Senin co pilotun çamurlu rampada yokuş yukarı series2 itmişliği var bilirimtafa4196' Alıntı:Arkadaşlar daha önce seri2 kullanan biri olarak teker üstündeki kilitler kapatıp 4x2 olarak kullanmanın bazen ciddi sıkıntıları oluyor özellikle aracta tek başınaysanız daha bir zor oluyor, hele birde elfreniniz iyi tutmuyorsa aractan inip o kilitleri acmak cok zor oluyor. ama yakıt avantajını düşününce bu sıkıntılar pek göze carpmıyordu benim acımdan. Birde iyi bir Copilotum vardı benim saolsun beni hic indirmezdi arabadan
dturan' Alıntı:Senin co pilotun çamurlu rampada yokuş yukarı series2 itmişliği var bilirim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tuncay061' Alıntı:O 4x2 mod ıcın daha detaylı bılgı ogrenıp paylasırsanız sevınırım. aslına bakarsanız bılgım var su sekılde bır defender vı cj sahıbıyım cj de sıstem aynı kol ve on kafa dıye hıtap ettıgımız yerden arac he 4x2 hem 4x4 oluyor. onemlı olan bunun defendere nasıl uygulanacagı sanzımanla alakası var mı ? yakın zamanda Mt-82 sanzıman koyacagım aracıma o sıra eger bu 4x2 mod ısı olursa onuda uygularım ınsallah.. sızın otomatık sanzıman evet 300tdı dırek oluyor ben kendı aracıma yapaaktım sanzıman bıle almııstım sonradan kafama ıs cıkarır dıye vazgectık. trabzonda Tgv motorlu 90 lık bır de var oto sanzıman sıze sadece sunu soyleyeyım boyle bırsy yok ) mukemmel bence
voyvoda4' Alıntı:Arif Bey, öncelikle hayırlı olsun çok güzel bir aracınız var bol çamurlu günler dilerim, oldukça radikal fikirlerle geldiniz bence foruma, otomatik vites defender da kendimi kaybettim zaten ama asıl benim de daha çok merak ettiğim bu 4x2 geçişin nasıl kullanıldığı, üstte belirtilen parça şanzımana takılıyor lakin kullanımı nasıl araçtan inmek mi gerekiyor 4x4 e geçirmek için yoksa araç içinden bir düğme ile mi yapılıyor, sisteme çok aşina değilim ancak bende şu aralar bir 2.5benzinli defender topluyorum ve 4x2 açıkçası oldukça ilgimi çekti, uygulanışı ve kullanımı hakkında biraz daha bilgi verebilriseniz sevinirim, uygunsa bende düşünebilirm benim canavarı çevirmeye.