Forum a yeni yurt disindan üye oldum ve bizim ufak Panelvan i tanitmak istedim. Araba 2003 Model Mitsubishi L300 2.5 TurboDizel 4x4. Bir kaç aydir arabanin sahibiyiz ve çalismalar basladi.
Su ana kadar yapilan isler:
- Komple pas tedavisi
- Bütün yaglar, Hava filtresi degisti
- Bilstein B6 Amortisör (öndeki degisti, arkalara sira gelmedi daha)
- Snorkel
- FantasticVent vantilatörlü tavan penceresi
- Ön kapi rüzgarligi.
Gelecek aylarda ön "free wheel Hub" lar degisecek.
- izolasyon
- Iç tasarimi,tehsisat vs...
- Arka ve yan kamera
- Led is spotlari
- vs.vs.vs.
Tesekkür ederim.
Arazi de biraz deneyebildik. Aracin alti Pajero L040 ile ayni. Arazi vitesi sie de mevcut, 3 Mod kol ile manüel ayarlaniyor. Normal 2H, 4x4 4H ve 4x4 4L (Low Gear). Üstünde suan Yokohama Geolander lastik mevcüt, zor arazide denemek mümkün olmadi. Youtube da L300 4x4 ararsaniz aracin arazide normal Offrad araclarindan farki olmadigini görebilirsiniz.
L300 ün Türkiye de kendi alanında tartışmasız bir üstünlüğü var ,en baskın özelliği sağlamlığı araç karavan için biraz küçük ama 4x4 özelliği eklenince bir anda insanın gözüne daha bir güzel geliyor.
ülkemizdeki hayaller harika 4x4 camper olur ama edinmek nerdeyse imkansız burada çekiş dönüşümü yapabilsek kanunen oda imkansız ama yapılabilse belki çözüm üretebiliriz bu tarz araçlar için
Öncelikle hayırlı olsun hocam,
Ben bu modellerin 4×4 modellerinin (Özellikle panelvanlarının) türkiyede bulunduğunu bilmiyorum. MaaşALLAH temizlenmiş paklanmış birde beyaz olsa off-...
Yanitlarniz icin tesekkür ederim. Burda L300 ler cok nadir oldu, uzun camsiz panelvan normal fiyata bulmak piyango gibi. Evet L300 karavan icin biraz ufak gibi duruyor. Ama kriterlerlemize uyan arac. Basit, elektronik yok, ve dünyanin heryerinde tamir olabilir. 4x4 olamsi büyük avantaj. Sprinter, Crafter vs. da baktik, ama onlar yine çok büyük ve arazi icin agir.
Yanitlarniz icin tesekkür ederim. Burda L300 ler cok nadir oldu, uzun camsiz panelvan normal fiyata bulmak piyango gibi. Evet L300 karavan icin biraz ufak gibi duruyor. Ama kriterlerlemize uyan arac. Basit, elektronik yok, ve dünyanin heryerinde tamir olabilir. 4x4 olamsi büyük avantaj. Sprinter, Crafter vs. da baktik, ama onlar yine çok büyük ve arazi icin agir.
Bende kia besta 4x4 (mazda e2200 un lisans altinda kia trafindan uretilmiş modeli) aldim, ruhsat karavan Tukiyede 4x4 panelvan cok cok az hele l 300 belki 3-5 adet ya vardir ya yoktur
ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba
su an izolasyon arama asamasindayiz, malzemeler hazir oldogunda elektirik vs. basliyacak.
Ilginiz varsa asamalir burda güncel tutmaya calisacam.
Sagolun ben de ayni sekilde birseyler yapmaya baslayacagim paylasimlarinizdan memnun kalirim , arac on salincak torsiyon, arka makas seklinde midir ? Yukseltme isinde deneyimlerinizden faydanlamak cok iyi olur
ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba, tabiki paylasmaya calisicam. Evet Ön taraf normal, torsion bars ile de bir kaç mm yükseltme imkani varmis. Arkasi dedigniz gibi Makas, oraya da takoz gibi bir metal ile, ve U seklinde vida ile 7-10cm mümkün, su anda daha orijinal, yakinda arka amörtisörler de degisecek.
Merhaba, tabiki paylasmaya calisicam. Evet Ön taraf normal, torsion bars ile de bir kaç mm yükseltme imkani varmis. Arkasi dedigniz gibi Makas, oraya da takoz gibi bir metal ile, ve U seklinde vida ile 7-10cm mümkün, su anda daha orijinal, yakinda arka amörtisörler de degisecek.