Hayaller Gerçek Olunca...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mrdnmz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 627
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 201,476
Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

Evet elektrik işlemlerimiz bittiğine göre bir toparlama daha yapalım.

Komple tesisat sigorta kutusu elden geçti %80 yenileri ile değişti
Ön tarafta turbo havalandırma yerine orjinalinde de olduğu gibi saat geldi.
Arka silecek takıldı motor sağlam çıktı canavar gibi çalşıyor. Silecek su deposu değişti ön/arka motorlar sağlam çıktı
Elektronik ateşlemeye geçildi şu an 40litre gaz aldım şehir içinde kullanıyorum sabah oğlanı okula sonra işe ve akşam işten eve yoğun şehir içi trafiği bakalım ne olacak sonuç
Şnorkel bağlandı tesisatı yaparken ekstra sağlam yapmaya çalıştık fotoğrafları yarın
Far lara röle takıldı ampüller değişti sol far değişti
Arka çalışma lambası ayarlandı bağlantısı yapıldı çalışıyor
Geri lambası çalışmıyordu daha doğrusu arabanın arkasındaki hiçbir lamba çalışmıyordu frenler hariç meğer bağlantıları yapılmamış hepsi toparlandı
Arkaya ilaveten bir hat çekildi buzdolabı için çakmak girişi takacağım
Aynı boş hattan önde kaput iççnde var ilerideki planlar için
Akü şalteri takıldı aküm 105 lik ve testten başarı ile geçti ikinci akü takılmadı ama hazırlığı yapıldı
Vinç bağlandı en sonunda
Şaseler yapıldı üst sisler takıldı bağlandı
İçerideki konsol takıldı bağlantıları yapıldı
Çadır ın ısıtma sistemi hazırlandı ön konsol a bağlantısı yapıldı battaniyeler geldi Şahika dan aldım 60*160 ölçülerinde 2 tane geldi gelmeden sahibi ile de göürüştüm kablıları ve bağlantılarını sağolsun hazır gönderdi.
Jant larımız geldi bugün temizlik ve boya işleri bitti
Kaputun mafsallı olan açma zımbırtısı düz sopa ile değişti
Telsiz direkt bağlandı Öidland 203 telsizi izd yine Midland S9 telsiz bağlantısı sağ ön çamurluk üstüne takıldı bağlantıları yapıldı
Teyp bağlantıları kabloları yeri de dahil değişti daha güzel ses veriyorlar artık
Bütün hatlar ve kablolar gizli çekildi hiçbir yerde kablo vs gözükmüyor
Motorda tesisat olması gerektiği gibi çamurluk altından alındı ve yalıtım uygulandı boşta uç yok (bizim ayırdığımız 1 tane hariç)
Ağzım yandığı için bütün kablolar sabitlendi ama plastik kelepçe ile değil adam gibi sabitledik
Ve daha bir o kadar daha ince ayrıntı

Kaporta işleri de vardı onlarda halloldu.

Yarın jantlar takıkır ve hidrolik direksiyon araştırılmaya devam edilir.
Artık sadece mekanik işimiz kaldı çok şükür...
 

Etiketler
Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

Şimdi de elimizdeki fotolar...























Ve jantlarımız. Before / After











Kapakları da unutmadık.




Bugünlük bu kadar...
 








Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

maşallah maşallah
süper olmuş
 


Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

mrdnmz' Alıntı:
Sağolasın... Sen ne durumdasın Series de?
Abi benin öncelik sırası makaslar , egzos , tavan sepeti sonra elektrik işleri. Bu hafta sonu makaslari ve egzosu halledeceğim.
 




Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

Elinize sağlık güzel toplanmış, hidrolikten sonra bu arabaya artık yeni tip direksiyon simidi yakışır bence fikir vermesi açısından tüm bu işlemler ana hatlarıyla ne kadara patladı acaba sorabilirmiyim Emre Bey
 

Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

Özgür bayramda kısmetse oradayız görüşürüz umarım.

Alkım bey 1700tl tuttu. Değişmeyen çok az şey kaldı gerçekten. Ve bunun 500 ü işçilik diğerleri kayalardan gelen parçalar, kaporta işi ve kullanılan diğer mazlemeler için.
 

Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

Artık bitti ve final kısmına geçeceğiz. Son halimiz budur ve bundan sonraki yapılanlar fiziki olarak da göxükmeyecek zaten...

Herkesin gönlüne göre olsun...



 

Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

Bugün jantlar ve lastikler takıldı ve an irtbari ile araç ile ilgili plan proje va kalmadı denilebilir. Allah herkese daha iyisini nasip etsin. Takip eden ve dikir veren yol gösteren herkese teşekkür ederim...

En az 2 sene sonra 130 projesine kadar TOMA yla beraberiz.
 



Ynt: Hayaller Gerçek Olunca...

Şu an üzerinde yükseltme yok ve gerek yok. Lastikler 265/75/16 ve Hidrolik direksiyon olmadan da dönüyor. Aracın hızlanması çok az etkilendi ancak yokuşta illa hissettirir. Hiçbir işlem yapılmadan takılabilecek en bütük taban 265 ve aslında 235 ten bir farkı da yok kullanma açısından. Tani bunlar ilk izlenimler. Sonrasını da elbette yazarım.