 17 18 bin civarıdır. ama kimse inanmak istemiyor. bende anlatmak için çok çaba sarfetmiyorum açıkçası