KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
yaklaşık 3 yıl 100 bin km son 20 bin km LPG ile kullandım...
şimdi 2005 grand vitara 1.6 2 kapı aracım var...
terios gerçekten sorunsuz...
enden dar olması arazide çapraza düşme riskini azaltıyor ve arka diferansiyelde LSD mevcut...
ağır devir arazi şanzımanı olmamasını 1. vites ve ayna maruti dişlilerini optimum seçerek ayarlamışlar...
çoğu engebeli tırmanmalarda hafifliğin de etkisi ile vitaradan daha iyi....
ancak küçük motor ve ağır devir olmadığından yüklü ve zor koşullarda biraz sorun yaratabiliyor... bu koşullarda çok zorlanırsa debriyej balatasını çabuk yiyebilir....
devamlı 4 çeker olması büyük avantaj....
kesinlikle tavsiye ederim...
evet gerçekten başıma geldi geçen hafta uludağda kamp malzemeleri ve 3 kişi ile rampada gitmedi ama otomatik olduğu için miyoksa motoru ufak olduğu için mi çözemedim ama geri kalnlarda harika bir araç
rampada gitmedi derken kaldımı yani yoksa çok yavaşmı çıktı? gazı köklemeyi denedinmi? ya da L ye almayı ya da 2 ye almayı...L de yavaş çıkacaktır ama istikrarlı bir şekilde çıkacaktır. gerçi benimki 1.5 ama 1.3 tede o kadar farkedeceğini zannetmiyorum...
teriosta low seçeneği yok ve araç sürekli 4 çeker 2 çekere düşmez.... direksiyonun solundaki düğme orta diferansiyeli kilitlemeye yarar aracı 2 ve 4 çeker yapmaz....
Ağır devir (low) seçeneği olan ve 2 çeker olup 4 çekere geçebilen bir çok arazi taşıtında gerçek anlamda orta diferansiyel olmadığı için bir kilite de gerek yoktur... Bu gibi raçlarda aracı 2 çekerden dört çekere alınca transfer kutusu orta diferansiyel klidi gibi iş görür... Yani orta diferansiyel ve orta diferansiyel kilidi genellikle sürekli dört çeker araçlarda olur (örnek terios, lada niva, toyota, land cruser vs) hem 2 çeker olabilen hemde orta diferansiyeli olup kilitlenebilen nadir araçlarda vardır (mitsubishiler ve son grant vitaralar)
terios otomatikte böyle çok dik rampalarda sabit 1. vitese almak gerek....
otomatiğin vites oranları biraz daha büyük bu nedenle dik rampalarda zorlanma daha çok olacaktır düz viteslerde çok ciddi rampalar haricinde sorun olmuyor.....
terios gold otomatik düşünüyordum, vergi düşüklüğü ve arazi kabiliyeti beni cezbeden yönleriydi, ancak otoyolda da sıklıkla araç kullandığım için bu araçların uygun olmadığını öğrendim. Bu ne kadar doğrudur?
cevap için teşekkürler. ben baktım oradaki videolara ancak sollamalarda, ara hızlanmalarda ve son hızı hakkında düşünüyorum. ama arazi yeteneği gerçekten şaşırtıcı derecede iyi
cevap için teşekkürler. ben baktım oradaki videolara ancak sollamalarda, ara hızlanmalarda ve son hızı hakkında düşünüyorum. ama arazi yeteneği gerçekten şaşırtıcı derecede iyi
Bende oldukça memnunum teriostan
Sollama,ara hızlanma konusundan birşey diyemiyeceğim.Sorun yaşatmadı bana şimdiye kadar.Bu arada hız olarak 160 km yi otobanda gördüm Bilginize
Bende oldukça memnunum teriostan
Sollama,ara hızlanma konusundan birşey diyemiyeceğim.Sorun yaşatmadı bana şimdiye kadar.Bu arada hız olarak 160 km yi otobanda gördüm Bilginize
180 kadranı olan bir araç için oldukça iyi bir hız 160 ülkemizde gold/silver olarak satıldığı senelerde Almanya'daki otomatik viteslilerin donanımları arasında şimdi yeni gelmiş olan eğim iniş, esp gibi özellikler standarttı. Keşke o zama bizde de olsaydı da şuanda ikinci ellerde bu özelliklerde araç bulabilseydik ;D
Arkadaşlar Terios beklenenin çok üstünde off road kabiliyeti olan bir araç. 5 mayıs takı Düce off road oyunlarında (Serkan Bey ve ekibinin müthiş organizasyonu) mt lastiğimiz olmadığı halde standart teriosla 4. en iyi dereceyi yaptık.
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=31443.0
S O N U Ç L A R
Kapı No Adı Soyadı Zaman
1- 4 Ercan Fidan 3:43 (Full Modifiye Defender)
2- 17 Fethi Eryiğit 5:05 (Daihatsu Feroza)
3- 13 Levent Erdem 5:30 ( Lada Niva ) 4- 3 Mesud Yükseler 5:34 (Daihatsu TERİOS)
5- 6 Yaşar Uzun 5:37
6- 10 İsmail Kestane 5:45
7- 5 Erkan Çimen 5:46
8- 1 Gökhan Çakmak 6:40
9- 16 Nuri Hızel 6:49
10- 9 Serkan Kara 8:40
11- 14 Sevtap Dilek Çimen 9:30
12- 18 Bülent Kılınç 9:36 (Düzce Valisi)
13- 11 Burhan Yiğit 9:49
14- 2 Yeşim Ustabaş 11:13
15- 8 Alparslan Etli 11:23
16- 12 Kemal Sarıgül 15:24
17- 7 Alp Tokat 21:04
18- 15 Kaan Kayan 29:11