Herkezin aldığı herhangibir şey herzaman onun için en iyisidir.Çünkü en güzeli vede iyisi o olduğu için onu tercih etmiştir.konun son mesajına kadar L200 ü olanlar onu toyatası olanlar bunu övdüler .Ancak son nokta kişi tarafında konulur.
L 200 alacaksanız size tavsiyelerim kesinlikle pişman olmayacaksın evet bu diyeceksin.
Lastik benim ilk değişikliğim idi.ilk önce 275/75/16 bfg A/T lastik taktım arabamın birazdaha büyüğünü taşıyacagını vede şık duracağını düşünerek 285/75/16 bfg A/T sorunuz takıldı.
yükseltme işini mitsubishi bigfoot bölümündende takip edebilirsin ancak 1-2bilgide fayda var.
4cm ön helezon spacer larda araba cok dengesiz oluyor 2cm lik spacer da arac tam 285/75/16 bfg ler den sonra 7 cm daha kalkıyor.arka makaslar altına 4 cmlik takozlardan sonra ise araç cok güzel oluyor.Kanımca.
Önde bir tane 9500 vinçtakılı .2 sey kaldı tavan sepeti vede snorkel .onlarda ise acele etmek istemiyorum.
belki tavsiyeler erken olmustur ancak.
L200 alırsan yardımcı olur kanısındayım .Çünkü lastik cok sorun olmuştu .Ne alalım hangi boyut olsun sığarmı sığmazmı ,araç yürürmü yürümezmi.Ayna mahruti değişirmi değişmezmi.Çünkü her değiştiren kişi lastiğin olabilecek sınırlar içeresinde en büyüğü olmasını istiyor.
Ben aracımı çok seviyorum.Herkezin kendi aracını sevdiği gibi..
İnşallah sende aldığın zaman 3 ay 4 ay 1 sene sonra bu duyguyu kaybetmeyeceğin bir aracını seversin.
Son bir şey alacağın aracı dene git bin test drive yap 1 kere 2 kere kıyaslamana cok faydası olur.Nasılsa test e para almıyorlar.
yalın bey çok sağolun, benim tercihim l200 oldu bu arada lastik ebat larını belirtmenize sevindim. lastikler orjinal jant a oluyormu yoksa yeni jant aldınızmı.birde yanılmıyorsam siz istanbul da değilsiniz
ilk işim yılbaşından sonra gidip aracı görmek ve tet edip almak olcak. youtube tanda birçok video izledim özellikle gezenbilirden olan arkdaşların ki çok güzel
birde lastiklerinizi kaça aldınız. bende aracımı aldıktan sonra bfgoodrich at almayı düşünüyorum. esas gönlümden geçen mt lastikler ama onların asfalt performanslarının kötü olması beni at lere çevirdi.
At li l200 lerin videolarını gördüm çok iyiydi ve sizin gibi kullanaların çoğunluğu memnun. 285.75.16 ları mı aldınız 1300 e sizin aracın son halinin resimleri varmı acaba
Salih bey, Yalın bey ile benim aracım intense modeli, Dakar modelininde arazi şanzıman özellikleri intense ile aynı.
intense lux ve intense lux AT modellerinde sanırım kilit olayı daha farklı. Bu araçlarda ASTC (ESP) mevcut. Arazide işe yararmı bilmiyorum, Bilen bir arkadaş durumu anlatır.
sağolun mete bey ama benim baktığım araç 2007 magnum diyor ilanda açıkçası aynı modelde araç kullanan arkadaşlar varsa ve yardımcı olurlarsa sevinirim.
sağolun mete bey ama benim baktığım araç 2007 magnum diyor ilanda açıkçası aynı modelde araç kullanan arkadaşlar varsa ve yardımcı olurlarsa sevinirim.
Magnum emin olmamamla birlikte astc olan model
Magnum da ralliart da standart olsa gerek.Yani 167hp, 402 tork
daha önce verdiğiniz linkteki araç ise bu magnum değil
http://www.sahibinden.com/takasli_kazasiz_boyasiz_ciziksiz_44000_km_de_magnum_tadina_doy-42WQQaXQQ18418434WQQpXQQdisplayitem
Maalesef tadilatsız olmuyor. Mitsubishi bölümünde L200 bigfoot konusunda arkadaş anlatmış. Ben 31x10,5x15 taktım direksiyonu sonuna kadar çevirince çamurluğun en altına hafiften sürtüyor.
Maalesef tadilatsız olmuyor. Mitsubishi bölümünde L200 bigfoot konusunda arkadaş anlatmış. Ben 31x10,5x15 taktım direksiyonu sonuna kadar çevirince çamurluğun en altına hafiften sürtüyor.
çok garip oysa 35 lastik takılıcakmış gibi lastik boşluğu olan çamurluk yapmışlar. zaten biraz büyük lastik takınca bu araçlar kendini buluyor. orjinal lastikleri üstünde emanet gibi duruyor.