'' Aracım 2005 model otomatik suzuki grand vitara ''
>> sizin aracınızın üretim amacı farklı dır arazide cok büyük 4x4 lerin batıp kaldıgı yerlerden tavşan gibi sekerek geçmesidir..minik donunuşlarla ,ufak modifiyelerle ,,arazide 1 numaradır ..
offroad yarışlarındaki grand vitaralar..sizin kasadır.. 2.0 motorlu olanlarıda var arada..
ama asvaltta yokuş aşşa 160.km. zar zor yapar..
uzun yolda max 120 km 'den sonrası cok da güvenli degil dir..hafif ve yüksek olduğuna yan rüzgarlardan etkilenir..
altına ferrari lastiği de takmaya gerek yok bence ..Suzuki gibim kullanmak en uygunu olur..
yaşadıgınız yer Van,Agrı,Erzurum ..vs gibim bi yerse kar lastiğini gidin hatta nokian marka olanını alın derim..
yada oturdugunuz bölge dik yokuşları ,karı buzu meşhur bi yer ise deger..
BFG T/A KO2 tek lastik olarak her bi şekil idare eder..
cam gibi buz üstünde zinçirsiz giden lastik de yok zaten..
normal kullanılan bir arac yılda 15-20 bin km yapar..altındaki lastiğide 2 bilemedin 3 yılda bitirir lastik de diş derinliği kalmaz ..yıl olarak da ömür max 5 yıldır..
onuda şöyle izah ediyim. 2 yıllık lastik ile 5 yıllık lastik aynı yumuşaklık da olmaz eskidikçe sertleşir ne yol nede fren tutmaz..
kışın hava sıcaklığından lastik sertleşir iyi tutunamaz..BFG T/A KO2 kış için uygun yumuşaklık tadır..
ama yaz sıcagında sıcak asvalt üstünde de mum gibim erir lastikler..çabuk aşınır..
çamur lastiği kullanan ofroad'çılar lastikler eriyip bitmesin diye yazın km yapmazlar uygun lastik ile degiştirirler..
bence BFG T/A KO2 kış için kullanın..
kar +buz+çamur : hepsi kış aylarında vardır..
yaz aylarıda cok km yapıcaksanız asvalt lastiği kullanın derim..
az km niz var ise tek lastik yeter artar derim..
kaç km yapıçagınızı ne zaman nerde kullanacagınızın hesabını sizden iyi kimse bilemez..