Defender 130-135 Restorasyon

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mrdnmz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 18
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 7,087

mrdnmz

Hilux N70
Mesajlar
3,498
Tepkime Puanı
112
Yer
İstanbul, Türkiye
Tekrar merhabalar.

Uzunca bir dönem ara vermişiz. Ancak bu zaman zarfında boş durmadık tabi. Defender 130-135 için kolları sıvadık ve yine gönlumuze göre bir araç yapmaya çalışıyoruz.

Aracımızı Adana'dan Huseyin BAŞER'den aldık. Komple yapalım derken vakit darlığından önceliğimizi yollarla buluşmak olarak belirledik.

Şu ana kadar;

Komple kaporta/boya
2 Inch Terrafirma Yukseltme
265/75/16 General Tire Grabber AT2 Çivili lastik
4 Kapı panzidotları
KBX Panjur Takımı
Led Ön Farlar
Led Sinyal/Stop Grubu
FORD 2.4 Motor (2007 mekanik pompalı)
LT85 Şanzıman (yağ soğutmalı)
Terrafirma Polyburch Set
Özel arka kasa


ve daha aklıma gelmeyen bir ton iş yapıldı.

Biraz dah fotoğraf ekleyelim. Diğer fotoğraflarını da ayrıca eklerim.
 

Etiketler
boya

Arka kasanın ust kısmı puturlu boya ile alt kısmı ise gövde renginde boyandı.

Kapı pandizorları 0 alındı. Kullandığımız urunlerin bir çoğu Birttpart ya da Otokar ın.











 





Elektrik tesisatı kontrolu yapıldı. Sorunsuz hale getirildi ve aldıklarımız ile değiştirildi.

İlk başta arka stop grubunu FARBA ile değiştirecektim ancak son anda SERTPLAS'tan Barbaros Bey'in teklifi ile komple LED e dönduk. Stop/Sinyal grubu Led olunca ön farları da tabi değiştirmek gerekti. Ön Farları da VTB Offroad'dan aldık.

Diğer LED'lerimizi PWRLED Mehmet'ten temin ettik.











 

Döşeme için değişiklik yakın zamanda olmayacak o kesin ancak LED ilaveleri ve diğer işlemler için curling lazım olunca yine Yavuz Abi'nin tatilini bölduk ve duğme kısmını VTB Offroad'tan hallettik.

Cubbybox ise CLK Otomotiv'den geldi. Sağolsun Kadir kendi elleri ile teslim etti

cubbybox1.jpeg

Çamurluk ustu çetalarımızı da yine VTB Offroad'tan aldık. İlk aşamada hemen montajını yapamadık cunku on kısımlarının açısı verilmemişti. Hallettikten sonra montajı çok kolay oldu.

aksesuar1.jpeg

aksesuar3.jpeg





 


Kaporta Boya devam.

Şasi kontrol sonrasında işleme gerek olmadığına karar verdik. Zaman baskısı da vardı zaten. O yuzden temizlik sonrasında puturlu boya ile devam ettik. Motor kısmı ısıya dayanıklı boya ile, şasi ve alt kısımlar putur boya ile ayrı boyandı.











 




Sinyal stop grubu ve puma kaput için nereden kaça aldınız iletişim numarası gönderir misiniz
Birde kapı içi döşemeleri yeni ise onlarıda nereden temin edebiliriz
 



çok güzel çalışma ellerinize sağlık...
Arka kasanın montajlı halini merak ediyorum değişik geldi bana Toyota 79 serisinde çok gördüm bu uygulamadan avantajı nedir sizce?
 
Son düzenleme:

çok güzel çalışma ellerinize sağlık...
Arka kasanın montajlı halini merak ediyorum değişik geldi bana Toyota 79 serisinde çok gördüm bu uygulamadan avantajı nedir sizce?


Herşeyden önce dayanıklılık bizim için esas oldu. bir de kendi arka kasasına zarar gelmesin istedik orjinal hali ile saklıyoruz. Yarın öbür gün fikir değiştirirsek orjinal haline dönebiliriz hemen.

Bir diğer hususta geliştirilebilir olması. Bahsettiğiniz gibi LC79 serilerinin arka tarafı bu şekilde bolca revize edilmiş. Hem de bir çok farklı seçenek ile. Bizde en başında tasarlarken ileride yapacaklarımızı da düşünerek ek yerlerini vs de zaten hazır halde yaptık ve taktık.

Biraz daha ilerleme kaydettik bugün zaten fotoğraf yükleme günü Kasanın yerleştirilmiş halini de görebilirsiniz.