aynen öyle ama o donanımlar çalıştığı zamanda konforlu olyor ki benim şuanki aracım megane ve enfull ü acayip rahat, buyüzden satmaya bile kıyamıyorum.
Ömer bey merhaba,
teybinizin markası ve özellikleri nedir acaba, ben pek anlamam ama
bizim araçlara uyacak bir ebatta, zaten genelde bu tip 7 inch ve
yukarısı şeyler takıyorlar, USB girişi var mı acaba?
usb girisi yok, aux var.. geri vites kamerası takılabiliyor.. dvd oynatıyor.. ekranı muadillerine gore cok daha iyiydi ben aldıgımda, simdi yeni modeller cıkmıstır tabi..
l 200 lerin viraj dengesinin iyi olduğunu duydum. benim almayı düşündüğüm araç muhtemelen 2007 model olacak l200 lerin 2007 modellerinde kilitli dif. varmı acaba
2007 intensede yada 4x4 yeni kasa L200lerin en baz modelinde abs ve kilit standart.
Direksiyon sorunu hepsinde yok, olanları servis çağırıyor.
Bende Hilux diye yola çıkmıştım ama 2007 ağustosta abs için ve alaşım jant standart değildi ve hilux ile L200 ün en baz modelleri aynı fiyat idi.
Nitroces in belirttiği gibi arka koltuk rahatlığı ,Navara dahil Türkiyedeki tüm pickuplardan daha rahattır. Kabin iç hacmi en geniş pickuptur. İnanmayan benim gibi yapsın hepsini test etsin.[attachment=1]
L 200 ün asfaltta da 4wd kullanılabilmesi avantaj olabilir özelliklede çok güçlü olan modellerde ancak low range kullanılamıyor sanırım bence bu modda da kullanılabilseydi büyük avantaj olurdu ben dik asfalt rampalarda buna ihtiyaç duyuyorum ayrıca römörk v.s. çeken arkadaşlarında söylediği bu. Arka koltuk meselesine gelince l200 ün koltuk açısı daha iyi bencede birde arkada açılan camı var fakat bu arka koltuk kullanım ihtiyacı ile ilgili ihtiyaç yoksa hilux un katlanabilen koltuğuda yeter....
Mete bey, çok teşekkür ederim daha önce bu forumda Yalın bey,2009 aracımda kilit var deyince ben sadece 2009 lardamı acaba dedim ama hepsinde standart olması çok güzel.
Benim aracım 2007 ağustosta alındı 2008 model intense yani en baz modeli.
Fotoğrafta aracımın kapısında yazan bilgiler size arazi özellikleri hakkında bilgi verecektir.
Bir yazınızda Erciyes lafı duydum, Kayseridemisiniz?
[attachment=1]
BENİM ASKER ARKADAŞIM KAYSERİ DE ONUN YANINA GELDİĞİMDE ONUN ARACINA BİNMİŞTİM VE HOŞUMA GİTMİŞTİ. AKŞAM ERCİYESE ÇIKTIK ARAÇTA GÜZELDİ, KAYSERİ DE ERCİYES TE
L-200 ler ,pajero alt yapısını kullanıyorlar.
Araçlar sağlam bir şase üzerinde ve SS4 ,arazi şanzımanı kullanıyor,
bu da araca ,2çeker-4 çeker orta kilitsiz - 4çeker orta kilitli yüksek devir- 4 çeker orta kilitli ağır devir seçeneklerini sunuyor.
Arka diffransiyel ayrıca ,araç 4 ağır devirdeyken ,100/100 kitlenebiliyor.
Araç 2H-4H arası 100 km ye kadar vites değişimini olanaklı kılıyor,
Buda 100 km hıza kadar önünüzdeki ani bir yol değişiminde aracı 4 çekere geçirebilmenizi sağlıyor.
kerim bey çok sağolun bilgileriniz için bunların hem bana hemde bundan sonra bu konuları merak edecek arkadaşlarımız için süper bilgiler. benimde terciğim biraz daha netlik kazanmaya başladı. düşümcem L200 alıp ilk önce lastik değişikliği ile aracı biraz daha yerden yükseltmek sonra ilk fırsatta vinç. L200 lere yükseltmeden lastik ebatını büyütmek mümkün oluyormuş bu çok güzel
mesela forumlarda okuduğum kadarı ile bir çok araçta bu mümkün değil. ben eski freelander ım da yapmak istedim önce aracı yükselticeksin sonra jant ve lastik çok masraflı oluyordu