ben 6.5 hiç kullanmadım. 7.5 da da hiç sıkıntı çekmedim. en zor parkurlarda bile kolayca çıktım. Belki 6.5 larda tork kuvveti daha fazla olacaktır ama ihtiyaç olmadı. yakıt tüketimine olumsuz etki olacaktır. kabul. ancak araziye çıktığımızda yakıtı çok fazla düşünmüyoruz işin gerçeği. %10 belki etkileyecektir. Hiç aks kesme yaşamadım. Ancak bu 9:00 lastiklerle yakıtın %30-40 artacağını düşünüyorum. Altına sığdırmak için ise çamurlukları kesmek gerekecektir sanırım. yada ciddi bir yükseltme modifikasyonu gerekir diye düşünüyorum. Ama bu boyut hayal gibi geliyor bana. heralde 235x85 16 yı geçmemek en iyisidir diyecektir coğunluk. daha fazlasını konuşmak üstadlara düşer. bende merak ediyorum yazılacakları.Sentinel' Alıntı:Bu konu benim de ilgi alanımda şu an...
Bende de 6.50/16 Özka KNK lastik var iç lastikle kullanıyorum
Menderes Bey; Series'ler 7.50/16'ları rahat çeviriyor mu?
Benim Seri3 74 model 3 ana yataklı orjinal motor var üzerinde
Hangi marka ve tip mevcutlarınız, aks kesme falan oldu mu?
forumda sanırım vosdost sormuştu sizin sorunuzu
9.00 için çok büyük olur denmişti diye hatırlıyorum...
merhaba arkadaşlar land ımı ilk aldıgımda üzerinde PETLAS 6.50-16C vardı çok saglam bir lastik fakat yol tutuşu yok...arazideki her şeyi hissettiriyor...menderessereflisan' Alıntı:Evet arkadaşlar konuyu tartışmak için iyi bir başlık. Ben Lassa 7.5 x 16 kullanıyorum. Eski bir lastik. ömrü bitmiş olmasına rağmen iş görüyor. 7.5 dik iniş ve dar virajda bir kere sürtme yaptı. onun dışında bir sıkıntı yaşamadım. Bende lastik çaplarını yükseltmek ve jantları dışarı almak istiyorum ama sürtme konusunda endişelerim var. Deneyimli arkadaşların fikirlerini alalım lütfen. Oktay bey aracınızdaki lastik ve jan konusunda bilgi verirmisiniz.
Oktay bey, seri 3 lerin dilinden anlıyan bilgili bir arkadaşımız. Gördüğüm kadarı ile jantı olduğu gibi ters takmış.Buna bende pazartesi günü şahit oldum boyacım arka lastikleri ters takmış bende bunlar neden dışarıda duruyor diye yakından bakınca anladım . olur mu olur yalnız tek kusur lastik subabları içerde kaldığından problem yaratır diye düşünüyorum.menderessereflisan' Alıntı:oktay bey jantları çevirdim dediğiniz işlem tam olarak nedir. Ters çevirip olduğu gibi mi taktınız yoksa. iç çemberden kesip yeniden daha ileri bir noktadan kaynattınız mı?
merhaba olur tabiyki fakat araç yükselecek bu seferde arazi ve virajlarda denge sorunu yaşayacaksın...cantla kanpananın arsına flanş takarsan çok saglıklı olur...sword7' Alıntı:235 85 16 ebatı orjnal cantlarıyla veya defender cantlarıyla seriese taksak olur mu?
okitay' Alıntı:merhaba olur tabiyki fakat araç yükselecek bu seferde arazi ve virajlarda denge sorunu yaşayacaksın...cantla kanpananın arsına flanş takarsan çok saglıklı olur...
iki lastik ebadı arasında bir fark yok takın aracınıza farkı göreceksiniz ...sword7' Alıntı:Yine en pratik ve ucuz yöntem cantları ofsetli hale getirmek sanırım. Flanş işi daha masraflı gibimi geldi... Benim sıkıntım motorun performansı aslında. Çok bir fark olmayacaksa büyük lastik herzaman iyidir. 7.50 16 ile 235 85 16 arasında çok da bir fark yok sanırım...