BMW F650 GS için Teknik Yardım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan GezenGen Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 83
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 30,204
Ynt: BMW F650 GS için Teknik Yardım

GezenGen' Alıntı:
Çok teşekkürler Binek aracımda da marş zor basma problemi var, onu çözeyim motorla ilgileneceğim. Detayları da paylaşırım
Aynı sorunu ben de aracımda geçen yıl yaşadım. Özellikle soğuk havalarda ve kışın sorun yaşadım. Kömürleri değişti. Yine de olmadı. Sonuçta motoru değiştirdiler. Eğer marşa basıyorsa ve devir ibresi aşağı yukarı oynuyorsa motorda sorun var demektir. Akü kontrolü de yaptırın, inşallah aküdür. En ucuz telafi yöntemi.
Motosiklet ve oto servisi mi açsak acaba işi gücü bırakıp?
Selamlar.
 

Ynt: BMW F650 GS için Teknik Yardım

Valla fena olmazdı herhalde ;D Marş basıyor ve motor sıcakken sorun çıkıyor, ibrede oynama olmuyor. Krank sensöründe sorun var veya marş motorunda herhalde. Akü yeni sayılır. Umarım motorda sorun çıkmaz.
 

Ynt: BMW F650 GS için Teknik Yardım

Kolay gelsin diyeyim o zaman. Haberdar ederseniz bize de referans olur. İyi akşamlar.
 

Ynt: BMW F650 GS için Teknik Yardım

the venturer' Alıntı:
Birgün lazım olur diye...
Referans olarak kullanılabilir akülerimizin güçleri hesaplanırken
Volts = V (voltage)
Watts = W (Power)
Ampere = A (Current)

V = W / A
W = V x A
A = W / V

Ek olarak daha güzel bir formül var ki;
Akü şarj akımı = Akü kapasitesi / 10

Yani aküden çektiğiniz akımı tekrar yerine koymak çok uzun sürer.Motora koyduğunuz aksesuarlar alternatör yerine aküden çekerse iki ayda bir akünüzü evde şarja bağlamak zorunda kalırsınız