Ynt: Arazi Araçlarımızın Marka Gözetmeksizin Güzel Fotoğrafları
Koca ayak ben de düşünmüştüm.. Toraman'a baktım şimdi yapılı besili falan diyor.. Bunun kendi cüssesinde bi numara yokki.. kendisi cılız.. Ayakları büyük hakkaten Koca ayak iyi gibi şimdilik cepte dursun.. Hele bi karar verelim kafa kağıdını alim sonra
Ynt: Arazi Araçlarımızın Marka Gözetmeksizin Güzel Fotoğrafları
Amortisör, yay, makas, küpe gibi yüksekliği belirleyen parçaları bu yüksekliğe uygun satın alıp, aksları tutan ön kolları uzunlarıyla değiştirirseniz bu yüksekliği elde edebilirsiniz. Tabi sonra bu yüksekliğin gerektirdiği bazı tadilatları yapmak icab eder ama tek tek yazmıyim. Yani çok özetle böyle. Lastikler 37"
Ynt: Arazi Araçlarımızın Marka Gözetmeksizin Güzel Fotoğrafları
iksje' Alıntı:
Amortisör, yay, makas, küpe gibi yüksekliği belirleyen parçaları bu yüksekliğe uygun satın alıp, aksları tutan ön kolları uzunlarıyla değiştirirseniz bu yüksekliği elde edebilirsiniz. Tabi sonra bu yüksekliğin gerektirdiği bazı tadilatları yapmak icab eder ama tek tek yazmıyim. Yani çok özetle böyle. Lastikler 37"
aracınız 2000-2001 xj sanırım.bunların elektorniği çokmudur?yani 99 sonrası gc zj leri elektronik aksamı çok olduğu için arazide(en azından off-road amaçlı) kullanmıyorlar ya bu kare hatlara sahip olmayan xj lerde de aynı durum söz konusumu?
Ynt: Arazi Araçlarımızın Marka Gözetmeksizin Güzel Fotoğrafları
Volk' Alıntı:
aracınız 2000-2001 xj sanırım.bunların elektorniği çokmudur?yani 99 sonrası gc zj leri elektronik aksamı çok olduğu için arazide(en azından off-road amaçlı) kullanmıyorlar ya bu kare hatlara sahip olmayan xj lerde de aynı durum söz konusumu?
Yok gayet uygundur.. Tekerleklerin dönmesiyle ilgililenen özellikleri -dolayısıyla elektronik üniteleri- yoktur. Aksları eskilerden değişiktir ama sizin dediğiniz anlamda bi farkı yok eskilerden. Cherokee, 25 yıl boyunca kabası nerdeyse hiç değiştirilmeden üretilmiş bir araç. Yeni nesil içinde olay sizin ne kadar harcayacağınızla ve offroad ile ne kastettiğinizle alakalı. Elektronikten ziyade bilyalı sistemlerin kullanılması sorun oluyor ama niyetiniz offroadsa değiştiriyorsunuz onlarıda. Hardcore offroaddan bahsetmiyorsak hemen hemen her sorun için bir çözüm mevcut piyasada. Eğer az maliyet, az çabayla çıkayım araziye diyorsanız doğrudur XJ ve benzerleri gibi mekanik ve basit olanlar en uygun araçlardır bana göre...
ara. çok güzel elinize sağlık, bakılası binilesi olmuş,
ama bence lastikler biraz dışarda olsa ve daha agresif bir desen olsa çoook daha ihtişamlı ve iş makinesi kıvamında olurdu, msela ben de zj de kullanıyorum silverstone extreme 117. bu şekild bir dğişiklikle sizin arazınızın arkasından aynı yola girmye tırsardım ama bu lastikler sizde iken peşinize dalarım. izin alamadan eleştri ve öneride bulunduğum için özür dilerim. saygılar...
Lastikleri biraz daha dışarı alıcam ama aksları değiştirmedikçe bu iptidai oluyor, o da çok hoşuma gitmiyor. Lastik konusunda da çok fazla seçeneğimiz malesef yok Türkiye'de. Bunlar benim için optimum olanlarıydı ve gayet memnunum.