93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan alpaslanepli Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 44
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,246
Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

Hocam nv 242 5.2 lere uyuyor mu? Çünkü bu tip transfer kutusu hep 4.0 larda kullanılmış .

Saygılarımla ...
Barış
 

Etiketler
Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

bahsettiğiniz şanzımanı bende araştırdım .motor çok fazla güçlü geliyor şanzımana 5.2 lerde.
 

Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

Bende şöyle düşündüm açıkçası : "uyuyor olsa şimdiye kadar uygulamış birileri mutlaka olurdu" Bu select trak lar satılırkende 4.0 I6 için diye satılıyor . Ama teknik olarak uyarmı bilemiyorum . Kesin bilgim yok sonuçta ...
 

Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

Hayır gerek ZJ/5.2 lere gerek WJ/4.7 lere sorunsuz olarak uygulanıyor.. Zaten, 2001 sonrası 2004 sonuna kadar bu tip a.şanzımanı 4.7 lerde fabrikasyon olarak çıkmıştır. Torku kaldıramama konusunda sorun yok. Bunun dışında, Amerika da arazilerinde problem çıkanların yarısı bu yolu tercih ediyor ve çok memnunlar. Uygulama esnasında farklı bir ön şaft uygulamanız gerekebilir.Tek sorun, 2 çeker de aracınızı kullanırken özellikle ıslak yolda gaz verirken çok dikkat edilmesi gerektiği..

Selamlar..
 

Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

Valla ben bugün Ergun abinin zj sine bindim bence bu denilenlere hiç gerek yok. Küçük bir off-roadcuk yaptı sağolsun en basitinden gerekli modifikasyonla bir zj nin giremiyeceği arazi şartı yok gibi geldi bana.. Tabi çömez yorumudur benimkisi, Neticede araziye henüz çıkmadım..
 




Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

Wolverine-Grand Cherokee' Alıntı:
Evet genelde kumsalda radyatör testi için ideal :D

10 yasini gecmis her ZJ´yi bu süpriz bekliyor. Cünkü radyatör kazanlari plastik oldugu icin zamanla direnc özelligini kaybediyor ve dagiliyor.....!
Sirayla herkes yasayacak, merak etmeyin....!
Akilli olan ve Offroad`da aracinin sinirlarini zorlayanlara tavsiyem; basiniza bu sorun gelmeden radyatörün sagindaki ve solundaki iki kazanida bir radyatörcüde bakir ile degistirmek.....!
 

Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

Sonunda ön şaftı taktırdım. (Ergun abi sağolsun) .... arabanın yol tutuşu belirgin bir şekilde değişti.. virajlarda arka atma kayboldu... patinaj derdinden kurtuldum... Alışılması gereken hafif bir uğultu ve rölantide hafif bir sarsma eklendi özelliklerine :smiley: Birde ilginçtir benzindeyken bu sarsıntı çok fazla ancak lpg de rahatsız etmeyecek kadar az... Bir mantığa oturtamadım açıkcası.. Acaba diyorum benden önceki sahibi yıllarca benziine almamış hep lpg de kullanmış malum benimkisi eski klasik sistem lpg, sıralı değil , dolayısı ile kendi kendinede hiç benzine geçmediği ve eski sahibininde hiç geçirmediği için farklı bir problem doğmuş olabilir mi? ama şaft takıldıktan sonra olması da ilginç... Ama neticede şu an dükkanımın önündeki çıkamadığım kaldırıma şimdi tersten merdivenlerden çıkıyorum bu da bana yeter :smiley::smiley::smiley:
 


Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

Hocam şaftın güle güle kullan :smiley: Bir uyarıda bulunmak isterim .

Araç mutlaka akşam benzine alındıktan sonra stop edilmeli ve sabahta benzinde çalıştırıldıktan sonra LPG ye alınmalıdır . Bu aracın ve benzin sisteminin ömrü açısından çok önemli ...

Araç benzinde uzun süreler kullanılmadıysa serviste benzin sistemini kaçak açısından kontrol ettirmeni öneririm . Zira geçmişte bununla ilgili bir tatsızlık yaşamış biri olarak önemsiyorum . Uzun süre benzinde kullanılmayan araçta bazı kaçaklar söz konusu olabiliyor .


Saygılarımla ...
Barış
 



Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

Hayırlı olsun, diferansiyelde yada başka bir bölümde herhangi bir işleme gerek kalmadı anladığım kadarıyla.
 

Ynt: 93 Model 5.2 Grand Chereokee Aldım.. Yardım Edin!

güzel temenniler ve uyarılar için teşekkür ederim dikkate alacağım.. Bu arda işim icabı devamlı tarfikte olduğum için ortalama günde 150-200 km. yol yapıyorum. Bu da bana şaft takıldıktan sonra sadece iki gün geçmesine rağmen iki full depo gaz bitirip şafttan önce şafttan sonra tüketimini ölçmeme vesile oldu. Her iki depoda da ortalama olarak 380 lira yaktı. Bu da demek ki şaftı sökmek tasarruf sağlar lafı tam bir balon. Zira şaft sökükken de ortalamam bu civardaydı hatta inanmazsınız belki ama 400-420 arası idi.
 


Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,012
Mesajlar
1,527,253
Kayıtlı Üye Sayımız
166,760
Kaydolan Son Üyemiz
Stronger

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst