Merhaba,
G Vitara 1,6 ile tahminimden de iyi bir arazi performansı deneyimi yaşadım. Bununla beraber çapraz askıda kalan bir 4*4 ün aslında 4*2 olacağını teoride bilsemde (önden bir ,arkadan bir teker döner boşa) tecrübe etmemiştim. Her halde 2 gün içerisinde en az 50 kere diferansiyel kilidi olsa rahat geçerdik benzeri sözler sarfetmişimdir.
Hafta içi sürekli asfalt üzerinde eşim tarafından kullanılan (ki onun arabası ;D ) bu araca %100 sabit diferansiyel kilidi almak istemiyorum.
On/off seçeneği olan (ARB air locker gibi havalı (fiyatı da havalı)) ,havasız, telli, telsiz,elektirikli, elektiriksiz vs. bir kilit kullanan ve tecrübesi olanlar benimle paylaşır mı?
bir tel olsa (el freni misali) onu çekince kilitlense bırakınca açılsa basit, dayanıklı , kolay bozulmayan , Ucuz bi seçenek yok mu?
Şimdiden ilginize teşekkürler.
Gökhan Akyıldız
G Vitara 1,6 ile tahminimden de iyi bir arazi performansı deneyimi yaşadım. Bununla beraber çapraz askıda kalan bir 4*4 ün aslında 4*2 olacağını teoride bilsemde (önden bir ,arkadan bir teker döner boşa) tecrübe etmemiştim. Her halde 2 gün içerisinde en az 50 kere diferansiyel kilidi olsa rahat geçerdik benzeri sözler sarfetmişimdir.
Hafta içi sürekli asfalt üzerinde eşim tarafından kullanılan (ki onun arabası ;D ) bu araca %100 sabit diferansiyel kilidi almak istemiyorum.
On/off seçeneği olan (ARB air locker gibi havalı (fiyatı da havalı)) ,havasız, telli, telsiz,elektirikli, elektiriksiz vs. bir kilit kullanan ve tecrübesi olanlar benimle paylaşır mı?
bir tel olsa (el freni misali) onu çekince kilitlense bırakınca açılsa basit, dayanıklı , kolay bozulmayan , Ucuz bi seçenek yok mu?
Şimdiden ilginize teşekkürler.
Gökhan Akyıldız