2010 Model L200 Instyle

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ahk40056 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 60
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 20,199

Etiketler

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

ayrıca tiptronik vites 5 ileridir.buda aracı normal bir manuel kullanmakla aynı tadı ve gücü veriyor.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

Aracınız hayırlı olsun.. Araca bır Lancer degıl de Pajero dıreksıyonu ve ses sıstemı yakısırdı bence..

Kazasız belasız gunler.. L200'muzu sevıyoruz :smiley:
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle




Araç güzell.

Firma çirkinleştirmek için çok uğraşmasına rağmen
(Vites kolu ve direksiyon-Lancer sanki !-, parlak ön panel, aşırı plastik kullanımı, uzunluğu artan kasa vs..)
Yine de çok güzel

Kasanın kavisli olan üst kenarı düzeltilmiş
Bu da yapılacak camlı-camsız kapamaların hem statiğini-stabilitesini düzeltecek, hem de estetiği çok daha güzel olacaktır.


Kazasız sürüşler, hayırlı olsun
 



Ynt: 2010 Model L200 Instyle

Eğer plakalıklar beni yanıltmıyorsa aracı bizden almışsınız. :smiley: Öncelikle aracınız hayırlı olsun.

Uzunlukla alakalı kimsenin aklında soru işareti kalmaması açısından cevap vereyim. Evet aracın boyu 18 cm. uzamıştır. Ama dönüş yarıçapı 5.9 mt dir. Kendi sınıfında bu konuda daha iyi bir araç yoktur.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

teşekkeürler werdure.plakalıklar doğru aracı uzun bir bekleyişten sonra aldatmaz otomotivden aldık.sağolsunlan çok yardımcı oldular.araç hakkındada yeterince bilgilendirdiler.
ayrıca uzunluk konusunada gelınce arac uzatılması ingilterede yürürlüğe giren ve ülkemizdede yürürlüğe girmekte olan bi yasadan dolayı olabilir.yeni yasaya göre aracın kamyonet olarak görünmesi için yük kısmının uzunluğunun aks mesafesının yarısından uzun olması gerkıyomus eger uzun degılse vergi konusunda arazı tasıtı olarak muamele goruyomus.bu yeni çıkan kasalarda 5 mm ile kurtarıyor bu yasadan.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

Bu durumda ötv ödenirken arazi taşıtı olmayacak ama mtv ödenirken arazi taşıtımı olacak.
Maliye işini biliyor vallahi.
Neyseki iptal edildi yoksa haksızlık olacaktı.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

hayallerimi süslüyo bu araba benim hayırlı olsun kardeş güle güle kullan yakında bende almayı düşünüyorum manuel vites benim tercihim bilgisi olan arkadaşlarada bir kaç sorum olacak 2008 ve 2009 model l200 lerle arasındaki donanım farklılıkları neler kilit difransiyel vb. özellikler ASTC (Aktif stabilite ve çekiş kontrolü) gibi özelliklerine bakacak olursak 2008 lerdede varmı Super Select 4×4 sistemii felan şimdiden teşekkürler
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

yaman06' Alıntı:
hayallerimi süslüyo bu araba benim hayırlı olsun kardeş güle güle kullan yakında bende almayı düşünüyorum manuel vites benim tercihim bilgisi olan arkadaşlarada bir kaç sorum olacak 2008 ve 2009 model l200 lerle arasındaki donanım farklılıkları neler kilit difransiyel vb. özellikler ASTC (Aktif stabilite ve çekiş kontrolü) gibi özelliklerine bakacak olursak 2008 lerdede varmı Super Select 4×4 sistemii felan şimdiden teşekkürler
Şükrü bey 2008 ile 2009 arasında hiç fark yok.
ama araç intense ise astc yok, ayrıca kilit var ve LSD var
intense lux ve otm ise astc mevcut vede LSD var
süper select 4x4 sistemi 2007 ve üzeri tüm L200 lerde standart ve arabayı en çok çekici kılan yanlarından biriside bu.
 



