
ufukozkan' Alıntı:Alp in mudahelesi olmadan soru cozuldu yoksa bitmisdik(Alp duymasin)
![]()
alpaslanepli' Alıntı:Abi hiç bir şeyi atlatmadın henüz. Sadece hangi modellerde kaç tane var onu öğrendik.
Bunun sebeplerini, tarihçesini,faydalarını,karar verenlerin adını soyadını jeep mühendisliğindeki öz geçmişlerini falan öğreneceksin daha.
Bekle gece üç dört sularında sayfa sayfa gelecek o cevaplar ;D
ufukozkan' Alıntı:![]()
![]()
o kadari beni asar .........Dedigin gibi Alp bu calismayi yapar ve kesin iletir ............Ben mesajimi sileyimde ayip olmasin severim kendisini
![]()
Jyrays' Alıntı:Yaa, 1984 AMC kapandı ve chrysler Jeep marka satın aldı... onlar saymaya bilmiyorlar galiba?
1984 sonra Jeep "öldü"....
Hayır abi, 7 boşluk var... Pardon düzelttiğim için... Özür dilerim...ufukozkan' Alıntı:http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=31825.0;topicseen
Burdaki 8
Alfonse' Alıntı:Jeep' in standartı 7 boşluklu ızgaradır.
Benim bildiğim, Jeep tarihinde, "sadece 96 öncesi Zj' lerde 8 boşluklu ızgara" kullanılmıştır.
Zj' lerin motor soğutma suyu radyötörünün önünde, küçük bir ana şanzman yağı soğutma radyötörü var. Zj' ler ilk üretilirken bu radyötörün önüne çubuk geleceğinden ve ana şanzman yağının yeterince soğutulamayacağından kaygılandılar....Boşluk sayısını 8' e çıkararak bu küçük yağ radyötörünün önüne gelen çubuğun yerini değiştirmiş oldular...
-Bu sekiz delikli ızgara, sadece 93 ve 94 yılında üretilmiş Zj kasalı, Grand Wagoneer' dada aynıdır (yanları ahşap görünümlü kaplama)-
Sonra, bu ana şanzman yağ radyötörünün soğutmasında bi sorun görmediler, 96' da Zj' yi makyajlarken geleneksel prensipleri olan, Cj gibi, 7 boşlukluya döndüler...
İltifatlarınıza teşekkürler... Mahcup Oluyorum... Yapmayın! ( İstemem, yan cebime koyun)
Sağlıcakla....
O mühendisler kızılderiliydialpaslanepli' Alıntı:Ahada dediydim..
Ama özensiz ve aceleci yazmış. Ana şanzuman yağının soğuması ile ilgili kaygıların tartışıldığı toplantıdaki mühendislerin adını yazmamış. ;D
Alfonse' Alıntı:O mühendisler kızılderiliydi![]()