Selam
Yanlış bilmiyorsam eğer L200 ve Hiace 3.nesil commonrail yakıkt sistemi ve VGT tipi (variable geometric turbo ) sistemine sahip.
Yani araç çalıştığı andan itibaren turbo devrede,gaza bastıkça şiddeti artıyor.
Klasik turbolarda devreye girmek için belli bir devri bekliyor,o devir geldiğinde de motor ani bir güç üretiyor.
Bu durum çamur ve kar üzerinde dezavantaj,yeni teknoloji bu sorunu birazcık bertaraf ediyor.
Selam
Yanlış bilmiyorsam eğer L200 ve Hiace 3.nesil commonrail yakıkt sistemi ve VGT tipi (variable geometric turbo ) sistemine sahip.
Yani araç çalıştığı andan itibaren turbo devrede,gaza bastıkça şiddeti artıyor.
Klasik turbolarda devreye girmek için belli bir devri bekliyor,o devir geldiğinde de motor ani bir güç üretiyor.
Bu durum çamur ve kar üzerinde dezavantaj,yeni teknoloji bu sorunu birazcık bertaraf ediyor.
Merhabalar, 2007 l200 magnum bir araç buldum ama 2007 lerde diff kilidi yoktu galiba birde bu 2007 magnum kullanan bir arkadaş varsa ve bana bu araç hakkında bilgilerini paylaşırsa sevinirim.
2006 hilux ile 2007 arasında ki fark sadece ön kaputta ki hava girişimi ( ben çok beğeniyorum aracı çok agresif gösteriyor.) yoksa artı farklı değişiklikler varmı? paylaşımlarınız için şimiden teşekkürler.
2006 hilux ile 2007 arasında ki fark sadece ön kaputta ki hava girişimi ( ben çok beğeniyorum aracı çok agresif gösteriyor.) yoksa artı farklı değişiklikler varmı? paylaşımlarınız için şimiden teşekkürler.
Fark var.
2006 modeller 100 bg. ve intercooler yok. Sonrası Turbo Diesel 120 bg. intercooler
Bir de müzik sisteminin kötü olduğunu yazmışlardı. Panasonicmiş sanırım..
Bizdeki CD çalar ve ses sistemi son derece kaliteli..
valla onur bey sağolun ya hala kararsızlığımı yenemedim ve youtube ta video lara baktım l200 lerin sadece lastik değişimi ile neler yaptığını.sadece korkum çok ağır şartlrda kulanmadan da masraf çıkartırlarmı benim şuan ki maddi durumum çok para harcıyıp arabayı adam etmeye müsait değil.
valla onur bey sağolun ya hala kararsızlığımı yenemedim ve youtube ta video lara baktım l200 lerin sadece lastik değişimi ile neler yaptığını.sadece korkum çok ağır şartlrda kulanmadan da masraf çıkartırlarmı benim şuan ki maddi durumum çok para harcıyıp arabayı adam etmeye müsait değil.
Aracı alıp kır gezisi tarzı takılırsanız hiç bir sorun olmaz
Yani arazide tepe tepe kullansanız da sorun çıkarmazlar, ancak far kırılması tampon kırılması vb. gibi durumlar fazla tutar..
Mitsubishi de Toyota da parça bozmayan araçlar. L200'ün alt yürür Pajero'nun aynısı diye biliyorum. Hilux'un da kaç senelik geçmişi var..
İki araç da bana göre eşit. L200'ün kilit artısı var ancak zaten aracın fiyatına yansımış o artı.. O farka Hilux'a kilit taktırabilirsiniz. Ama zaten Hilux'da + olarak
standart LSD var..
Bir de kilit gerektirecek kadar araziye yapacak mısınız.. ?
benim hayalim ailece gezenbilir etkinliklerine geziler ve arada sırada çok ağır şartlara değil ama araziye girmek.oturduğum muhit sarıyer ve çevremiz her türlü off road a müsait ister kum ister orman + çamur , kaya hafiften de olsa hepsinden faydalanmayı da istiyorum.
benim hayalim ailece gezenbilir etkinliklerine geziler ve arada sırada çok ağır şartlara değil ama araziye girmek.oturduğum muhit sarıyer ve çevremiz her türlü off road a müsait ister kum ister orman + çamur , kaya hafiften de olsa hepsinden faydalanmayı da istiyorum.
İki araç da ihtiyacınızı karşılar o halde..
Zevkinize kalmış devamı.. )
bu arada , gerçekten kayalık bir parkur birçok modifiye gerektirir bunu da belirteyim de sonradan üzülmeyin
Aracınızı tanıyıp sınırlarını öğrenene kadar sonucunu ve aracın tepkisini kestiremeyeceğiniz durumlarda bulunmayın.. Ben bulundum oradan biliyorum ;D ;D nacizane tavsiyem olsun
bencede araçalar biribirine eşit denilebilir sadece beğenme meselesi hangisinin tipi hoşuna giderse al bin bide otomatik vites istiyorsan hiluxta bu yoktu önceden....