Aslında standardı yok, en doğrusu ağırlık, hava durumu ve lastiğin ölçülerine göre hesap etmek ama durun illa bir standard olsun derseniz,
o da nesi biraz da böyle kafa karıştırayım ki tam olsun
Biri defender 110 sürüş tekniklerinden diğeri bakım kitabından, ikisinin de oldukça eski ve günümüz lastik teknolojisinin gerisinde olduğunu da unutmamak gerek.
Aslında standardı yok, en doğrusu ağırlık, hava durumu ve lastiğin ölçülerine göre hesap etmek ama durun illa bir standard olsun derseniz,
o da nesi biraz da böyle kafa karıştırayım ki tam olsun
Biri defender 110 sürüş tekniklerinden diğeri bakım kitabından, ikisinin de oldukça eski ve günümüz lastik teknolojisinin gerisinde olduğunu da unutmamak gerek.
Zaten 235/85/16 için önerilen Max 45, eğer önde vinç vb ekipman yoksa 34-36 aralığı bencede uygun arkalarda 38-40 aralığında değişebilir, tabi dokümanda belirttiği üzere arazide gerektiğinde 16 ya kadar düşebilir ama bildiğim kadarıyla bizim lastiklerin dayanma alt limiti o, her halükarda 20 li basamakların altına ineceğimi sanmam pek.
Doğrudur umut bey ama tabloda belirtilen 28-42 farkı bence çok, taşınan ekipman ve modifikasyonlar düşünülerek daha dengeli bir orta ayar tutturulabilir diye düşünüyorum.
Emre bey zaten bizim araçların boş hali ruhsatta geçeni 1700-1800kg arası, benim sizin kadar ekipman yok tam dolu halimle 2,6 Ton geldiysem bence siz 3 ü zorlarsınız