Selam,
Sorularınızın hemen hepsi cevapları forumda yazılmış olan sorular. Biraz daha araştırırsanız daha detaylı cevaplar bulabilirsiniz.
Sorularınıza kısaca cevap vermeye çalışayım. Defender Türkiye de Otokar lisansı altında satılır. Yurtdışından da getirilebilir ancak piyasadaki araçların çoğunluğu belirli bir kurumdan Ömrünü doldurmuş araç olarak emekli edilmiştir.
mesela kasa alüminyum mudur ?
alüminyum kapı BÜTÜN defenderlarda mı var yoksa ekstra mı takılıyor? Evet alüminyumdur. Ancak kapı kasaları, taban sacları ve şasi değildir. Orj. Her Defender da böyledir.
şehirler arası yolda konforlu şekilde kaç hız yapabilir ? Konfor beklentisi olmadan 90 km ile yolculuk edilebilir.
AT lastiklerle yol tutuş sorunu olur mu? Olmaz ama lastiğe kullanım amacına göre karar verilmelidir. Asfalt/çamur/karma?? Gibi.
aldığımıza pişman olur muyuz ? Defender ruhu olan bir araçtır. Ya sever birdaha bırakamazsınız yada nefret edersiniz.
parçası Tofaş Kuş serisi misali çok mu ucuzdur yoksa Discovery , Cherokee civarına yakın mıdır ? Ucuzdur.
hangi versiyonundan uzak duralım , mesela atmosferik benzinlileri var mı varsa rampada bayılır mı ?
V8 elzem midir ? 110 2.5 iyi bi seçim midir kusursuz kaporta-boya-motorsa sahipse.... Her tip motorun kendine ve kullanım amacına göre avantajı vardır. Turbosuz motorlar rampalarda yorar. Bakım maliyeti düşüktür. 2.5d emekler, benzinli yürür, tdı koşar, v8 coşar.
Arazide temelde hepsi aynıdır. Farkı yaratan lastik ve pilotaj dır.
ön-orta-arka kilit hangilerinde var , sonradan taktırmak zahmetli mi ? Orta kilit hepsinde vardır. Ön yada arka kilit sonradan takılabilir. Zahmeti 1600-1700 tl gibidir.
İlan hakkında yorum yapmiyim. Daha fazla uzun yol, konfor, performans istiyorsanız GC. Ucuz parça vergi bakım maliyeti önemli ise Defender. Ikisinin arasındaki fark sizin kullanım amacınız.
Saygılar
Derya
Sent from my iPhone using Tapatalk