uzun süre kullanınca yağın tozdan balçığa dönüştüğünü görürsünüz.
benim araçta bant yoktu gayet iyiydi
ama bazı arabalarda yarı yarıya bant gördüm
arabayı ayarlatırken ustayla karar verirsiniz gidişine göre
elimde motor yağı yok suan fıltreye koayabılecegım normal aycıcek yağı vs bısey koysam aynı gorevı gorurmu acaba bırazdan aracın yanına gıdıcem hava fıltresıne aracın rolantısıne gore ayar tutturmaya calısıcam
karbüratör ayarı yapıldı mı? rölanti ve karışım ayarı, avans ve sübap ayarları bunları yaptıktan sonra performans alamazsanız yaparsanız daha mantıklı.
ayçiçek yağının motor içindeki ısıyla tepkisi ne olur bilemedim. bitkisel yağ çabuk yanabilir. tehlikeli bence
karbüratör ayarı yapıldı mı? rölanti ve karışım ayarı, avans ve sübap ayarları bunları yaptıktan sonra performans alamazsanız yaparsanız daha mantıklı.
ayçiçek yağının motor içindeki ısıyla tepkisi ne olur bilemedim. bitkisel yağ çabuk yanabilir. tehlikeli bence
Aracın hava filtresinin içinde kalan yağ bıraz vardı suzdum ayırdım dıbındekı tortuyu ıyıce temızledım kuruttum yagı ıcıne bosalttım yanında kalan hazneye de cıcek yağı bosalttım bıraz zaten fazla da koymadım sonra fıltre kutusunu guzelce kapatıp eskı bantlı halıne gerı getırdım arac yıne gazdan cekınce stop edıyordu bantlanan yerlere delık acarak en uygun calısma seklıne gore ayarladım suan gercekten cok ıyı calısyor fıltre yagını da ılk fırsatta yenılıycem ılgınıze tesekkur ederım
- Abiler bu aracın anti stall özelliği varmıdır defender dakı gıbı nasıl kullanılır
- 4 L agır vitesinin orta konumu yanı notr konumunda arka yada on dıff ten arac dururken guc alınabılıceğını gormustum su motoru vs çalıstırmak ıcın traktorlerdekı gıbı bu konuda kı bılgılerınızı öğrenmek ısterım
- Araç 4 L agır devırdeyken kaçıncı vıtes le gıtmek sağlıklıdır 1, vites sakıncalı dıye bılıyorum dogrumudur
Anti stall derken su defenderlarda olan aracın kendı kendıne ılerleme olayından bahsedıyorum , calıstırma anahtarının dıreksıyonun solunda olması bu yuzden degılmıydı kolay mudahale ıcın
pto yavru sanzıman sanırım da bunları baglıcak aparat vs nasıl olucak
Makaslardan sallanan kayışlar şase ile dingili birbirine bağlıyor, tekerler fazla açmasın diye, sökünce artikülasyon biraz artıyor ama çok açılırsa geri kapanırken makas küpesinin ters dönme ihtimali var, normal kullanımda olmuyor ama bende bi defa oldu
Makaslardan sallanan kayışlar şase ile dingili birbirine bağlıyor, tekerler fazla açmasın diye, sökünce artikülasyon biraz artıyor ama çok açılırsa geri kapanırken makas küpesinin ters dönme ihtimali var, normal kullanımda olmuyor ama bende bi defa oldu
Cevaplarınız için Teşekkürler msjları ilk attığımdan beri araçla ilgili tecrübem oldukça arttı sağlam cıkma bır sanzımanı bir günde değiştirdik o arada baskı balatada yenilendi türk sanayi ustalarımızın becerisiyle ön şaft sürekli çalısıyordu şimdi durdurmayı basardım araç rahatladı yakıtta ona göre biraz daha düsecektir hızda biraz artacaktır belkı
- 4 amortisör patlak 109 tip olanlar irice orjınal baktım kayalardan ama stokta yok gözüküyor ancak belkı uydurulan herhangi bir model olabılır
- Bir de yeni fark ettim ilk çalıştırmada biraz beyaz duman cıkararak çalışıyor rolantıde cıkarmıyor bıraz beklıyrsun gaz verınce cıkarıyor sonra kesılıyor gazdan cekınce beklıyınce tekrar gaz ve tekrar duman çok yoğun değil ama gözle görülüyor
eksoz yenı değişmişti birde yağ eksilme var zaten acaba contadan mı su mu kaçıyor araç lpg de çalısıyor sureklı