KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Almanların ''Kübelwagen'' dedikleri VW 181 de aslında fena değil.Habipler yolunda bazen karşılaşıyorum.Ordudan emekli bir tane bulsak mı ne yapsak ?? (Ben adam olmuycam herhalde)
Bu arada Acmat'ın sırtına koyacağım stepne aracı da buldum. ;D
Unimogun rus versiyonu olan bu araçtan Gürcistanda çok miktarda gördüm.Hala faal olarak kullanılıyorlar.Ayrıca Avrupada da çeşitli offroad etkinliklerinde boy gösteriyorlar.Benzinli V8 motoru ve 55 derecelik tırmanma açısı ile doğrusu unimog'dan daha güçlü bir araç gibi duruyor.Tiflise bir dahaki gidişimde bir tanesini kullanmaya çalışıp deneyimlerimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bunlardan hangisi derseniz , valla benim favorim Ural.Hatta tabelada çıkmamış olan Ural 4320 dizel.11 l'lik motoru ve 58 derecelik tırmanma açısı ile ne işler yapardım onunla. ;D
Birgün altımda birtanesini görürseniz hiç şaşırmayın.
Ural'da en çok hoşuma giden kupa dizaynı.Nedense çizgileri bana çok çekici geliyor.
Bu da dizel Ural.
65 derecelik tırmanma açısı ile Kraz da yaman bir araçmış.Ama 75 l'lik yakıt sarfiyatına da en çok Kemal Abi sevinirdi herhal.(ne ka mazot , o ka vergi ) ;D
Bunlar da TASİŞ'de 2 senedir ilanı çıkan benzinli Ural.Depo yeri Samsun olduğu için gidip de bakamadım.2000 YTL muhammen bedelle 6 ayda bir ilanı çıkıp durur. Kimse de ilgilenmez.Türkiye de kaç tane Nadir Abi var ki ?
Mert tasişte sadece o resimler vardı.Devlete ait olduğu için şaseyi başka,kupayı başka eleman fotoğraflamıştır.Şasenin resmini çeken de muhtemelen senelik izindedir.Yakında döner.
Soğuk savaşın hüküm sürdüğü 70'li yıllarda doğu bloku ülkeleri ile açık sınıra sahip olan İsveç , NATO desteğine rağmen kendi coğrafi , iklim ve arazi şartlarına uygun çok amaçlı bir araç üretmek istedi ve böylece C 3 sınıfının üretimine başlandı.
Bu da enteresan bir araç,kendi ülkesinin dışında da ( özellikle Almanyada ) fan-klüpleri var.