Ynt: Bu da benim jeep im
Muzaffer bey,"U" profil derken tam olarak hangi malzemeyi kasdettiğini anlayamadım.
Burkulmalar konusunda Emin beyini dediği aynı şeyleri düşünmüştüm.Ön uçlarda en azından ön tampon diğer taraftaki şaseyle bağlantılı olarak direnci artırır.Arkalarda enlemesine bağlantı motordan dolayı zor fakat belki motor kulak bağlantıları ile arada motorun kendisi her iki taraf arasında bir bağlantı sağlıyabilir.Sorun sadece şasede burkulma deyil,aynı zamanda kullanacağın malzemede veya şaseye olan kaynak kısmında yırtılmalar şeklinde de ortaya çıkabilir.İşte o yüzden hem çok çirkin bir görüntü oluşturmamak ve hemde gerektiğinde söküp yeniden yapmak veya tamir etmek için perçin yada civata önerimi tekrarlıyorum.Sağlam malzeme kullan(makas çeliği gibi),önce şekillendir ve dışarıda hazırla(delikler dahil)sonra tekrar su verdir ve yerine monte et.
Muzaffer Kargu' Alıntı:Merhaba emin Abi
Makas basi baglantisi icin söyle bir uygulama düsündüm,acaba nasil olur ?bu "U" profilin tam tersini birde üstten asagiya bakacak sekilde ic ice gecirsek nasil olur.
Selamlar
Muzaffer Kargu
Muzaffer bey,"U" profil derken tam olarak hangi malzemeyi kasdettiğini anlayamadım.
Burkulmalar konusunda Emin beyini dediği aynı şeyleri düşünmüştüm.Ön uçlarda en azından ön tampon diğer taraftaki şaseyle bağlantılı olarak direnci artırır.Arkalarda enlemesine bağlantı motordan dolayı zor fakat belki motor kulak bağlantıları ile arada motorun kendisi her iki taraf arasında bir bağlantı sağlıyabilir.Sorun sadece şasede burkulma deyil,aynı zamanda kullanacağın malzemede veya şaseye olan kaynak kısmında yırtılmalar şeklinde de ortaya çıkabilir.İşte o yüzden hem çok çirkin bir görüntü oluşturmamak ve hemde gerektiğinde söküp yeniden yapmak veya tamir etmek için perçin yada civata önerimi tekrarlıyorum.Sağlam malzeme kullan(makas çeliği gibi),önce şekillendir ve dışarıda hazırla(delikler dahil)sonra tekrar su verdir ve yerine monte et.