Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan discovery-V8 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 243
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 62,441
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Üzerindeki de-carbon +3 inch amortisörler söküldü, yerine tuffback +2 inc amortisöre ek +3 inch çivi yapıldı, boy farkları fotolarda görünüyor.
Keşke yanlarında birde normal amortisör olsaymış fark net olarak ortaya çıkarmış.

100_4111.jpg
100_4112.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Bukadar yükselme olunca dğal olarak şafların boylarıda açılarıda yeterli gelmiyor, titreşim ve zırıltı yapıyorlar, üstelikte kolayca mafsal kopartıyorlar.

Öne Shortland larda kullanılan (Zırhlı Akrep) Ağır hizmet şaflarını kullanmak istedik , diferansiyele bakan kısım direk uyuyor çünkü dingiller aynı fakat arka yüz yani arazi şanzımanına bağlanan tarafın bağlantısı farklı, oraya ikisini birbirine uyduran birbirine geçmeli bir flanş yaptık. Aslında buparçanın orjinali var ama bugüne kadar hiç arıza yapmadığı için satışı çok kısıtlı ,hiç bir parçacı bunu getirtmemiş.


100_4113.jpg
100_4114.jpg
100_4115.jpg
100_4116.jpg
 


Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

işlem bittiğinde 275 70 16 lastiklerle çok çirkin bişey oldu, anası leylek babası tavşan (Naci Doğancı aynen böyle demişti) ;D ;D

100_4124.jpg
100_4125.jpg
000_0446.jpg
 




Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

discovery-V8' Alıntı:
Yükseltme 5 inch i bulunca , King pin açısını düzeltmek için lastikleri dışa almak gerekliydi, yaptığımız hesaba göre 4,5 cm flanş ve 3 cm off-set jant kullanırsak bu açı düzeliyordu.

Yine Yunusun ustalığını sergilediği 4,5 cm lik 4044 çelikten (hatalıysam Yunus Düzeltir ;D) flanşlar takıldı.
Düzettim bile :smiley: 4140 olacaktı
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

her işi kendin yapiyosunya tebrik ediyorum hocam. Bu arada 5 cm flanş deli durmuş ben 3 cm takıyım dedımde toyatacılar goklerden indiler.
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Arka şaftı unutmuşum ;D

Düz vites Discolarda arka şaft direk diferansiyele bağlı değil, arada rotoflex (şaft takozu) denen esnek kauçuk bir parça var, bu parça hem şaft titreşimini ve vuruntusunu alıyor , hemde arka akslara binen yükü dengeleyerek kolayca kırılmasını engelliyor. Büyük lastik, %100 kilit ve v8 motor biraraya gelince tam bir sigorta görevi görüyor. (Umut Sakın gülme ;D ;D )

Tabi yanınında 14 anahtar ve bu takozdan birtane yadek bulundumanız menfaatinize, 6 cıvatayla 5-10 dakikada herkes değiştirebilir.

Ayrıca onun sayesinde arka şaftta oynama yapmama gerek kalmadı biraz ömrü kısaldı eskiden 2 yılda bir değiştiriyordum şimdi daha çok burulduğu için yılda bire düştü. ;D

100_4109.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

RedlinE' Alıntı:
her işi kendin yapiyosunya tebrik ediyorum hocam. Bu arada 5 cm flanş deli durmuş ben 3 cm takıyım dedımde toyatacılar goklerden indiler.
Mücahit bey Toyota gezisinde Mustafa Özdağ'ın 80 ninide ben yükselttim gayet güzel oldu

sayfa kirlenmesin diye konuyu taşıyayım dedim beceremedim yavuz bi bi ara silersin :smiley:
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Bir kaç araç altı görüntü daha , çelik fren hortumları ve yeni amortisörlerin konumu , kolların açıları vb. vb. oldukça şey görülüyor.

100_4105.jpg
100_4106.jpg
100_4107.jpg
100_4108.jpg
 



Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

ben yuksetmeyı demedım. specer ları dedım yapmişinya beş santım flanş ben çok takmıstım genışletcektım arabayı ama olmadı. bunuda sıl gerçı kafanda bir dunya ama kizma sakin.
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Sorun değil ya toptan mesajları toplarım biyere. ;D ;D kirlenmez sayfa mayfa önemli değil. ;D
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Bende işaret koyayım. ;), Harika çalışma.
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

yavuz abi bizim arka şaft direkt olarak bağlı sizdeki gibi bir parça yok arada şimdi kafam karıştı :eek:

(bu mesajıda silir misin ;D )
 




Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Sıra geldi Taaa avustralyalardan bin bir zahmet ve çok uçuk bir paraya getirttiğim , aylarca gelmesini bekledikten sonra, 2 yıl boyunca takıp takmamak arasında gidip geldiğim çamurluk kitlerine .

Bukadar yükselttik 35-38 bişey takacağız diye ama çamurluk ağızları küçük düşünmekten karnıma ağrılar girdi günlerce, yapan bir kaç kişinin sitesini inceledim , dökümanlar topladım okadar çok okudumki ne yapılacağını ezbere biliyorum ama cesaretim yok. Çünkü geri dönüşü yok hata yaptıkmı 2 ön 2 arka çamurluk ve iki arka kapı elimde patlayacak. psikolojimi siz düşünün. ;D ;D ;D

Sağolsun dostlarım gaz vere vere bir kapıyı bana kestirdi ;D ;D sonrada bunu becerdin gerisinide yaparsın hadi hayırlı işler deyip gittiler, 4 gün garajda sabahladım hata yapmayayım diye ;D ;D ;D ;D

100_4194.jpg
100_4193.jpg
100_4192.jpg
100_4189.jpg
100_4188.jpg
100_4186.jpg
100_4187.jpg
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,985
Mesajlar
1,526,785
Kayıtlı Üye Sayımız
166,733
Kaydolan Son Üyemiz
kayin

SON KONULAR



Geri
Üst