serkanmehmet
Ana Kamp
- Mesajlar
- 34
- Tepkime Puanı
- 0
2016 muayneli 86 Model Suziki Samurai ve artıları;
Aracımı 3 ay önce çok büyük bir hevesle Bodrum'dan toplamak için aldım.Aracımın motoru ve ve ana şanzumanı kusursuzdur tüm bakımları Bostancı 4x4 Garaj'da Cemafer Usta tarafından 0 km önce 1500 lira harcanarak yapılmıştır.
Gelelim Asıl önemli olan kısımlara;
Aracımın kaportası pek iyi durumda değil malumunuz Egenin nemli havası ve sıcağında 86 model bir araç olarak kaportada çürükler mevcuttu.Ben de kaportayı toplamaktansa yeni bir kupa arayışına girdim ve resimlerde gördüğünüz Gri kupayı aldım.Gri kupada 85 model bir Tin Top a ait motor hariç tüm aksamları üzerinde mevcut.
Ayrıyeten aracımın üzerinde arazi şanzumanıda mevcut degildi ve ön differansiyelin içi boştu.Arazi şanzumanınıda kulakları ve flanşlarıyla beraber satın aldım
Aracın iki çekere düşürüldüğü için şaft üzerinde de oynama yapılmıştı.Bir set olarak da orijinal şaftı satın aldım.
Yani listeleyecek olursak;
1986 model üstü açık beyaz suzuki samurai
1985 model tin top( üstü kapalı) giri kupa ve şase
1 adet Sj 413 arazi şanzumanı
2 adet arazi şanzumanı kulağı
2 adet ön şaft
2 orijinal adet arka şaft(1 i araç üzerinde uzatılarak tek şaft olarak bağlanmış)
1 orijinal adet orta şaft
1 set halinde ön arka makaslar
1 adet torpido(araç üzerindeki hariç)
3 adet içi full dolu ve sağlam differansiyel(ayna mahruti,bilye,aks ve aks kafaları diskler,kampanalar)
1 adet boş differansiyel kovanı
toplamda 7 adet orijinal jant
1 adet silecek motoru(araç üstündeki hariç)
1 adet kalerifer motoru(araç üstündeki hariç)
ve daha sayamadığım birçok şey.
Gel gelelim neden sattığıma gerçekten ama gerçekten artık ustalarla uğraşmaktan bıktım.Aracım 1 aydır ustanın orda yatıyor istediğim şekilde toplamak için 1500 Tl ye anlaştık ama yapmıyor beni sallıyor bende artık soğudum satmaya karar verdim.Araç şuanda eksiksiz olarak istediğiniz şekilde üstü açık yada kapalı,yükseltilebilir yada alçaltılabilir yazın ayrı kışın ayrı her nasıl isterseniz tek bir vida dahi almadan toplayabilir geri kalan parçaları ister yedek olarak ayırırsınız istersenizde parça olarak satıp değerlendirebilirsiniz.
Çok büyük heveslerle aldım torpidosunu kendi ellerimle söküp boyadım bütün göstergeleri yenileyecektim ama dediğim gibi artık işinin ehli usta ve esnaflar kalmamış.En azından İstanbul'da ve benim bulunduğum yerde(elbette değerli ustalarımızı tenzih ederek söylüyorum)
Aracın bana maliyeti 15000 TL bu parayı veren ister suzuki samurai yedek parça dükkanı açar isterse kafasına göre toplayıp binebileceği bir aracı olur.
Aracımı 3 ay önce çok büyük bir hevesle Bodrum'dan toplamak için aldım.Aracımın motoru ve ve ana şanzumanı kusursuzdur tüm bakımları Bostancı 4x4 Garaj'da Cemafer Usta tarafından 0 km önce 1500 lira harcanarak yapılmıştır.
Gelelim Asıl önemli olan kısımlara;
Aracımın kaportası pek iyi durumda değil malumunuz Egenin nemli havası ve sıcağında 86 model bir araç olarak kaportada çürükler mevcuttu.Ben de kaportayı toplamaktansa yeni bir kupa arayışına girdim ve resimlerde gördüğünüz Gri kupayı aldım.Gri kupada 85 model bir Tin Top a ait motor hariç tüm aksamları üzerinde mevcut.
Ayrıyeten aracımın üzerinde arazi şanzumanıda mevcut degildi ve ön differansiyelin içi boştu.Arazi şanzumanınıda kulakları ve flanşlarıyla beraber satın aldım
Aracın iki çekere düşürüldüğü için şaft üzerinde de oynama yapılmıştı.Bir set olarak da orijinal şaftı satın aldım.
Yani listeleyecek olursak;
1986 model üstü açık beyaz suzuki samurai
1985 model tin top( üstü kapalı) giri kupa ve şase
1 adet Sj 413 arazi şanzumanı
2 adet arazi şanzumanı kulağı
2 adet ön şaft
2 orijinal adet arka şaft(1 i araç üzerinde uzatılarak tek şaft olarak bağlanmış)
1 orijinal adet orta şaft
1 set halinde ön arka makaslar
1 adet torpido(araç üzerindeki hariç)
3 adet içi full dolu ve sağlam differansiyel(ayna mahruti,bilye,aks ve aks kafaları diskler,kampanalar)
1 adet boş differansiyel kovanı
toplamda 7 adet orijinal jant
1 adet silecek motoru(araç üstündeki hariç)
1 adet kalerifer motoru(araç üstündeki hariç)
ve daha sayamadığım birçok şey.
Gel gelelim neden sattığıma gerçekten ama gerçekten artık ustalarla uğraşmaktan bıktım.Aracım 1 aydır ustanın orda yatıyor istediğim şekilde toplamak için 1500 Tl ye anlaştık ama yapmıyor beni sallıyor bende artık soğudum satmaya karar verdim.Araç şuanda eksiksiz olarak istediğiniz şekilde üstü açık yada kapalı,yükseltilebilir yada alçaltılabilir yazın ayrı kışın ayrı her nasıl isterseniz tek bir vida dahi almadan toplayabilir geri kalan parçaları ister yedek olarak ayırırsınız istersenizde parça olarak satıp değerlendirebilirsiniz.
Çok büyük heveslerle aldım torpidosunu kendi ellerimle söküp boyadım bütün göstergeleri yenileyecektim ama dediğim gibi artık işinin ehli usta ve esnaflar kalmamış.En azından İstanbul'da ve benim bulunduğum yerde(elbette değerli ustalarımızı tenzih ederek söylüyorum)
Aracın bana maliyeti 15000 TL bu parayı veren ister suzuki samurai yedek parça dükkanı açar isterse kafasına göre toplayıp binebileceği bir aracı olur.