[TR]BOZO
Zirve
- Mesajlar
- 1,258
- Tepkime Puanı
- 45
Selamlar
Çok eski bir tanığım abim sayılır. Land rover Freelander sahibi, lastikler kabak oldu degiştiricem vs. dedi seni benim lastikçiye götüriym hemen degişelim lastik ihmale gelmez dedim benim lastikçi pahalı olurmuş vs. uzatmıyorum. nasıl ucuza hallettiğini yazıyorum. İbretlik olaydır.
Abi gidiyor hangi lastikçiden bulduysa saadece önleri değiştiriyor. arka lastikler biraz daha idare eder diyor.
Arabada bir garip sesler şürüşte sıkıntı titreşim vs. başlıyor. Tamirci rotlardan yada şaft balansından diyor bunların lastiklere balans ayarı yapılmaz !!!! diyor.
Bizim abi bir müddet sonra aracı çekici sırtında tamirhaneye götürüyor.(her halde çekiciyle gitmiştir telefonla hal hatır sormak için aradım fazla deşmedim)
ayna mahrutiler gitmiş ; şanzımanlar gitmiş drive tasları bile kırılmış ; şaft askıları gitmiş mafsal kırık; akslar dişliler vs. gitmiş
sonuç: maliyet 7000 Tl.
Sebep: öne yeni takılan 2 lastiğin çapının arka 2 lastikten büyük olması.
Her zaman söylerim hepimiz lastik üzerinde gidiyoruz canımızı canlarımızı lastikler taşıyor ihmale gelmez.
Modifiye yükseltme yaparken her zaman aşağıdan yani lastiklerden başlanır
4*4 yada kilitli difransiyeli olan araçların balansı önce makinada sonra aracı askıya alıp tekerleri yerden kestikten sonra motor çalıştırılıp yapılır. Bu arada aks egikse çok kolay fark edilir.
Nasılki motor için iyi bir usta soruyorsak lastik için de iyi işini bilen bir lastikçi sormalıyız. maliyeti farklı oluyor ;D
Saygılar
Çok eski bir tanığım abim sayılır. Land rover Freelander sahibi, lastikler kabak oldu degiştiricem vs. dedi seni benim lastikçiye götüriym hemen degişelim lastik ihmale gelmez dedim benim lastikçi pahalı olurmuş vs. uzatmıyorum. nasıl ucuza hallettiğini yazıyorum. İbretlik olaydır.
Abi gidiyor hangi lastikçiden bulduysa saadece önleri değiştiriyor. arka lastikler biraz daha idare eder diyor.
Arabada bir garip sesler şürüşte sıkıntı titreşim vs. başlıyor. Tamirci rotlardan yada şaft balansından diyor bunların lastiklere balans ayarı yapılmaz !!!! diyor.
Bizim abi bir müddet sonra aracı çekici sırtında tamirhaneye götürüyor.(her halde çekiciyle gitmiştir telefonla hal hatır sormak için aradım fazla deşmedim)
ayna mahrutiler gitmiş ; şanzımanlar gitmiş drive tasları bile kırılmış ; şaft askıları gitmiş mafsal kırık; akslar dişliler vs. gitmiş
sonuç: maliyet 7000 Tl.
Sebep: öne yeni takılan 2 lastiğin çapının arka 2 lastikten büyük olması.
Her zaman söylerim hepimiz lastik üzerinde gidiyoruz canımızı canlarımızı lastikler taşıyor ihmale gelmez.
Modifiye yükseltme yaparken her zaman aşağıdan yani lastiklerden başlanır
4*4 yada kilitli difransiyeli olan araçların balansı önce makinada sonra aracı askıya alıp tekerleri yerden kestikten sonra motor çalıştırılıp yapılır. Bu arada aks egikse çok kolay fark edilir.
Nasılki motor için iyi bir usta soruyorsak lastik için de iyi işini bilen bir lastikçi sormalıyız. maliyeti farklı oluyor ;D
Saygılar

