Siz lastik jant işini nasıl çözdünüz. Ne takmayı planlıyorsunuz. Ben 25x12-10 arka, 20x8-10 ön aldım. En uygun fiyatlı bunları bulabildim. Bu yüzden de araç yere biraz yakın kaldı. 280 mm civarı. Lastik çapı biraz daha büyük olsa araç ta yükselecek.
Evet, bugün koltuğu, pedalları ve kutularını, farları, vites kolunu monte ettim. Fotoları gece cep telefonu ile çektiğimden biraz soluk çıktı. Yarın yenilerini eklerim.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]
Pedallar çok şık olmuş. Eminim çok da dayanıklıdır. Hidrolik sistem için yine motorun parçalarını mı kulanıyorsun?
Bende kaplumbağa pedal takımı kullanacağım. Maalesef elimdeki çok temiz değil ama elimizdeki bu.
Pedalların ve Kutuların dizaynı benim ;D boyandıklarıda çok daha şık olacaklar. Pedalları 6 mm sacdan oksijenle kestim, tornada burç işleyip bağlantı için pedal gövdesine kaynattım, burç içine de derlinden gömlek işledim. Pedallara ve kutularına süs ve hafifletmek amacıyla çeşitli yerlerinden delikler açtım. Fren tertibatı 250lik cros motorsiklet diski ve kaliperinden oluşuyor. Önlere de mondial diski aldım ama açıkçası montaj için üşendim. Belki ilerde takarım. Fren pompası kanuni çita dan alınma. Sıfır 75 tl. Gaz scooter fren teli ile (çünkü en uzunu o ) karbüratöre gidiyor. Bu gün taban kaplama saclarını monte etmek için kulakları yaptım. Birazdan onları gövdeye kaynatacağım. Yarın da sacları alacağım. Birde direksiyonu bağlayacağım tabi. sonra polyesterden ön kaput dökülecek. Ona kalıp hazırlıycam. Planım böyle işte...
bu gördüğünüz araç projesi cizilerek muayeneden geçmiş bi araç ruhsatında diğer bilgiler bölümünde söle yazıyodu ön arka fiber tampon rüzgarlık sonrof istedikten sonra herşey oluyo vede maliyeti komple ruhsat dahil 800e cıkmıştı
tuning 14 sanırım o fiat bis in önceden ruhsatı vardı. sadece tampon için proje çizildi. Bizim araçlar için sıfırdan imalat. Dayanım, fren, aydınlatma, emniyet açısından bir sürü teste girmesi yine birsürü kritere uyması gerek. İşin komiği o kriterleri bilen, belirleyen böyle bir araç için ne olması gerekli olduğunu söyleyecek bir kurum var mı Türkiye de???
bu görüntüdeki vosvosun ruhsatları olupta muayeneden geçermi sorusuna cvp attım ama ruhsat plaka yoksa o cok sıkıntılı dediğin gibi çünki benimde yaptığım bi buggy var offroad yapacaksak ya römörkta gidiyo yada önde bi aparatı var jiipin arka kancasna geçirip ön tekerleri yerden kesip öle götürüyoruz
Ben benim araci muane işini yapan bir ayakciya gostermiştim. sikintili araçlari o hallediyordu.
Resmi gordu adamin ifade su abi sen buna ruhsat çikar turkiyede tek olursun.
ki bu adam para için yapmicagi sey olmayan bir adam o zaman tuv de yoktu.
yanliz eger ruhsat olursa belki jandarmadan falan yirtarsiniz. ama muane işi gercekden zor.
geçenlerde benim buggye bi arkadaş biniyodu sanayide cıraklığın karsında bi arkadasım yıkamacılık yapıyo oraya uğramış meslek liselerinden gelen hocaların hoşuna gitmiş buna ruhsat cıkaralım falan demiş proje cizip trafiğemi sunuyo onu tam bilemiyorum eğer öle bişe olursa meslek liselerinden yardım istenilebilir