Merhaba,aracımı yeni aldıgım icin arazi vitesinin nasıl kullanıcagımla ilgili pek fazla birsey bilmiyorum,forumlarda biraz arastırdım ama WJ için bulamadım.Kullanma kılavuzunda 4 all time dan 4 Lo ya geçişi anlatmıs fakat tam olarak anlayamadım, araç hızı 3-5 km/h iken, vitesi boşa alın diyor,yani normalde kullanılan vitesi benzinli araçlardaki sağ taraftakini boşa alıcam,daha sonra 3-5 km/h hızda iken arazi sanzumanı vitesini 4 loya getiricem,fakat arazi vitesindeki geçişte N de duraksamıycam,,iki viteste bosta olursa dişliler hasar görebilirmiş,daha sonra neler yapmam gerekiyor,yani 4 lo ile giderken vites otomatik mi gecer,yoksa benzinli aractaki sagdaki viteste konumu degistirmeli miyim?1 ve 2 konumunu zor kosullarda kullanın diyor,arazide yani 4 loda ve 4 all time da da 1 ve 2 yi kullanabilir miyim?Arazi vitesini asfaltta düz yollarda denemek sakıncalı diye biliyorum,lastiklerde asınırmıs,sehirde sadece deneme amaçlı yavas gidecek sekilde kullanma sansım yok mu?Ya da toprak düz yolda deneyebilir miyim?4 lo dan 4 all time a yine aynı yöntemle mi geciyoruz,intenette bazı forumlarda okumustum dogru olup olmadıgını bilmiyorum wjle ilgili yazı bulamadım ama baska bi jeepte araziden diger vitese geciste geriye vitese takıp 10m filan gidilmesi gerekir diyordu.Son bi sorum daha olucaktı,Aracı 4 all timeda kullanırken örnegin aracı park ederken D den R ye alırken frene düz yolda dahi olsa basıp geciş yapsam vites daha yumusak mı gecer,cünkü frene basmadan daha fazla hissediyorum,zaten arac durmadan vites gecisi yapılmaz. D den N ye alınca frene basıp hemen frenden cekipte R ye mi alsam,daha once otomatik vites kullanmadıgım icin acemiligim var.