Arkadaş güncel motor olsun, daha kuvvetli olur, daha az yakar inancında... ben de herkesin boş yere 3.9 V8'i aramadığını, 4.0 diye geçen seri 2 motorunun elektronik kontrollü olduğunu felan anlatmaya çalıştım ama... sanırım bir yerlerde 4.0 motoru uygun bir rakama bulmuş. ondan acele edip almak istiyor. Uyarıların olursa, kendisine iletirim.
Bence yan malzemeleri toplaması pahalı olur, her zaman birşeyler bozulursa onlar da pahalı olur.
Misal, bir ECU en az 800-1000 TL olabilir. Harness var, ıvır zıvır, sensörleri filan...
Ama V8 DCPU projesi yapılırsa, vah vah diyeceğim. Para ayarlayamadan bütün projeler kapılıyor
Hayat devam ediyor. Benim sponsor maliye bakanı ;D 3,5 V8 benzinli standart 162 hp.... Tadından yenmiyor. Edelbrock kit yolda : ........ Airflow sensor'e son, beyine son benzine gücün yetiyorsa ver gözüne 4 barell'in