Defender 4x4 Yürür Sistemi Nasıl Çalışıyor. Acil Bilgi Lütfen

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Naturalist61 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 27
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 25,258
Ynt: Defender 4x4 Yürür Sistemi Nasıl Çalışıyor. Acil Bilgi Lütfen

diff locke da tam turlarda kasıntı yapar bu normaldir. Arkada %100 kilit varsa kaçırma yapmaz. her şartta arka 2 teker de aynı yönde döner. bir teker patinaja düştüğünde ilk çeyrek turunda kilit açar o tekere de aynı gücü verir. detroit locker gibi mekanik sürekli kilitlerde bu böyle. havalılarda kompresör aç + kilit aç düğmeyle.
şanzumandaki kilidin vazifesi ön ve arka difflere eşit güc aktarmak. arka kilidin vazifesi sağ ve sol tekere eşit güç aktarmak.
 


Ynt: Defender 4x4 Yürür Sistemi Nasıl Çalışıyor. Acil Bilgi Lütfen


benim de sizden bir farkım yok aslında. bozdukça "öğreniyorum" sanayi yerine eve döndükçe seviniyorum... yanımızda 5.9WJ vardı ya o çekseydi suyu... sonuçları bile korkuttu beni.

su olayında da usta vs yoktu yanımda düz motor düz mantık... Özay Bey o katalog var ya o katalog

Hasan bey naçizane tavsiyem Tamir Kataloğunu ezberleyin ya da tablet varsa içinde hemen kullanacak gibi saklayın.
 


Ynt: Defender 4x4 Yürür Sistemi Nasıl Çalışıyor. Acil Bilgi Lütfen

Arkadaşlar yorum ve bilgiler için herkese teşekkür ediyorum. Ben safkan laz olduğum için çok tez canlıyım. Sırasıyla Seri3-Pajero-Blazer - L200- Dodge 100 - DodgePW150- CJ5 ve en son defender olmak kaydıyla birkaç 4x4 elimden geçti. Defender son kararımdı amaaaa şimdi maddi durum elverdiği anda Discovery dizel almayı düşünüyorum. Her ne kadar defenderden memnun olsamda uzun soluklu geziler için hen gürültü hemde hız sorunu yaşıyorum. Tabi herşey maddiyata dayanıyor. Sitede discovery dizel mi benzinlimi diye açılan bir paylaşımı iyice okudum ama tabi bu bir tercih meselesi. Herkesin bir tercihi var. Her aracın artı eksileri var. Her ne kadar benzinliler sesesiz ve güçlü olsada yakıt sorunu ortaya çıkıyor. Bakım onarım v.s. giderlerini hesaba katarsak aynı kapıya çıkıyor belki ama yinede aklımın baş köşesinde dizel var. İşin esası sert arazi ve ormanlık alanlarda defender daha hoyratça kullanılabilir ama yaş kemale erdiğinden hard offroad yapma hevesim azalıyor. Daha ziyade dağda bayırda velhasıl arazide dolaşmak zaman zaman uygun zemin ve ortamlarda uzun soluklu gezilere gidebilmek adına disco ya geçiş yapmayı düşünüyorum.
Şimdi alın size zor bir soru, artısıyla eksisiyle maddi durumu sınırlı bir emekliye yansız ve tarafsız gözle sizce disco mu defender mi. Selam ve saygılarımla...
 



Ynt: Defender 4x4 Yürür Sistemi Nasıl Çalışıyor. Acil Bilgi Lütfen

tamir kataloğunu bana da yollayabilirseniz memnun olurum.
ulaszorlu@hotmail.com
 


Ynt: Defender 4x4 Yürür Sistemi Nasıl Çalışıyor. Acil Bilgi Lütfen

Hasan bey, uzun yolculuk ve rahat ariyorsaniz kesinlikle disco tam araciniz ancak min, 3.5 motor olan discolar yakit konusunda sizi üzebilir, kesinlikle defender dan daha fazla yakar eger bu konuda hassassaniz artik hard off road yapmayacagim normal arazide gitsin biraz konfor olsun birde yakit tüketime duyarli olsun derseniz benim nacizhane fikrim Freelander a bakin derim yoksa defender da disco da kendi klasmanlarinda uclarda araclar.
Saygilar
Alkim
 

Ynt: Defender 4x4 Yürür Sistemi Nasıl Çalışıyor. Acil Bilgi Lütfen

aynı durum bende var sağ arka aks kesti arkada % 100 kilit olduğndan dolayı şanzımanı kilitlemeden sol teker çekişi ile geziyorum, kilit olmasa şanzımanı kilitlemeden gezemezdim..
 

Defender Tamir kataloğunu banada yollarmısınız acaba Typhoon@outlook.com.tr