Slm arkadaşlar 110 dizel defenderimi satarak 1995 model 130 v8 benzinli bir defender aldım ve toplamay başladım araca lpg taktırmak istiyorum ama birkaç lpg ci gezdim ger kafadan bir ses cıkıyor birinin olur dedine başka biri kesinlikle olmaz diyor yardımlarınızı bekliyorum.
lpg taktıracaksanız eğer , tek karbürator yapma fikrinden vazgeçin derim hiç gerek yok . 140 lık brc regulatorunu tavsiye ederim . birde lpg mikseri yapan firmalar var . 2 tane uygun mikserle sistemi tamamlattırın harika olur ..
karbüratörlerin hemen önünde hava filtresine bağlayan ara yarım dirsekler var onları delip boru vidalayıp beyinden gelen hortumları bunlara takmıştım.en yakın yerdende 3 lü ara parçayla beyine bağladım.Büyük kafa BRC kullandım ve çok iyi randıman vermişti.
Arkadaşlar omevale çift çıkışlı beyin taktık mikserleride opel vectra mikseri modifiye ederek kullandık çift karburatör sabit kaldı verim çok iyi şehir içinde kilometrede 40 kuruş yakıyor .
Arkadaşlar omevale çift çıkışlı beyin taktık mikserleride opel vectra mikseri modifiye ederek kullandık çift karburatör sabit kaldı verim çok iyi şehir içinde kilometrede 40 kuruş yakıyor .
çok iyi yakıt değeri elde etmişsiniz güç kaybı hissettinizmi
çift çıkışlı beyin tercih edilmesindeki sebep tek çıkışlı 160 hp lik beyinlerde aynı
performansın alınamamasımı ? birde maliyet ne kadar oldu bilgi verebilirmisiniz
Merhaba
Ben de 110 V8 imde OMVL marka kullanıyorum, çift karburatör beslemesi ile gayet sorunsuz çalışıyor, yalnız ben şehir içinde 55KR-65KR arası yakıyorum, 40Kr bilgisi bana garip geldi, teyitlimidir acaba?
Arkadaşlar bir süredir Kocaeli deyim burada OMVL bayisi bulamadım birkaç lpg montajı yapan yere uğradım motoru gören çoğu esnaf işe yanaşmıyor bazısı çekimser kalıyor
tuv girip ruhsat çıkartmam gerektiği için bir yerde yaptırmak zorundaydım
karar verdiğim yer tartarini takılması gerektiği konusunda israrcı idi ve sağdece bu motora tartarini olur dedi ve aracı bugün aldım tesisat işçiliği iyiydi meraktan 45 km yetersizlik var mıdır diye genellikle gaza yüklenerek gezdim 47 krş yaktı bu veri pek geçerli değil pompalar arasında bili basınç farkı oluyor mikser olayınıda ebay dan getirecek kadar vakit olmadığı için boru tipi mikser kullanıldı sonraki test sonuçlarını tekrar yazarım
Benzin kullanımındaki yaptığım ölçümlerde Edirne Kocaeli arası 620 krş Kocaeli içinde
780 krş bu iki kullanımda da gaza çok fazla abanmadan kullandım şuna eminim bugün kü gaz testinde benzin olsaydı 80 krş tan aşağı yakacağını sanmıyorum
Ustaya ne kadar tasarruf olur diye sordum %40 dedi biraz ticaret kokusu gibi geldi ama %30 dan aşağı tasarruf olur gibi çekiş farkı azda olsa rampada,5 viteste ilk gaza basmada
benzin olsa acaba biraz daha farklımı giderdi gibi bi hissiyat oluyor ama motor büyük olduğu için tam anlaşılmıyor aynı yerleri hem benzin hem gazla geçmek gerekir net anlamak için 4. vitesle 120 km çok rahatta çıktım henüz buji ve buji kablolarnı hava filtresini değiştirmedim