jamboree66
Ana Kamp
Özelikle Şanzımanlar arasında fark var ise nasıl anlaşılır..
CEM50' Alıntı:Otokar olanlarda şasi çatlama ve kırılma şikayetleri vardır gögüs sacı ve kapı karkasları çok hızlı çürür,
İngiliz olanlarda şase daha esnek oldugundan kırılma burulma ve çatlamaya mukavimdir gögüs sacı ve kapı karkasları galvanizli oldugundan çürüme çok az ve oldukça geç olur,
mekanik aksamda otokarlarda dişli sesleri ugultu ve ötmeler hayli fazla iken ingilizlerde yok denecek kadar azdır.
motor bölmesindeki etikette ingiliz mi otokarmı olduğy yazar kolayca anlayabilirsinizGurkanerkal' Alıntı:Arkadaşlar merhaba,
Adana' dan amatör bir Defender sevdalısıyım. Amacım yazılarla ön tecrübe kazanıp bu konuda station wagon 110 Defender toplamak. Forumdan araştırdığım kadarı ile ve mail alışverişi yaptığım arkadaşlardan öğrendiğim kadarı ile (yanlış bilmiyorsam ) Otokar 1987 senesinde Defender' ları üretmeye başlamış.
Gezenbilirde ve farklı sitelerde bir çok satılık Defender var. Defender' ın orjinal İngliz olup olmadığını nasıl anlayabiliriz ?
Ayrıca İngiliz üretimi olanlarda aracın nereleri alüminyumdan mamül ? Bilgi veren olursa sevinirim.