Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 81
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 26,645
Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

5 dakikaya aktif olacak bir video daha

http://www.metacafe.com/watch/3494295/cj_5_offroad/
 

Etiketler
Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

jeep' Alıntı:
5 dakikaya aktif olacak bir video daha
Göktuğ videoda senin çıktığın şekilde defenderin çıkması mumkün değil güç az olduğundan gaz kesip tekrar yüklenme şansı yok
ya tam gaz verecen yada debyajı yakmayı göze alarak yarım debyaj yapacan
onun için diyorum defender ya v8 olacak yada td200-300 yada puma olacak o zaman dadından yenmez
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

Yunuscum, 300TDI da çok tatmin etmiyor ilk kalkışta, V8 le verdiğin ivmeyi kesinlikle veremiyorsun. İlk kalkışı düz dizelden çok da farklı değil. Batak zeminde ileri geri yaparken veya bir tepeye doğru hızlanırken V8 in farkı ortaya çıkıyor
Bu defender ise 2.5 benzinli motoru ve bitik lastikleri ile çok dezavantajlı zaten. Arkadaki 1 tane OK144 takılsa bile işler bayağı değişirdi bence
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

Mertcim bilmiyorum daha önce hiç düz dizel kullandınmı
bu gibi durumlarda ya 4500 deviri görmeden gitme şansı yok ve hiç gaz kesmemek kaydıile zate gazi kesip tekrar verebilse sorun kalmayacak
tutbo motorlarda en azından yüksek devirlerde bu şansı var
ama şudavar defender düz dizelin rolanti devrinde verdiği gücü hiçbir benzinli yada v8 veremez

neyse Göktuğ sevmez böyle gezi sayfasının başka konuların konuşulmasını
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )


Dizel-V8 tartışması başlayacak gibi TD5 leri bilmem ama 300TDI ilk kalkışta turbosu geç devreye girdiği için çok isteksiz, ancak hemen sonrasında ivmelenme farklı olur tabii ki. Bahsettiğim çok kısa mesafeler yani.
Neyse konuya dönersek, Land Cruiser pek görünmüyor videolarda?
 



Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

Deep' Alıntı:
Neyse konuya dönersek, Land Cruiser pek görünmüyor videolarda?

Biraz yükseltme ,mt lastik ,çelik tampon , şart başkada hiçbirşey lazım değil
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

Deep' Alıntı:
Dizel-V8 tartışması başlayacak gibi
Aman abi biz dizelciler iddalı değiliz ama V8ci abiler çok kızıyor ;D ;D ;D
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

jeep' Alıntı:
http://www.metacafe.com/watch/3493877/land_rover_defender_offroad/

Göktuğ bu arabanın kilidini kontrol ettirin ya çalışmıyor yada devrede değil.
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

Bizim aldığımız defenderin birinin kilidi hiç çalışmıyordu ,diğeride kilitten hiç çıkmıyordu. ;D ;D
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

benim ön kilit karda buzda çalışıyor. Katkı koymadım. Koyarsam çalışıyor. o zaman da aks mafsalı kırıyor. çok gerek olmuyor ön kilit.
 



Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

Göktuğ defenderdeki orta kilit sadece ön ve arkayı birbirine sabitler aksı durumda araçta sadece 1 teker panınaja kalkar
ensondaki videoda defenderde sadece arkalar dönüyor önler dönmüyor yani burdan öyle görünüyor
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )


Evet Yunusun açıkladığı gibi, sıkışınca önler dönmüyor görünüyor, muhtemelen kilidi devreye sokamamışlar, yada çalışmıyor, Orta kilit deverede değilse 4 teker birbirinden bağımsız aktarım yapar ,en kolay çevirebildiği tekeri bulup gücü ona yönlendirir diğerleri dönmez , dolayısıyla bir teker bile patinaja düşmüşse araç yürümez.

Arazi kolunu sola çektiğinde devreye girer, panelde sarı ikaz ışığı yanar, ışığın yanıyor olması çalıştığını garanti etmez, yada yanmıyor olması çalışmadığını. ;D

Test işi çok kolay, aracın önünü tekerlekli krikoyla kaldır, iki tekerde yere değmesin, arkalar ın ikiside değsin , kilidi devreye sok(kısa kol u sola çek) 1. viteste kalkmaya çalış , krikoyu itiyor ve araç yürümeye niyetliyse çalışıyor demektir.
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

veya tekerlekli kriko yoksa, hijack ile arka taraftan tek lastiği kaldırıp lastiği çevirmeye çalışın, kilit devrede ise dönmeyecektir
 

Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )

Bugün lastikler söküldü. Balatalar bilyalar, ön aks keçeleri ters takılmış. Yenilecek. Yarın deneyelim kilit çalışıyor mu diye.
 




Ynt: Gaziantep Afrin Çayı Defender-Mercedes-G Deneme Gezisi ( 04 Ekim 2009 )


ne öyle düşünürüm,nede öyle düşünenlerin arabalarına zorlarım....masraflarımızı çoluk çocuğun rıskından düşüyoruz değilmi?