fclef
Ana Kamp
- Mesajlar
- 77
- Tepkime Puanı
- 0
Merhaba bildiğim kadarıyla 1989 sonrası RRC'lerde LT 230 arazi şanzımanından vazgeçilerek viscous couplingli ve zincir tahrikli Borg Warner transfer kutusu kullanılmaya başlandı. Aracımı almadan araç bakarken bir 1991 model bulmuştum. Aracı satan kişi zincirinde problem olduğunu çok kolay halledileceğini söylemişti. Ama ben biraz tedirgin oldum ve daha sonra aracı almaktan vazgeçip 87 model RRC aldım. Internette yaptığım araştırmalarda ise yurtdışında bazı kullanıcıların Borg Warner'leri çıkarıp LT 230'a döndüklerini gördüm. Sorum Borg Warner'lerin viscous coupling ve zincir sisteminin tam olarak ne şekilde çalıştığı ve LT 230'a nazaran avantaj/dezavantajlarının neler olduğu.