Aracımı Yükseltmek İstiyorum!

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sword7 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 53
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 13,577
Ynt: Aracımı Yükseltmek İstiyorum!

nkurtkaya' Alıntı:
Hiç ses gelmiyor mu? kumandaya basınca bir tık-tık sesi duyuyorsan vinçte sorun olabilir. hiç ses yoksa sorun kumanda da veya soketlerde olabilir.

Tık yok abi, muhtemelen vincin ana kablolarında sorun var, motor değiştirirken söküldü yerinden yanlış takılmış olabilir, yada vinç suda boğulmuş olabilir :-[
 

Ynt: Aracımı Yükseltmek İstiyorum!

sword7' Alıntı:
Tık yok abi, muhtemelen vincin ana kablolarında sorun var, motor değiştirirken söküldü yerinden yanlış takılmış olabilir, yada vinç suda boğulmuş olabilir :-[

Elektrik bağlantılarını iyi kontrol etmek lazım.
 


Ynt: Aracımı Yükseltmek İstiyorum!

Her ne kadar Defender sahibi olmasam da şu aralar çoğu zamanımı yarışmayı planlamış olduğumuz Defender 90 ile ilgili araştırma ve sanayide hemen her gün inceleme fırsatı bulduğum birer ikişer yükseltilen LR'ler ile geçiriyorum.

Vinciniz uzun süre su altında kaldıysa çalıştırmak (bir miktar açıp toplamak) içinin kurumasını sağlar.
Her ne kadar vinç izolasyonlu olsada içine su alma ihtimali var.
Bir de vincin açılıp senede bir bakımının yapılmasını tavsiye ediyor ustalar.

Difransiyel tahliyesi konusunda arkadaşımın aracında snorkelin tepe noktasına kadar hat çekildi. :D ;D
Biraz abartı gibi gelse de hazırlık olarak yapalım dedik. Trophy tarzı etkinliklerde motor kaputu üst seviyesine kadar suya giriliyor bazen.

Sizin lastiklerinizin çapı 31.7 inç, MT lastikte 235/85/16 ebatı 32'yi bulur. Zaten zamanında Otokar 7.50/16 (31-31.5), yenilerde 235/85/16 ile standart olarak piyasaya sürdü.
http://www.bfgoodrichtires.com/specs/all-terrain-t-a-ko/44.html

Ben de Nejat gibi kilit tavsiyesindeyim. Ama ön ve arkada vinç ağırlığı aracı çok çökerttiyse yükseltme işine öncelik verebilirsiniz.
Konuyla ilgili Bearmach kataloğu'nu pdf olarak inceleyip yay ve amortisör, tercihen ön heavy duty rot kolu ve burçların seçimi sonrasında Hüma Oto ve Kayalar Oto'dan fiyat alabilirsiniz. Yüksek dayanımlı rot kolu sayesinde araziden çıktıktan sonra rot ayarı kolay kolay bozulmayacak.
2'' kitin en iyi yanı aracın difransiyeli tutan kollarında ve şaft'da değişime gerksinim duyulmaması.
Yükseltme sonrası karın açısında düzelmenin yanında amortisör hareket mesafesinin artması artikülasyonuda arttıracak.

Aklımdan geçen bir kaç şeyi paylaşayım dedim.
 

Ynt: Aracımı Yükseltmek İstiyorum!

http://www.sahibinden.com/defender_110_2_inch_yukseltme_kiti_-57WQQaXQQ12804456WQQpXQQdisplayitem

Komple 2'' yuksletme kıtı...
 



Ynt: Aracımı Yükseltmek İstiyorum!

orsa' Alıntı:
Her ne kadar Defender sahibi olmasam da şu aralar çoğu zamanımı yarışmayı planlamış olduğumuz Defender 90 ile ilgili araştırma ve sanayide hemen her gün inceleme fırsatı bulduğum birer ikişer yükseltilen LR'ler ile geçiriyorum.

Vinciniz uzun süre su altında kaldıysa çalıştırmak (bir miktar açıp toplamak) içinin kurumasını sağlar.
Her ne kadar vinç izolasyonlu olsada içine su alma ihtimali var.
Bir de vincin açılıp senede bir bakımının yapılmasını tavsiye ediyor ustalar.

Difransiyel tahliyesi konusunda arkadaşımın aracında snorkelin tepe noktasına kadar hat çekildi. :D ;D
Biraz abartı gibi gelse de hazırlık olarak yapalım dedik. Trophy tarzı etkinliklerde motor kaputu üst seviyesine kadar suya giriliyor bazen.

Sizin lastiklerinizin çapı 31.7 inç, MT lastikte 235/85/16 ebatı 32'yi bulur. Zaten zamanında Otokar 7.50/16 (31-31.5), yenilerde 235/85/16 ile standart olarak piyasaya sürdü.
http://www.bfgoodrichtires.com/specs/all-terrain-t-a-ko/44.html

Ben de Nejat gibi kilit tavsiyesindeyim. Ama ön ve arkada vinç ağırlığı aracı çok çökerttiyse yükseltme işine öncelik verebilirsiniz.
Konuyla ilgili Bearmach kataloğu'nu pdf olarak inceleyip yay ve amortisör, tercihen ön heavy duty rot kolu ve burçların seçimi sonrasında Hüma Oto ve Kayalar Oto'dan fiyat alabilirsiniz. Yüksek dayanımlı rot kolu sayesinde araziden çıktıktan sonra rot ayarı kolay kolay bozulmayacak.
2'' kitin en iyi yanı aracın difransiyeli tutan kollarında ve şaft'da değişime gerksinim duyulmaması.
Yükseltme sonrası karın açısında düzelmenin yanında amortisör hareket mesafesinin artması artikülasyonuda arttıracak.

Aklımdan geçen bir kaç şeyi paylaşayım dedim.

Açıklamalar ve bilgiler için çok teşekkürler, işlemler kilit, yükseltme ve lastik şeklinde oalcak sanırım. Bunun için birazdaha zamana ihtiyacım olacak... Saygılar...
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,839
Mesajlar
1,531,418
Kayıtlı Üye Sayımız
166,940
Kaydolan Son Üyemiz
acelyakaratas

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst