Buda Benim İlk Defender'im:))

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan arif06 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 40
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 23,968

arif06

Ana Kamp
Mesajlar
66
Tepkime Puanı
0
Yer
Ankara
İlk mesajımda da bahsettiğim uzun aramalar sonunda aldığım aracım birkaç fotoyu paylaşmak istedim..300 tdi.. rn 380 şanzuman 2" yükseltme kiti.vinç,Ön diff ayırıcı(4x4-4x2 ) çok fena mutluyum..Atölyemizde ön panel yeniden tasarlanacak discovery elekt. koltuk ve otomatik şanzuman takılacak..



 

Ekli dosyalar

  • fotoğraf 2 (1).JPG
    75.4 KB · Görüntüleme: 336

Etiketler
Hocam maşallah diyorum kazasız keyifli sürüşler diliyorum


iPhone 5s'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 


Ynt: Buda Benim İlk Defender'im)

Çok güzel duruyor hayırlı olsun
 

Ynt: Buda Benim İlk Defender'im)

hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. bol çamurlu günler dileğiyle.
 




Ynt: Buda Benim İlk Defender'im)

teşekkür ederim hepinize..Temenniler karşılıklı)
 

Ynt: Buda Benim İlk Defender'im)

arac hayırlı olsun kazasız bının .. merak ettıgım sey 4x2 derken? ön dif ayrıcı hakkında bılgınız varsa paylasırsanız sevınırım..
 





Ynt: Buda Benim İlk Defender'im)

Maşallah..kazasız belasız güzel günlerde kullanınız.

4x2 yi bende merak ettim nasıl bir sistemle ayrılıyor,fayda maliyet durumu nedir?

Saygılar,
 

Series lerdeki gibi hub sistemi. Önleri tamamen boşa çıkartıyor araç 4x2 oluyor. Bir depoda 15 lt. gibi yakıt tasarrufu varmış.
Tabi araç sahibi Arif bey daha detaylı bilgi verecektir.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Ynt: Buda Benim İlk Defender'im)

Anladım,15lt.epey iyimiş tasaruf olarak,tadından yenmez

Peki dezavantajları var mıdır bu sistemin,serieslerde ki gibi manuel mi yoksa otomatik mi?

Arazi de arıza verir mi?

Başka kullanan var mı acaba gezenbilir sakinlerinden,deneyimlerini paylaşırlarsa makbule geçer.

Saygılar,
 

Series lerdeki gibi teker göbeğinde Manuel kilit sistemi. Ama Hüseyin usta nın söylemesi parça şanzuman içinde. Yani hareketi şafta aktarmadan kesiyor. ?? Bundan sonrası bende kafa karışıklığı yaratıyor. Kullananlar daha iyi bilgi verecektir.
Dezavantajı bence ; avare şaft aracı yokuş aşağı birden salabilir yada rampada durup kilit açacak vakit olmayabilir. (Yorumum sistemi kötülemek amaçlı değil kullanmadığım için sadece fikir yürütüyorum)
Saygılar


Sent from my iPhone using Tapatalk
 




Ynt: Buda Benim İlk Defender'im)

4x2 moduna dediğiniz gibi ön hub sistemi,teker göbeğindeki kapağın altında on/off şeklinde bir düğme ile yapılıyor..hareketi ön şafttan kesiyor asıl mekanizma sanırım şanzımanda,bağlantısı var-diff içinde..4x2 modunda sessiz daha seri davranıyor,tabiki yakıt ciddi oranda farkediyor.Araç 4x2 modunda normal otomobil gibi tepki veriyor..sistemin maliyeti 500-750 $ civarıymış ama net bilmiyorum sorar size bilgi veririm. Otomatik vites discovery I'inki olacak tam uyum sağlıyormuş..Hüseyin usta uygulamayı yapacak inşallah..Türkiye deki 3. otomatik def olacak..orta konsol vites kollarının olduğu yer yükseltiliyor.yeni tasarlayacağımız ön gögüsle birlikte araçın konsolu sanırım Rr sportlar gibi olacak.büyük ekran cd çalar ve navigasyonla birlikte kalorifer çıkışlarını yine orta gögüsten vereceğiz ızgaralar hazır.İnsan araca baktıkça bişeyler yapmak istiyor ya)