Boya sonrası çok güzel durmuş,siyahtan beyaz her zaman daha güzel.
Düşündüm de kaportayı iyi ki delmemişiz!
Bisiklet taşıma dan vazgeçmedi iseniz başka bir çözüme bakalım,karar sizin.
Selamlar.
Seyfettin bey; teşekkürler, aklımda son çare olarak şöyle bir proje var. Ben bisikletler takılı iken stoplar ve plaka görünebilsin, kapılar rahat açılabilsin istiyorum. Ekte kırmızı vw ye yapılanın bizim arabaya uyarlanması gibi . Ancak bu seferde kapı uzun olduğu için taşıyıcı kollar çok uzun olurda esneme olurmu diye düşünmekteyim
Çeki demirim yok, taktırmak baya teferruatlı iş, ruhsata falan işlenmesi gerekiyor ve masraflı. Ayrıca çeki demirine takılan tipler bizim tür arka kapısı yana çift açılan modellerde kapıların açılmasını engelliyor. Benim ilgimi çeken model thule backpack 973. Bunu alıp bir şekilde modifiye edip arkaya takmak bu sene bisiklerlerlede gezmeyi düşünüyorum . Ancak onca yolu sorunsuz gidebilecek sağlam bir aparat olmasını istediğim için titizleniyorum çünkü 3 tane bisiklet taşıyacağım.
Yanliz gosterdiginiz gorsellerdeki bisiklet tasiyicilarida arkadan iki yana acilan kapilar icin uygun degil. Modifiye etmekte kolay gozukmuyor. Bence ozel yapim bir bisiklet aparati dusunmelisiniz.
Seyfettin bey; teşekkürler, aklımda son çare olarak şöyle bir proje var. Ben bisikletler takılı iken stoplar ve plaka görünebilsin, kapılar rahat açılabilsin istiyorum. Ekte kırmızı vw ye yapılanın bizim arabaya uyarlanması gibi . Ancak bu seferde kapı uzun olduğu için taşıyıcı kollar çok uzun olurda esneme olurmu diye düşünmekteyim
çeki demirimiz yok, taktırmak zahmetli ve masraflı
Arka kapı açılımları bu fotoda görülenden fazla yaklaşık 1,25 m.
Ancak bu şekilde yapılıp aracın altına çekmece gibi girip çıkan bir aparat belki olabilir.
Seyfettin abi selamlar;
çeki demirimiz yok, taktırmak zahmetli ve masraflı
Arka kapı açılımları bu fotoda görülenden fazla yaklaşık 1,25 m.
Ancak bu şekilde yapılıp aracın altına çekmece gibi girip çıkan bir aparat belki olabilir.
1.Yapılacak işlem için (Bu tür taşıma rampası) çeki demirine ihtiyaç olmayacak.
2.Kapı açılmak istendiğinde,taşıyıcının mafsallı olması nedeniyle arkaya doğru 40 dereceye yakın
eğilme olacağından kapı açılımını 60/70cm rahatlıkla kurtaracaktır.
3.Dediğin ve benzetmen doğru;aracın altına kare profil boru parçası sabitlenecek.Askının bağlantısı
olan küçük kare profilde sabitlenen bölüme geçecek,ikisi birbirine pimle sabitlenecek.Pimi çıkardığınızda
askıyı alıp (gerekmediği zaman) deponuza koyabileceksiniz.
Malesef bisikletleri üste koymak mümkün değilaraç bu haliyle yeterince yüksek zaten..
Araca delik delmek istemiyorum,
bisikletler takılı iken arka stopları ve plakayı kapatmasını istemiyorum
bisikletler takılı iken kapılar (ikisi birden kolayca)açılabilsin istiyorum
bisikletler araca zarar vermesin istiyorum.
Ve en önemlisi tüm bunları şık , zarif , hafif yeterince SAĞLAM ,GÜVENLİ ve EKONMİK bir şekilde çözümlemek istiyorum.
Alttaki fotoğraflara benzer bir çözüm düşünüyorum , kapı menteşelerine monte açılıp kapanabilen . Ama şimdilik proje aşamasında.
Fotoğraflardaki araclar malesef bizimkinden farklı model. Bizim Menteşe yapısı çok kapalı kutu, hiç bir yerinden tutturulacak bir aralık açıklık delik vs yok Sadece menteşenin orta kısmında bulunan plastik siyah stoper parçasını kaldırdığımda bir delik olduğunu gördüm oradan hareketle bir planlama yapılabilir gibi geldi