merhabalar aykut bey, ben aracınkinide ben almadan önce çalmışlar eski sahibi yeni almıştı. benim araç gündüzleri kapalı otoparkta akşamda sitenin otoparkında yani şimdilik güvende. lastik konusunda ise bana göre güzel lastikler 2 haftadan fazla oldu taktıralı ne kuru yolda nede ıslak yolda kayma yapmadı frenlemesi güzel arazi için ise çok zor şartlarda henüz test edemedim ama kıra bayıra ve hafif çamurlu yolda kullandım 4 çekere almaya bile gerek kalmadan rahat rahat geziyorum. geçen gün iş çıkışı belgrad ormanına girdim ve aracımdan gerçekten büyük zevk aldım. herkesin dediği gibi bu araçlar bu fiyat lara bedava .
Salih bey ukelalık saymazsanız biriki şey söylemek istiyorum.
Pickupların bir çoğunda arkaya ağırlık koymak gerekiyor. Çünkü; arka hafif olduğu için kolay savruluyor, birde ufak tümsekler yada erimiş yol katlantılarından geçerken arkada ağırlık yoksa zıplama yapabiliyor ve bu esnada arka taraf sağa sola yalpalayabiliyor. Bu durum özellikle ıslak zeminde çok tehlikeli oluyor, zıplama sonrası arka yol tutmayabiliyor ve takla atabiliyor.
Bunu önlemenin 2 yolu var.
Birincisi arkaya 200kg yük koymak, ikincisi ıslak zeminlerde 4H modunda ilerlemek. Ben yağmurlar başladığı zaman 4H atıyorum ve kış, ilkbahar bitene kadar +hden çıkartmıyorum. Başka pickup ve birçok 4x4 lerde olmayan bu özelliği değerlendiriyorum. 4H modunda yakıt sarfiyatında anormal bir artma olmuyor ama yol tutuş son derece iyileşiyor. Aracın arkası zıpladığında 4x2 modundaki gibi sallamıyor ve virajlara hızlı girince arkası atmıyor.
mete bey çok sağolun ne ukalalığı olurmu haklısınız geçen bende bir iki kere arazide yaşadım zıplamasını. ben arkaya ofisteki nekadar broşür ve koli varsa arkada taşıyorum ve dediğiniz gibi yağmurda mümkün mertebede yavaş veya 4x4 e alarak gidiyorum.
sağolun tarık bey, ufaktan bizim buralarda ormana giriyorum ama sözünüzü dinleyip alt koruma ve yükselme olmadan pek zorlamak istemiyorum. elim biraz rahatladığı gibi alt korumayı alacağım sizden. saygılarımla
geçen ormana girdiğimde dallar aracı çizdi siz bana folyo kaplat demiştiniz bir kaç arkadaşım folyo kaplatıp söktürdüklerinde boynın zar gördüğünü ve tavsiye etmediklerini söylediler. birde tam bilgim yok ama şeffaf cam flimi kaplıyorlarmış galiba
geçen ormana girdiğimde dallar aracı çizdi siz bana folyo kaplat demiştiniz bir kaç arkadaşım folyo kaplatıp söktürdüklerinde boynın zar gördüğünü ve tavsiye etmediklerini söylediler. birde tam bilgim yok ama şeffaf cam flimi kaplıyorlarmış galiba
2010 3.0 178 bg Hilux mu yoksa 2010 2.5 178 bg L200 mitsubişhi mi hangisi,,,,, gezi, iş , gündelik kullanılacak ve doğa ya kamp lı gidilecek, gerekirse ağır off road şartlarınada girecek yani güçlü olması lazım hangisi beyler bütçeye göre değil hayalinizi süsleyen araç hangisini alırsınız son noktayı koyalım kısacası paranız olsa hangisi,,,,
2010 3.0 178 bg Hilux mu yoksa 2010 2.5 178 bg L200 mitsubişhi mi hangisi,,,,, gezi, iş , gündelik kullanılacak ve doğa ya kamp lı gidilecek, gerekirse ağır off road şartlarınada girecek yani güçlü olması lazım hangisi beyler bütçeye göre değil hayalinizi süsleyen araç hangisini alırsınız son noktayı koyalım kısacası paranız olsa hangisi,,,,
L200 mü hilux mu ?? selamın aleyküm arkadaşlar ben güneş enerjisi işiyle uğraşmaktayım transit pikuplar kullanmaktayız şimdi reklam amaçlı arkasına 250 kiloluluk enerji montaj edip transitin gittiği koy yollarında gidecek kayseri erzurum arası uzun yollarda az yakacak 20000 tl civarında bi 4x2 çift kabin almayı düşünüyorum hepsi transitten az yakıyo ama bu ikisi arasında kaldım konfor parça yakıt 2. el durumu hakkında bilgi edinmek istiyorum yorumlarınızı bekliyorum şimdiden çok t.ederim .