Selamlar, tamamen yabancı olduğum bir konu hakkında uzmanlarından cevap alabilmek umuduyla yazıyorum.
Yeni bir kamyonet, çekme belgeli araç aldım 4x4, orta ve arka kilitli, kitapçığında lastik olarak 255/100/16 ve 9,5 r17,5 seçenekleri var. Şu an üzerinde de 9,5 R17,5 lastik var. Ben aracı fazla yormayacak şekilde, göze de hitab eden bir kombinasyon ne yapabilirim. Arkadaşlar 16 janta dön seçenek çok derler, kararsızım, bilmiyorum. Araç Türkiyede pek olmayan bir araç, SCAM SM35 4x4
Tek araç olarak kullanacağımdan, aracı fazla yormayacak, yakıtı da fazla arttırmayacak bir şeyler olması tercihimdir. Tek araç ve fazla km olabilir o yüzden acaba üzerindeki 9,5R17,5 lastiği yenileyip ayrıca arazi lastiği ve jant mı düzsem, yani iki takımım olur, yoksa tek takım mı olsa karar veremedim. Genelde balık ve kampa, çoğunlukla stabilize yola çıkmayı düşünüyorum. Yıllık 25 bin km civarı yapıyorum. Şimdi bu araçla stabilize yol diyorum ama ağır offroad olmasa da araziye de girmek isterim. Arada kaldım size zahmet yorumlayabilirseniz sevinirim. İzmirden saygılar. Şafak
Yeni bir kamyonet, çekme belgeli araç aldım 4x4, orta ve arka kilitli, kitapçığında lastik olarak 255/100/16 ve 9,5 r17,5 seçenekleri var. Şu an üzerinde de 9,5 R17,5 lastik var. Ben aracı fazla yormayacak şekilde, göze de hitab eden bir kombinasyon ne yapabilirim. Arkadaşlar 16 janta dön seçenek çok derler, kararsızım, bilmiyorum. Araç Türkiyede pek olmayan bir araç, SCAM SM35 4x4
Tek araç olarak kullanacağımdan, aracı fazla yormayacak, yakıtı da fazla arttırmayacak bir şeyler olması tercihimdir. Tek araç ve fazla km olabilir o yüzden acaba üzerindeki 9,5R17,5 lastiği yenileyip ayrıca arazi lastiği ve jant mı düzsem, yani iki takımım olur, yoksa tek takım mı olsa karar veremedim. Genelde balık ve kampa, çoğunlukla stabilize yola çıkmayı düşünüyorum. Yıllık 25 bin km civarı yapıyorum. Şimdi bu araçla stabilize yol diyorum ama ağır offroad olmasa da araziye de girmek isterim. Arada kaldım size zahmet yorumlayabilirseniz sevinirim. İzmirden saygılar. Şafak