Ynt: 2010 Model L200 Instyle

L200'deki super select 4x4 sistemi 4 kademe ve başka hiçbir rakipte benzeri bulunmuyor,
aşağıdaki tabloda bölümlemesini bulabilirsiniz,

INSTYLE modelimizde ortada diğer hiçbir rakipte olmayan ek bir diferansiyel var,
bu sayede ön-arka dağılım yola ve çekişe göre 50:50 33:67 arasında ayarlayabiliyor,
bu şekilde normal asfalt yolda, hafif ıslak ve kaygan yolda bile güvenle 4x4 kullanılabilir,

bu özelliği şu şekilde test edebilirsiniz, herhangi bir pickup'ta otoparkta 4x4 moduna alın ve direksiyonu tam çevirerek dönmeye
çalışın, araç sanki el freni çekikmiş gibi hareket etmekte zorlanacaktır, lastikler eşit dönmeye çalışacak ve ya birisi patinaj çekecek ya da
aktarma organlarına zarar verecektir,
toprak ve hafif kaygan yollarda 4x4 moduna aldığınızda rakip araçlar kayarak normal bir araçtan bile daha kötü yol tutuş sağlayabilirler,

INSTYLE modelimizde arka diferansiyel kilidi bulunmamaktadır, bunun yerine ASTC bulunmaktadır,
ASTC aktif stabilite ve çekiş kontrolüdür, en iyi off-road aracını yaratmak için en önemli sistemdir,
bu sisteme sahip araçta hiçbir kilide ihtiyaç yoktur, tekerleklerin birbirine göre kaymasını ölçerek
patinaj yapan tekerleğe fren yaptırır, gücü tutunan tekerleğe aktarır,
(arka fideransiyel kilidi sadece arka tekerlekleri kilitler, sadece ön tek bir tekerlekten tutunursa araç işe yaramaz)

unimog tarzı dışında araçlarda önde diferansiyel kilidi bulunmaz, kilit olduğunda araç dönemez,
ASTC sayesinde tek tekerlek bile tutunsa L200 saplandığı yerden kurtulabilir,

4x2 modu düşük yakıt tüketimi ve otoban kullnaımı için,
4H modu kaygan ve toprak yollarda güvenli 4x4 sürüş için
4HLc modu saplanılan yerden çıkmak için
4LLc modu çevrim oranını 1,9 kat düşürür, motor aynı devirdeyken araç daha yavaş gider,
sadece herhangi bir kaya veya benzeri yerlerin üzerine çıkmak için kullanılmalıdır,


umarım bu bilgiler faydalı ve yeterli olur,






Saygılarımla,
YIGIT GUNERMENGİ


TEMSA GLOBAL
SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle



L200'deki super select 4x4 sistemi 4 kademe ve başka hiçbir rakipte benzeri bulunmuyor,
aşağıdaki tabloda bölümlemesini bulabilirsiniz,

INSTYLE modelimizde ortada diğer hiçbir rakipte olmayan ek bir diferansiyel var,
bu sayede ön-arka dağılım yola ve çekişe göre 50:50 33:67 arasında ayarlayabiliyor,
bu şekilde normal asfalt yolda, hafif ıslak ve kaygan yolda bile güvenle 4x4 kullanılabilir,

bu özelliği şu şekilde test edebilirsiniz, herhangi bir pickup'ta otoparkta 4x4 moduna alın ve direksiyonu tam çevirerek dönmeye
çalışın, araç sanki el freni çekikmiş gibi hareket etmekte zorlanacaktır, lastikler eşit dönmeye çalışacak ve ya birisi patinaj çekecek ya da
aktarma organlarına zarar verecektir,
toprak ve hafif kaygan yollarda 4x4 moduna aldığınızda rakip araçlar kayarak normal bir araçtan bile daha kötü yol tutuş sağlayabilirler,

INSTYLE modelimizde arka diferansiyel kilidi bulunmamaktadır, bunun yerine ASTC bulunmaktadır,
ASTC aktif stabilite ve çekiş kontrolüdür, en iyi off-road aracını yaratmak için en önemli sistemdir,
bu sisteme sahip araçta hiçbir kilide ihtiyaç yoktur, tekerleklerin birbirine göre kaymasını ölçerek
patinaj yapan tekerleğe fren yaptırır, gücü tutunan tekerleğe aktarır,
(arka fideransiyel kilidi sadece arka tekerlekleri kilitler, sadece ön tek bir tekerlekten tutunursa araç işe yaramaz)

unimog tarzı dışında araçlarda önde diferansiyel kilidi bulunmaz, kilit olduğunda araç dönemez,
ASTC sayesinde tek tekerlek bile tutunsa L200 saplandığı yerden kurtulabilir,

4x2 modu düşük yakıt tüketimi ve otoban kullnaımı için,
4H modu kaygan ve toprak yollarda güvenli 4x4 sürüş için
4HLc modu saplanılan yerden çıkmak için
4LLc modu çevrim oranını 1,9 kat düşürür, motor aynı devirdeyken araç daha yavaş gider,
sadece herhangi bir kaya veya benzeri yerlerin üzerine çıkmak için kullanılmalıdır,


umarım bu bilgiler faydalı ve yeterli olur,



teşekkür ederim verdiğiniz bilgilere
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

lokosit' Alıntı:
L200'deki super select 4x4 sistemi 4 kademe ve başka hiçbir rakipte benzeri bulunmuyor,
aşağıdaki tabloda bölümlemesini bulabilirsiniz,

INSTYLE modelimizde ortada diğer hiçbir rakipte olmayan ek bir diferansiyel var,
bu sayede ön-arka dağılım yola ve çekişe göre 50:50 33:67 arasında ayarlayabiliyor,
bu şekilde normal asfalt yolda, hafif ıslak ve kaygan yolda bile güvenle 4x4 kullanılabilir,

bu özelliği şu şekilde test edebilirsiniz, herhangi bir pickup'ta otoparkta 4x4 moduna alın ve direksiyonu tam çevirerek dönmeye
çalışın, araç sanki el freni çekikmiş gibi hareket etmekte zorlanacaktır, lastikler eşit dönmeye çalışacak ve ya birisi patinaj çekecek ya da
aktarma organlarına zarar verecektir,
toprak ve hafif kaygan yollarda 4x4 moduna aldığınızda rakip araçlar kayarak normal bir araçtan bile daha kötü yol tutuş sağlayabilirler,

INSTYLE modelimizde arka diferansiyel kilidi bulunmamaktadır, bunun yerine ASTC bulunmaktadır,
ASTC aktif stabilite ve çekiş kontrolüdür, en iyi off-road aracını yaratmak için en önemli sistemdir,
bu sisteme sahip araçta hiçbir kilide ihtiyaç yoktur, tekerleklerin birbirine göre kaymasını ölçerek
patinaj yapan tekerleğe fren yaptırır, gücü tutunan tekerleğe aktarır,
(arka fideransiyel kilidi sadece arka tekerlekleri kilitler, sadece ön tek bir tekerlekten tutunursa araç işe yaramaz)

unimog tarzı dışında araçlarda önde diferansiyel kilidi bulunmaz, kilit olduğunda araç dönemez,
ASTC sayesinde tek tekerlek bile tutunsa L200 saplandığı yerden kurtulabilir,

4x2 modu düşük yakıt tüketimi ve otoban kullnaımı için,
4H modu kaygan ve toprak yollarda güvenli 4x4 sürüş için
4HLc modu saplanılan yerden çıkmak için
4LLc modu çevrim oranını 1,9 kat düşürür, motor aynı devirdeyken araç daha yavaş gider,
sadece herhangi bir kaya veya benzeri yerlerin üzerine çıkmak için kullanılmalıdır,


umarım bu bilgiler faydalı ve yeterli olur,






Saygılarımla,
YIGIT GUNERMENGİ


TEMSA GLOBAL
SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
biz aracı aldığımız da 4LLc vitesi saplanılan yerden çıkmak için kullanılacağı söylendi acaba burda mı bir yanış var yoksa bize anlatılandamı.ve bu vitesi çamurlu arazide gezerken kullanmanın zararı varmı.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

yumuşak zeminde, güç gerektiren yerlerde kullanabirsin, sert zeminde uzun süre kullanmak akslere zarar verebilir.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

mrb facebook da l200ler hakkında bir sayfa acmayı düşünüyorum acaba aracınızın resimlerini koyobilirmiyim sayfaya diğer kullanıcılara yardım amaclı....

şimdiden teşekkürler
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,645
Mesajlar
1,521,541
Kayıtlı Üye Sayımız
170,333
Kaydolan Son Üyemiz
x_ml

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst